19.rész

187 8 0
                                    

*Eszter szemszöge*

Mikor Kristófot ki engedték a kórházból egyből visszamentünk a hotelba. Ő gyorsan lefürdőt és aludni ment. Éjszaka kellős közepén keltem fel. Óvatosan át mentem a fiúk szobájába meg kerestem Kristóf ágyát és befeküdtem mellé. Egy kis idő után hozzám bújt hátulról át karolt kezét a derekamon pihentette. Egyenletes szuszogásra lettem figyelmes, ami azt jelenti, hogy Kristóf visszaaludt. Lassan engem is elnyomott az álom.

Reggel arra keltem, hogy valaki puszikkal hinti be az arcom és a nyakamat. Olyan jó erre kelni. Úgy tettem, mint aki még alszik. Úgy tűnik ez bejött ugyanis visszafeküdt mögém. Ekkor viszont nyílt az ajtó és Norbi jött be rajta. Mit ne mondjak, nagyon meg ijedtem. Ahogy látom Norbi kicsit meglepődött, hogy együtt alszunk.

- Ohm. Ti mit csináltok? - kérdezte Norbi.

- Alszunk?- válaszol vagy inkább kérdezte Kristóf.

- Az addig oké, de mért alszotok együtt?

- Mert féltem elaludni így át jöttem és mivel melléd meg Dominik mellé nem volt kedvem menni és Márk meg olyan, mint partra vetett hal így maradt Kristóf. - magyaráztam bőszen Norbinak.

- Ahaaa persze itt tuti többről van szó.

- Norbert ne kombinálj. - szólt rá erélyesebben Krisi.

- Héé tudod, hogy nem szeretem, ha így hívnak.

- Tudom azért mondtam, mert így legalább figyelsz.

- Na, mindegy szóval mit is csináltatok vagy mit fogtok csinálni itt. - húzogatta a szemöldökét pajkosan.

- Hülyeeeee. - vágtam hozzá egy párnát.

- Amúgy csak azért jöttem, hogy szóljak, hogy megyünk kajálni. Szóval öltözzetek és 30 perc múlva tali a halban.

- Oké. - mondtuk egyszerre Krisivel.

Ez után kiment a szobából. Mi pedig kiszálltunk az ágyból. Én gyors át mentem a szobámba felöltözni. Mikor beléptem négy kíváncsi szempár nézet rám. Most Magy pácban vágyok. Elkezdtem nekik elmondani mi volt.

Mikor megismertelek. /BEFEJEZETT/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin