Award

174 2 8
                                    

Köszönöm a díjat ismét @Calipso06-nak. 

10 tény rólam:
1: A zenei stílusom meglepően változatos.
2: Szeretem a barátaim.
3: Mostanában kicsit depis vagyok.
4: Próbálom az élet pozitív oldalát nézni.
5: Szeretek enni.
6: A kutyák a mindenem.
7: Rövid hajam van.
8: Ha felbasznak át megyek gyilkosba. Xdd
9: Imádom a lila színt.
10: Szeretek énekelni bár nem tudok.

Válaszaim:

1: Hát ha egyik barátom pl kórházba kerülne vagy valamilyen balesetet szenvedne akkor rögtön oda mennék nem törődve semmivel

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

1: Hát ha egyik barátom pl kórházba kerülne vagy valamilyen balesetet szenvedne akkor rögtön oda mennék nem törődve semmivel. És próbálnék beszélni vele megsegítenék mindebben hogy hamar rendbe jöjjön.

2: Főleg fanfictionöket olvasok de már kezdek áttérni a romantikus kategóriába. 

3: Húúú rengeteg vicces dolog történt velem mostanában. Pl: a suliban mikor becsöngettek az egyik órára (nekem akkor lyukasom volt) akkor az egyik barátnőm osztályánál voltam mikor egy másik osztály volt és a fiúknak oda szóltam  kicsit hangosabban. Azt mondtam miközben a barátnőmre mutattam hogy szingli és még szűz. Nekem személy szerint vicces volt.

4: A barátaimat választanám. Mert inkább legyenek barátaim mint hogy teljesüljön az álmom. Mert az nem jó ha egyedül vagy.  

5: Mindkettő akár egyszerre akár külön-külön.

6: Nincs.

7: Az lenne címe hogy Az életrögös útján.

8: A kiközösítést valami borzalmas amit tehetnek egy emberrel igazából gyerekes és undorító dolognak tartom. 

9: Wattpadon jelenleg Ellenétek!? Justin Bieber ff.-et olvasom. Rendes könyvben meg újra elkezdtem olvasni a Cinder és Ellát.  Calipso06 Brian az enyém!!!

10: Még nem nagyon mondanám magamra azt hogy könyvmoly lennék de kezdek már azzá válni. Egyre többet olvasok.

Kérdéseim:
1: Szereted a szüleidet?
2: Vannak testvéreid?
3: Milyen vicces beceneved van?
4: Van olyan barátod akit soha nem akarsz elveszteni?
5: Sírtál már fiú után?
6: Mit gondolsz a megcsalásról?
7: Mi a kedvenc ünneped és mért pont az?
8: Inkább repülnél vagy belelátnál a fiúk fejébe? 
9: Szerinted egy fiúnak ciki sírni?
10: Mi a véleményed arról aki vagdossa magát??

Jelöltjeim:

Calipso06: A Bíbor Sárkány-Marvel fanfiction

_MrsStyles50: One Direction Horoszkóp

TheFlier: group x-Footballers

Mikor megismertelek. /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora