Hoofdstuk 4

153 13 19
                                    

Zo ziet Saphira er uit met de mix van Engel en Feeks.

POV Saphira
Ik zat nu in de laatste les van de dag en raad eens wat ik had? 

Duits. 

Ik kon me natuurlijk totaal niet concentreren aangezien Kiara en Flicht veel interessanter en gezelliger zijn. Helaas had die man door dat ik niet opletten dus moest hij me wat vragen. 

'Saphira, kun jij mij even in het kort vertellen wat ik net had verteld?' Ik wou al net zeggen dat ik het niet wist maar gelukkig had ik een super slimme wolf die wel had opgelet. 

Hij heeft de derde naamval uitgelegd want hij denkt dat we dat niet meer weten. Ik bedoel dat hebben we in de tweede al gehad. 

"Dank je Kiara." Dacht ik in mijn hoofd. 

'U had het over de derde naamval meneer.' 

'En kan je mij nu ook uitleggen wat de derde naamval in houd?' 

'Ja hoor meneer de derde naamval is het meewerkend voorwerp in het Nederlands. Je kan het meewerkend voorwerp vinden door er aan of voor voor te zetten of weg te kunnen laten.' 

'Heel goed Saphira.' Je kon horen dat hij het niet leuk vond dat ik het wist maar liet er niet veel van merken en ging weer verder met de les. 

Hahaha goed gedaan Kiara we hebben die man mooi te pakken hihi. 

"En mag ik weten wie jij bent?" 

Ik hoorde dat de gene die dit zei iemand anders was. 

Oh ja sorry, ik ben Zilver. Je eenhoorn met vleugels. Ik ben je dier voor de Engel. Ik ben helemaal wit met zilveren vleugels, een zilveren hoorn en zilveren highlights in m'n manen en staart. 

"Dus ik heb nu mijn derde dier gekregen?" 

Ja dat klopt. Zal ik je alles uitleggen over het Engel zijn? 

"Ja doe maar. Kiara kan jij dan opletten in de les?" 

Ja hallo moet ik nu voor jouw gaan opletten in zo'n saaie les? 

"Nou ja, eigenlijk wel ja. Het is sowieso handig als jullie allemaal opletten in de lessen en dan vooral de talen. Misschien dat ik dan eindelijk eens echt goede cijfers haal voor die stommen talen." 

En wat krijgen wij er dan voor terug? 

"Wat jullie willen. Maar het moet wel mogelijk zijn." 

Oké ik zal wel wat leuks bedenken. 

"Oké maar Zilver kan je het dan nu uitleggen want deze les is echt super saai." 

Hij had het alleen maar over de naamvallen die ik allang kende en dat was echt maar één van de dingen die ik onthouden heb en ik kan je verzekeren dat ik niet veel onthoud van dit vak. 

Oké, laten we beginnen met het veranderen. Je kan natuurlijk veranderen in mij maar ook in je engel. Als je voor de eerste keer veranderd zal je er wel uit zien als een Engel net zoals je in een Feeks veranderd. Daarna kan je in je soort van mix van Engel en Feeks veranderen maar je kan altijd nog in elk apart veranderen. 

Zelf heb je natuurlijk ook krachten waarmee je mensen kan genezen en ook jezelf natuurlijk maar je hebt ook krachten om mensen te vermoorden en omdat ik zilver heet kan jij met zilverdraad weerwolven makkelijker verslaan zonder dat je zelf last hebt van het draad omdat je het zelf maakt. Alle paarden van de Engelen zijn wit met een eigen kleurtje. Je moet ons wel allemaal zo snel mogelijk vrij laten want dan kunnen je krachten zich beter ontwikkelen. 

Het Geheim Van... Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu