Ryan nebude Jack Olsen ale Ryan Olsen
Stál tam ten zasranej skurvysyn kterej mě každý den šikanuje.BIEBER.JUSTIN BIEBER.Nevěděla jsem co dělat měla jsem chuť utect nebo se zabít.
Pohled Justin:
Seběhl jsem dolů a uviděl ......Keysley?Co tady ta kurva dělá?Pozdravil jsem je a šel za Jaxonem.Pomohl jsem mu prostřít stůl ani nevim proč jsem to udělal.Když jsme to měli táta mě zavolal do obýváku jako hodnej chlapeček jsem k němu přišel a zeptal se co potřebuje.
"Justine chci aby jsi tu byl s námi společně s Jaxonem".Kývl jsem a posadil se vedle táty.Po chvilc poslouchání jejic keců jsem si vyndal z kapsy iPhone mám už 5s a zlatej a Jaxon má černej.Šel jsem na FB a napsal Chrisovi je to můj kámoš společně se navážíme do Keysley baví nás to a nejvíc asi mě.Chtěl jsem mu napsat do jaký situace jsem se dostal,ale Jax zavolal na večeři vařit umí fakt dobře.Zasedli jsme u stolu a táta posadil mě a Keysley vedle sebe.Byl jsem tak nasranej že Jax sedí vedle tý její ségry a já vedle týhle špíny.Chtěl jsem se vyvlíct ale nepovedlo se.No musim to vydržet a pak pujdu za Ryanem doufám že to sehnal.
-
"Justine jestli chceš jít za Ryanem tak umýj nádobí!!"Řekl přísně otec.
Šel jsem umýt to debilní nadobí.Když jsem to měl vydal jsem se za Ryanem a zastavil se pro Chrise,Chaze a Twista.Zastavili jsme před Ryanovím domem a vystoupili.A vtom jse dostal nápad pošeptal jsem ho klukům a souhlasili.Šli jsme ke dveřím a začali na ně bouchat jako dementi a křičeli hlubokým i tenkým hlasem:"Otevřete víme co jste provedl okamžitě otevřete!!!"
Ryan rychle otevřel a když nás vidél začal nadávat že jsme dementi atd... a my jsme vybuchli do smíchu.
Vešli jsme a Ryan hned vyndal vodku,whiskey a balíček ve kterým byl .....
Co v tom balíčku bylo a proč je s Keysley posadili vedle sebe?Odkad zná Jessie Jeremyho?Dozvíte se v dalších dílech ;-)
ČTEŠ
Pain VS Love
FanfictionBolest a Láska dvě slova které se od sebe liší ale přeci jsou si tolik podobná..Šikanuje ji jen pro zábavu a přitom o ni nic neví.Justin si myslí že tu bolest necítí ale opak je pravdou.On nezná lásku ale bolest moc dobře.Keysley lásku zná a bolest...