Pohled Keysley(Po večeři) Krátká
Seděli jsme u stromečku a rozdávali si dárky.Justin ke mně přišel a dal mi krabičku akorát do ruky.Sedl si vedle mě a sledoval mou reakci až to otevřu tak jako obě naše rodiny.Roztrhla jsem balící papír a na mé ruce se objevila krabička hnědé barvy.
Koukla jsem na Justina který se usmíval jako sluníčko."Keys už to otevři."Naléhal na mě a já se tomu musela zasmát.Otevřela jsem krabičku a tam byl zlatý náhrdelník ve tvaru srdce a do něj byl vrytý nápis J+K.Při pohledu na ten nábrdelník se mi do očí se mi draly slzy štěstí.
"Justine to je krása."Usmál se a já ho obejmula."Otevři ho."Zašeptal mi do ucha a já se odtáhla,otevřela jsem zlaté srdce a tam byl na dvou stranách zarámovaný za plastem nápis.V duchu jsem si četla:
Nezapomeň ty jsi princezna a já udělám vše co budeš chtít.Budu vše co budeš chtít.
Chceš plakat.Budu tvůj kapesník.
Chceš se smát.Budu tvůj úsměv.
Chceš lítat.Budu tvoje nebe.
Chceš šplhat.Budu tvůj žebřík.
Chceš běhat.Budu tvoje cesta.
Ale jestli chceš skočit.Já skočím s tebou
Tak hlavu nahoru ať ti nespadne korunka princezno.Miluji tě.
-♡Justin♥"Justine to je nádherné."Slzy mi stékaly štěstím po tváři i přes úsměv."Zlato neplakej."Obejmul mě a já vnímala jen jeho.Dala jsem mu pusu a on se sladce usmál."Chceš ho zapnout?"Přikývla jsem a otočila se k němu,zapnul mi náhrdelník a políbil mě na krk.
Vánoce byli dokonalé.Danyall řekla mámě a tátovi o jejím těhotenství a oba to vzali docela dobře.Bydlím s Justinem a klape nám to perfektně.Za dvacet pět dní má Justin narozeniny a já pro něj mám naplánovanou oslavu.Asi před třemi týdny přišel Justin domů a večer když jsme leželi v posteli obejmul mě okolo pasu a líbal mi krk a pak si to domyslete★★.
Právě jsem ležela na posteli když z koupelny vyšel Justin jen v boxerkách.Lehl si ke mně a přikryl se peřinou,zhasl lampičku a obejmul mě okolo pasu."Keysley?"Zašeptal a přitiskl si mě k sobě."Ano?"Otočila jsem se k němu a i přes tmu jsem viděla jeho karamelové oči.
"Chci dítě."
ČTEŠ
Pain VS Love
FanfictionBolest a Láska dvě slova které se od sebe liší ale přeci jsou si tolik podobná..Šikanuje ji jen pro zábavu a přitom o ni nic neví.Justin si myslí že tu bolest necítí ale opak je pravdou.On nezná lásku ale bolest moc dobře.Keysley lásku zná a bolest...