11.-Cry?

1.8K 92 1
                                    

pohled Keysley

Nevěděla jsem že má takovou minulost,ale stále nechápu proč mě ve škole šikanuje s těmi jeho poskoky.Přemýšlela jsem o tom ale nic nevypátrala.Rozhodla jsem se jít za Justinem aby jsem ho dokázala více pochopit.Šla jsem ke schodům a přemýšlela jestli dělám správnou věc,sedla jsem si na třetí schod a rozhodvala se jestli by to byla chyba nebo ne kdybych se ho zeptala.

Vyšla jsem schody a šla k pokoji Justina Biebera.Stála jsem chvilku před dveřmi a už jsem chtěla zaklepat na dveře ale najednou se otevřeli a já tam jen stála.Koukal na mě asi stejně jako já na něj v duchu jsem si řekla "Aaa sakra trapas"chtěla jsem odejít ale zatáhl mě za zápěstí zpátky a otočil si mě k sobě.

Zatáhl mě do pokoje a rychle zavřel dveře a já si sedla na postel jako on.Otočil se na mě a koukl se mi do očí.

"Co potřebuješ?"Zeptal se klidně a neodrthl pohled do mých očí.

"Chci si promluvit."Řekla jsem nesměle a trochu potichu.

"A o čem?"Zvedl obočí a věnoval mi jeden zmatený pohled.

"O tobě."Zaváhla jsem jestli jsem se rozhodla dobře musím se modlit aby zase nevybuchl.

"Okay ale ty mi taky o sobě něco řekneš."Povzdychl si a já kývla hlavou.

"A co chceš vědět?"Koukl mi do očí.

"E-eh všechno."Pokroutila jsem hlavou.

"Dobře."Povzdychl si.

"Tak začnu od narození : Narodil jsem se v Kanadě 1.3.1994 máma byla šťastná ale bylo ji jen 17 a táta nás opustil když mi bylo jen pouhých 5 měsíců.Nic jsme neměli a tak jsme byli u babičky a dědy.Staral se o nás ale byl s jinou.Po 6 letech nám táta řekl že má syna Jaxona ale byl o dva roky starší než já takže táta mamku podváděl než jsem se narodil.Máma ho pořád milovala a najednou když mi bylo 13 se táta vrátil k nám i s Jaxonem.

Jednou se ale vrátil pozdě a mamka byla naštvaná s Jaxonem jsme blbli u mě v pokoji a ona si potají zbalila věci.Asi o půl noci jsem se vzbudil a šel dolů se napít viděl jsem mámu s kufrem a běžel za ni.Rozloučila se semnou a odešla řekla že se brzy vrátí a od té doby jsme ji neviděli.V patnácti jsem utekl z domu a ukradl tátovi asi cca1000$  šel jsem si koupit drogy a alkohol.Schoval se v chatce v lese a byl tam asi tři měsíce  potom co mě našli.O 17-ti se nechci vůbec bavit.V 18 jsem byl v proti drogové a alkoholické lěčebně asi 5 měsíců a pak chodil 2 měsíce k psychiatrovi přestěhovali jsme se sem do NY .Teď jsem tady a že jsem šťastnej to se říct nedá."

Sklopila jsem hlavu a on mi ji zase zvedl.

"Teď se pochlub ty!"Rozkázal a já začala jako on od narození.

"No narodila jsem se 25.5.1995 a od narození bydlela v NY s mamkou a tátou.Když mi byli 3 adoptovali jsme Danyall které byli 2 roky.Vyrústali jsme spolu a nikdy ji to neřekli.V 12-ti jsem dostala psa které ho mi přivezli.Táta s mámou se rozvedli v mých 11-ti ale mají se rádi.Celý můj život byl klidný né tak jako..."Nevěděla jsem co říct aby jsem ho neurazila.

"Můj zasranej život?"Zakývala jsem hlavou a on svoji sklopil.Obejmula jsem ho a on mě chytl a přitiskl k sobě.Cítila jsem že mám mokré triko on Brečí?.Hladila jsem ho po vlasech a on se najednou odtáhl a.........................

Pain VS LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat