10.-He was good

1.8K 89 1
                                    

PS: Zac Efron-Jaxon Bieber

Pohled Justin

Šly jsme do obýváku za Keysley a ta jenom vystršeně koukala na okno.

"T-T-Tati asi máme h-ho-hosty."David a táta koukli do okna a zděsily se.Koukli se na mě a pak i na Keysley.A něco si zašeptali,David chytl Keysley za ruku a táhl ji ke mě.

"Musíte jet pryč!"Řekl a koukl na Keysley.

"Nenechám tě tady tati."Zašeptala Keysley se smutkem v hlase.

"Jeďte HNED!"Zakřičel s slzami v očích a ukázal na zadní vchod.

"Jayi pak vám dáme signál ať jedete."Oznámil táta a já už tahal tu kurvu ven z té chaty.Nenávidím chaty .

Pohled Keysley

Bieber mě tahal jako psa ven a potichu zavřel dveře.Vůbec nechápu ty jeho změny nálad,ráno byl takový ňuňu a teď se chová zase jako debil.

Koukal z okna a po chvilce mě tahal k autu které odemkl a nasedl,také jsem nasedla.Justin nastartoval a rychle vyjel od chaty.

Zachvíli jsme byli ve městě a Justin zasavil u něho doma.

Vystoupil a já ho následovala.Vyšli jsme po schodech na verandu a Justin odemkl dveře od domu a vešel dovnitř.Zul si boty a koukl se na mě.

"Na co kurva čekáš?"Zvedl obočí nahoru a já vešla.

Zula jsem se a uviděla Jaxona.Od té večeře jsme se neviděli.Šli jsme do obýváku a Justin asi do svého pokoje.Sedli jsme si na sedačku a povídali jsme si

"Jaxone můžu se tě na něco zeptat?"Zeptala jsem se a Jaxon kývl hlavou na souhlas.

"Byl Justin vždycky tak zlý a měnili se mu taky nálady jako teď?"Zaváhala jsem to říct a Jaxon se zasmál.

"Né,byli čas kdy měl jen jednu náladu a byl hodný ale asi až moc."Zvedla jsem hlavu a koukla mu do očí.

"Jak to myslíš?"Udivila jsem se a zvedla obočí.

"Asi před dvěmi lety se Justin zamiloval do jedné holky.Byla vážně krásná a od pohledu i milá a hodná.Podvedla ho asi dvakrát a on ji to toleroval protože si myslel že to byla jen pusa.No a jednoho dne přišel ze školy dřív a viděl ji a jednoho kluka jak s ním spí.Tomu klukovi dal pěstí a vykopl ho z domu.Ji vzal za vlasy a táhl ji taky ven.Od té doby si myslí že každá je stejná."Když domluvil tak jsem nevěděla co říct.

Pohled David

Když dal Jeremy signál ulevilo se mi že ji neviděli.Zabil by jsem se kdyby se mojí holčice něco stalo.

"Dneska máme práci a vy jedete s námi."Řekl Joe a já se udivil.

"Tak málo?"Zasmál jsem se a koukl na něj.

"Je to na dva dny pujdou,po vašich rodinách a dnes s nimi máme sraz."Vstal jsem a napsal Keys ať je u Justina a nechodí domů.

Tohle je vážný zavolal jsem chlapům a vytáhl zbraně.

Tohle nedopadne dobře.

Pain VS LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat