Nevěděla jsem co odpovědět.Řeknu ano bude to dobré,řeknu ne a zlomí mu to srdce ale když k němu cítím jen kamarádství ale možná i něco víc a nechci ho zranit.Jakou možnost vybrat?Během deseti vteřin jsem se rozhodla a doufám že je to správné.
"Justine něco ve mně říká že ne..."Sklopil hlavu ale já mu ji zvedla a koukla mu do očí."Ale říkám ANO." V očích měl jiskřicky štěstí a na tváři se mu vykouzlil ten nejkrásnější úsměv na světě.
"Jsem ten nejšťastnější člověk na světě."Pohladil mě po tváři a dal mi polibek.Usmála jsem se a on mě táhl ven.Procházel jeden kluk asi stejný věk jako Justin.
"Řekla ANO chápeš!Řekla ANO!Křičel na toho kluka a pak po celé ulici.Běhal a křičel to dokola a dokola.Sedla jsem si na lavičku a koukala na ně jako na blázna.Usmívala jsem se a on ke mně přiběhl.Chytl mě za ruku a procházeli se po městě a povídali si.
"Není ti zima?"Zeptal se a já jen nesouhlasně kývala hlavou."Ne není."Usmála jsem se.
"A teď ti je zima?"Opět stejná otázka."Ne."Pokračovali jsme bůhví kam.
"A teď už ti je zima?"Zase stejná otázka a já už byla trochu naštvaná."Ne proč se sakra ptáš na stejnou otázku pořád dokola?"Usmál se a já zvedla obočí.
"Hledám důvod aby jsem tě mohl obejmout."Usmála jsem se a obejmuli jsme se."Justine chci domů."Justin se odtáhl a kývl hlavou.Políbil mě a šli jsme domu.Cesta nebyla dlouhá ale ani kratká.Když jsme došli je mně tak bylo asi 22:30.Zítra jdeme zase do školy takže se musím vyspat.
"Tak pa zítra ve škole shawty."Dal mi poslední pusu a rozloučili jsme se.Já šla k sobě domů a on taky.Zula jsem si ty strašný boty a šla do obýváku kde byl táta a seděl na sedačce."Ahoj Keysley."Sedla jsem si k němu a obejmula jsem ho.
"Tati neuvěříš co se mi stalo."Táta jen zvedl obočí a usmál se."Chodím s Justinem."Usmála jsem se a on jen přihmouřil oči.
"Dobře ale jestli ti ublíží tak přísahám na všechno co mám že ho vlastnoručně zabiju."Já se docela zhrozila ale znám tátu."Jo a pak já vlastnoručné zabiju tebe."Ukázala jsem na něj a on se usmál."No já pro tebe taky mám novinu máma jela s Danyall na dva měsíce do Egypta a my tu máme dům pro sebe."Obejmula jsem ho a dala mu pusu na tvář.
"A můžu si někdy přivést Justina?"Udělala jsem puppy face a ohrnula spodní ret.Táta přikývl na souhlas."Ale žádné dospělácké věci!"Rozkázal a já se zasmála."No tak asi budu u Justina."Dal mi pohlavek a já se zase zasmála.
"Šup spát než se naštvu."Dala jsem mu pusu a šla nahoru.Otevřela dveře od pokoje a otevřela jsem trochu balkón.Šla jsem se odlíčit a umýt.Vyčistila jsem si zuby a šla zpět do pokoje a na postely ležel Justin jen v boxerkách a dělal že spí.Zavřela jsem balkón a sedla si na postel.
"Co tady děláš?"Zasmála jsem se a on si sedl na postel."Ležím."Zasmál se a za boky mě přehodil přes něj na postel."Justine neměl by jsi být doma?"Otočila jsem se na něj.
"Ne tam mě nikdo nepotřebuje."Zhasl lampičku a přistiskl si mě k soběa dal mi ruku okolo pasu.
"Dobrou princezno."Dal mi pusu na tvář."Dobrou princi."Odpověděla jsem a slyšlela jak se potichu zasmál.
Usla jsem určitě dřív než Justin.
Zítra dam další.A moc ale moc děkuji že čtete mou story.Je tu už přes 735 reads a já si toho velice vážím.
#Thank you girls♥
ČTEŠ
Pain VS Love
FanfictionBolest a Láska dvě slova které se od sebe liší ale přeci jsou si tolik podobná..Šikanuje ji jen pro zábavu a přitom o ni nic neví.Justin si myslí že tu bolest necítí ale opak je pravdou.On nezná lásku ale bolest moc dobře.Keysley lásku zná a bolest...