22.-I want you babe

1.3K 82 2
                                    

Keysley

Zasekla jsem se po tom co řekl.Sedla jsem si na postel a rozsvítila lampičku u postele.Justin se podepřel lokty,koukal na mě a já jsem stále vstřebávala jeho slova.Vím proč chce dítě.Jen protože Danyall dítě čeká.

"Nechceš je to jen žárlivost."Sedl si a zakroutil hlavou."Ne tím to není něvo ve mně mi říká že chci dítě a já ho chci."Koukl se mi do očí ale já odvrátila zrak jinak řeknu že ho chci taky .

"Co když já dítě nechci.Je mi jen 18 a tobě 19 chápeš?Nemůžeme si dovolit dítě."Mluvila jsem tak aby to pochopil.

"Jestli jde o školu tak já tenhle rok maturuju a mám kamaráda který tě naučí do konce tohohle ročníku a i na maturitu.Budeš mít školu doma.Vím jsme moc mladý a ty si ani neumíš představit jak moc to dìtě chci."Povzdychl si a zase kroutil hlavou do stran.

"Kdy to pochopíš nejde mi o školu.Příjdu o všechny dokonalý věci jako třeba chodit na párty nebo do klubu.O to a o mnohem víc kvůli dítěti."Trochu jsem zvýšila hlas.

"Ale to tebe asi nezajímá protože ty to budeš dělat a mě necháš s dítětem samotnou!"Zakřičela jsem a odešla z pokoje.Sešla jsem schody a slyšela jen Justina jak na mě křičí ať se vrátím.

Vzala jsem si z věšáku bundu a vyšla na verandu.Bylo asi pět stupňů možná víc já nejsem teploměr.Sedla jsem si do křesla a pozorovala hvězdy a měsíc.Povzdechla jsem si pořád jsem před sebou viděla Justina jak mě chtěl předsvětčit o dítěti.

Když ale povolím,narodí se to a já se budu starat a on bude vždycky na tahu s nějákou děvkou.

Pocítla jsem na mém rameni ruku.Otočila jsem hlavu a byl to Justin kdo jiný.Otočila jsem hlavu zpět na zimní oblohu a ignorovala jsem ho.Sedl si naproti mě a koukal na mě."Keys?"Zašeptal a ruce si opřel o kolena."Vím že jsi naštvaná."Sklopila jsem pohled na dřevěnou terasu.

"Promiň nechci na tebe tlačit.Nevím proč myslíš že bych se na tebe vykašlal?Miluju tě a nikdy bych to neudělal."

"Justine ale já nemyslím že to uděláš já to vím."Koukla jsem se na něj a slzy se mi při té představě talčily do očí.Nechci aby udělal to co můj táta."Keysley jak ti mám dokázat že bych to neudělal.Nikdy bych ti neublížil."Tak a teď mi stékaly slzy po tvářích i proto že lže.

"Ale ještě před půl rokem by ti to bylo úplně u prdele jestli mi ubližuješ."To co jsem řekla byla krutá pravda a on to moc dobře věděl.

"Myslíš si že bych to dělal když jsem tě miloval?Ne!Musel jsem to dělat jen z jednoho důvodu.Keysley taky mě dřív šikanovali ale né ve škole.Jen kvůli nim jsem byl zase na drogách,zase jsem si zničil život.Byli všude a sledovali mě.Popravdě měli šikanovat tebe ještě víc ale já jsem se nabídl.Nechtěl jsem nic z toho dělat.Nechtěl."Kroutil hlavou a slzy mu jako mně stékaly po tvářích.Rukou si málem vyrval vlasy a sesunul se na zem jako pírko.

Rychle jsem si klekla k němu na zem a obejmula ho.Brečel ještě víc než předtím."Jussy je to v pořádku.Jsem tady."Šeptala jsem a on se odtáhl.Přes slzy se krásně usmíval."Už mám přezdívku."Zasmála jsem se a zase ho obejmula."Děkuju."Řekla jsem po chvilce ticha."Za co?"Odtáhli jsme se a on nadzvedl obočí."Že jsi mě chránil."Zakroutil trochu hlavou a zasmál se.

"To je maličkost oproti tomu co jsi udělala ty pro mě."Nahodila jsem udivený výraz."Děkuju bohu za to že mi tě poslal."Usmála jsem se a dala mu pusu."Pojď dovnitř jinak mi zmrzne nos."Zasmála jsem se a on ohrnul spodní ret."Jen aby ti nezmrzlo něco jiného."Koukl se na mě překvapeným výrazem a já ho za ruku vedla dovnitř."Na co to myslíš."Sundal si boty a budnu jako já a přitáhl si mě za boky k sobě.

"Ty víš na co."Zavrčela jsem mu na rtech a zmáčkla mu jeho úd přes pyžamové kalhoty."Nedělej něco co nejde vrátit."Vzdychl a opřel si čelo o mé čelo."Co když to vrátit nebudu chtít."Přešla jsem rukou po jeho bouli na kalhotech a z jeho úst se vydral ston.

Políbila jsem ho ale on mi vrazil jazyk do úst.Stáli jsme v chodbě a líbali se.Když nám došel vzduch odtáhli jsme se a lapali po dechu."Chci tě babe.Teď hned."Řekl udýchaně a už mě za ruku táhl do ložnice.Zamkl dveře a položil mě na postel.Vzal lem mého trika a sundal mi ho.Poté ho i s mými kalhotkami odhodil někam tam tam a líbal mi prsa.

Zavzdychala jsem a on se jen tiše zasmál.

Justin

Líbal jsem ji na krku ale když jsem to nečekal tak nás přetočila.Přecházela prsty po mé hrudi až dojela ke kalhotám.Pomalu přímo mučivě je stahovala dolů."Keylsey netrap mě.Prosím."Zaprosil jsem a ona se jen tak podívala."Nene."Stoupla si a pro něco si zašla do šuplíku.Měla to za zády.Vzala mi ruku a dala ji za hlavu to samé  i s druhou.Snažil jsem se pohnout rukama ale něco je drželo u sebe.POUTA."Ty bestie."Zavrčel jsem a ona lišácky usmála.

Stáhla mi kalhoty a při pohledu na můj stojící penis se kousla do rtu.Přejela prstem po špičce nad čímž mým tělem projeli zimomravky."Keysley prosím."Zakňučel jsem ale ona si nedala říct.Rukou dělala pohyby nahoru a dolů.Cukl jsem rukami a ona přestala."Necukej rukami."Zoufale jsem zavzdychal.Políbila mě na krk a dělala mokrou cestičku až k mému údu.

Olízla špičku a pak si ho dala do pusy celého.Zastonal jsem.Nedala si ho do pusy celého a rukami si pomáhala.Začal tvrdnout čím dál víc a když jsem skoro byl zase jsem cukl rukami.Vytáhla si ho z pusy a zakroutila hlavou do stran.

"Jsi zlobivý chlapec.Neustále cukáš rukama."Po čtyřech se dostala až k mému obličeji."A za to tě potrestám."Přejížděla si rukama po prsou.Vzdychal jsem i za ni.Pomalu na mě nasedla ale jak byla u kořenu vytáhla ho ze sebe a opakovala to.

"Budu ti sloužit jen mě prosím dodělej."Zoufale jsem řekl a zase jsem ho cítil v ní.Pohybami nahoru a dolu nàs dovázela k orgasmu který se blížil čím dal víc.Přirazil jsem pánví proti ní a oba nás dovedl k orgasmu.Slezla ze mě a odpoutala mi ruce.Pouta odložila zpět do šuplíku a lehla si na mou spocenou hruď."Jsi dokonalá."Políbil jsem ji do vlasů a zhasl lampičku."Ty taky."Políbila mou hruď a já usl s myšlenkou že pomsta bude sladká.

Pain VS LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat