23.-End of our relationship

1.1K 76 4
                                    

Keysley

Vzbudila jsem se na jemné hlazení na hrudi.Pootevřela jsem oči ale ostré světlo je donutilo hned zase zavřít."Lásko."Zašeptal mi do ucha Justin."Ano."Na druhý pokus jsem je otevřela úplně a rychle mrklala aby si zvykly na denní světlo."Dobré ráno princezno."Políbil mě na špičku nosu a usmál se.

"Kolik je hodin?"Sedla jsem si na postel a protáhla se."Sedm,neboj začínáme až za hodinu."Políbil mě na čelo a zvedl se z postele.Nahatý šel do koupelny a pak se vrátil pro boxerky.Zasmála jsem se mu a on uraženě odkráčel zpět do koupelny.

Koukla jsem na mobil kde bylo 6:45.Zakroutila jsem hlavou a pomyslela si "Měli bysme Justina naučit hodiny."Zasmála jsem se nad svou poznámkou a šla se do šatny oblíct. Chvíli jsem tam jen tak stála a pak si na sebe vzala černé džíny a šedívé triko s dlouhým nápisem a černým potiskem WANTED.

"Beep-Beep."Zvonil Justinovi telefon.Vzala jsem ho ze stolečku a otevřela zprávu.

"Lásko ráda bych tě zase viděla.Pamatuju na tu dokonalou noc.Pamatuješ jak si se ve mně kmital svým penisem.Ráda bych si to dnes večer zopakovala.Můžeš si vzít i svoje pouta a bičík.Budu se těšit.Pa miláčku.Meliska."

Když jsem to dočetla slzy se mi valily po obličeji."Keylsey co to děláš s mým mobilem."Ozval se ten hlas za mýmy zády."Doufám že jsi spokojený!"Zakřičela jsem a podala mu mobil."Co to je?"Zeptal se když to dočetl.

"Tvoje Meliska!Nikdy jsem ti neměla věřit.NIKDY!"Vzala jsen si mobil a klíče a chtěla vyběhnout z pokoje ale jeho ruka mě zastavila."Nevím kdo to je a proč ses mi vůbec hrabala v mobilu.Neznám Melisu."Držel mě za zapěstí.

"Teď je to jedno protože je KONEC!"Zakřičela jsem mu do očí."Ne Keysley miluju tě a nepodvedl bych tě."Slzy se mu také valily z očí a já se mu vytrhla."Jo to jsem si taky myslela."Vyběhla jsem z pokoje a i z toho domu.

Tohle je definitivní konec našeho vztahu.

Pain VS LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat