"Stál tam zase on.Byl to Bieber"Chtěla jsem se otočit a odejít ale táta si mě zatáhl zpět.
"Justine tohle je Keysley moje prvorozená a milovaná dcera."Řekl táta pyšně.
"My už se známe."Podotkl Justin a ptal se na něco Jeremyho.
"Proč o tom nevím?Keys"Otočil se na mě.
"Neptal si se."Otočila jsem se a zaběhla nahoru.
"Proč se mi to děje?Proč já?"Zeptala jsem svého svědomí.
Sundala jsem si košily a koukala na modřiny za které může ten debil Bieber.
Pohled Justin
Když Keysley utekla nahoru zeptal jsem se Davida kde mám pokoj.
"Budete mít pokoj s Keysley.My jdeme pryč tak žádné vylomeniny."Poděkoval jsem a vzal si tašku do pokoje.Šel jsem okolo pokoje Keysley a slyšel ............PLÁČ?
Zaklepal jsem a na nic nečekal a vešel do vnitř.Hodil jsem tašku na zem a koukl na ni.Seděla na postely s hlavou na kolenech.
"Co chceš?"Zeptala se a já si sedl na její postel.
"Mám s tebou pokoj a Slyšel jsem pláč."Odpověděl jsem snadně.
"Hmm tak to jsi dobrej,semnou pokoj mít nebudeš a vypadni!"Ukázala na dveře ale já to ignoroval.
"Tvůj táta mi to nařídil a učitelka včera volala tátovi že mě máš doučovat a udělat se mnou projekt."Zasmál jsem se a čekal jak zareaguje.
"HaHaHa na to ti neskočím."Zasmála se ironicky a já trochu vybouhl.
"Myslíš že by jsem chtěl pracovat nebo dokonce spát vedle špíny jako ty?"Řekl jsem se smíchem v hlase a stoupl jsem si.
"A co tě mám doučit?"Řekla trochu smutně.
"Příroďák"Koukla na mě a vykulila očí.
"Ten je ale jednoduchej.Co z něj máš?"Sedl jsem si zase na postel.
"3/4."Jednoduše jsem řekl.
"Aha no."Zasmála se.
"Ehh drž hubu paní dokonale šeredná."Stoupl jsem a chystal se odejít.
"Přijdu v šest,připrav se!"Zabouchl jsem dveře a šel do baru.Znám to tady je to kousek od města.
Viděl jsem bar nebyl daleko od chaty.Vešel jsem do vnitř a objednal si whiskey.
Po půl hodině
Vypil jsem flašku whiskey a polovinu vodky.Nezapoměl jsem na kokain a marihuanu.
Vyšel jsem z baru a trmácel s domu.Zakopl jsem o kámen a sletěl na zem slyšel jsem jen volání mého jména a pak jsem omdlel.
Pohled Keylsey
Šla jsem se projít a najednou viděla Justina jak padá k zemi.
Běžela jsem za ním a volala jeho jméno.
"Justine,Justine notak vzbuď se"Jemně jsem ho fackovala.
Dala jsem mu ruku okolo mých ramen a táhla ho domů.
Po deseti minutové cestě táhnutí opilého a zdrogovaného Justina jsem ho hodila ke mě na postel.
Sundala jsem mu boty a kalhoty.Potom triko a tím si odhalila výhled na jeho vypracované tělo a obří bouli v jeho slipech.
Šla jsem se umýt a najíst se.Dojedla jsem a přišla mi SMS-ka.
Od táta:Keys přijedem pozdě.Co Justin a ty?Doufám že nevadí že je s tebou v pokoji.
Pro táta:Justin spí a já jdu taky.Vadí mi to ale
potom už ho nikdy neuvidím takže trochu neva.
Šla jsme do pokoje a zase mi přišla SMS-ka
Od Peeta:Pujdeš zítra ven?:-D
Pro Peeta :Promiň ale nemůžu :-(
Od Peeta:Neva:'(
Lehla jsem si do postele a Justin mě chytl okolo pasu.Dal mi pusu na tvář.
"Jsi krásná ,mám tě rád."Ignorovala jsem to sundala si jeho ruku z mého pasu a usla.
Pohled Justin
Vzbudil jsem se na zvonění mého mobilu.Na obrazovce byl nápis Neznámé číslo.
Típl jsem hovor a koukal na Keysley spala sladce.Fůj co to říkám.
Volal mi zase vzal jsem to.
"Co zase je."Zeptal jsem se aby jsem ji nevzbudil.
"Toho budeš litovat Bieber".Řekl někdo a típl to
Nevnímal jsem to,koukl na Keys a usnul.
Kdo mu volal a proč mu Keys pomohla?
Dozvíte se v dále
ČTEŠ
Pain VS Love
FanfictionBolest a Láska dvě slova které se od sebe liší ale přeci jsou si tolik podobná..Šikanuje ji jen pro zábavu a přitom o ni nic neví.Justin si myslí že tu bolest necítí ale opak je pravdou.On nezná lásku ale bolest moc dobře.Keysley lásku zná a bolest...