Pohled Keysley
Vzbudila jsem se na bolest hlavy.Sedla jsem si na postel a všimla jsem si že jsem jen ve spodním prádle.Všimla jsem si mých věcí na židli.Pomalu jsem vstala a oblékla si nejdřív legíny a pak triko a svetr.Ponožky jsem si nechala naposled.Scházela jsem schody ale zastavila mě bolest mého zápěstí.
Všimla jsem si že tam mám asi dvě jizvy a z jedné mi začla téct krev.Sešla jsem dolu a hledala Justina.V obýváku nebyl tak jsem to zkusila v kuchyni.Bingo.Byl u sporáku a něco kuchtil.
"Justine kde máte lékarničku?"Otočil se a usmál se.Jeho pohled ale padl na moje zápěstí a hned z šuplíku vytáhl desinfekci,náplast a polštářky.Sedla jsem si ke stolu jako on.Věci dal na stůl a vzal mi zápěstí.Ošetřoval mi ho a já ho jen pozorně sledovala.
Když mi to zalepil tak se jen usmál."Děkuji ti."Koukla jsem mu do očí ale on uhl pohledem.Nechápala jsem co se mu stalo.
"Omlouvám se za včerejšek já jsem to myslel ze srandy."Vrátil věci zpět do šuplíku a vypl sporák.
"Na to už nemysli."Usmála jsem se."Keysley?Sedl si zase ke stolu."Ano Justine?"Zasmála jsem se."Stydím se za to co jsem ti dělal moc se ti omlouvám z celého srdce promiň."Usmál se a já mu prominula.Teda jen slovy,moje city se ještě nerozhodly.
"Pojď něco ti ukážu."Vzal mě za ruku a táhl k němu do pokoje.Otevřel skříň a já jsem už tušila co tam asi je.
"Víš co tam je?"Zeptal se a já kývla hlavou na souhlas."Ano je tam vchod do Narnie(:-D:-D)."Zasmál se a záporně kývl hlavou."Né to né jsou tam fotky a vzpomínky."Vzal mě za ruku a odhrnul oblečení.Vešly jsme do zelené místnosti kde stála dětská postýlka,hračky byly po podlaze a na stěnách byly nalepené fotky.Byla tam knihovna s dětskými knížkami a alby.
"Tohle všechno je součást mého života."Stoupl si doprostřed místnosti a smál se.
Sedla jsem si na gauč který tam byl také a Justin si sedl vedle mě.
"Řeknu ti část života o které moc lidí neví."Jeho tvář zvážněla a vzal mě za ruku.Kývla jsem hlavou a on začal.
"Neřekl jsem ti o sedmnácti letech a teď to napravím.V 17-ti jsem se pokusil dvakrát o sebevraždu.Samozřejmě jsem žil jen díky drogám.Neuměl jsem s tím přestat.Chtěl jsem ale nešlo to.Proto mě táta dal do proti drogové léčebny.Utekl jsem z ní jednou a pak tam byl tři měsíce.Nepomáhalo to,nezměnil jsem se.Jednou když mi vzali drogy jsem utekl k útesu a chtěl se zabít.Donutili mě to nedělat.Potom mě zavřeli do blázince na dva měsíce.Když mě pustili začal jsem s alkoholem.Vždycky jsem utekl z domu a šel do baru.Můj skoro celý život jsem byl zavřený v léčebnách."Ukápla mu slza.Utřel si ji a koukl se mi do očí.
Zase si stoupl a řekl.
"Tohle byl příběh mého života."
ČTEŠ
Pain VS Love
FanficBolest a Láska dvě slova které se od sebe liší ale přeci jsou si tolik podobná..Šikanuje ji jen pro zábavu a přitom o ni nic neví.Justin si myslí že tu bolest necítí ale opak je pravdou.On nezná lásku ale bolest moc dobře.Keysley lásku zná a bolest...