20.-BIEBER!

1.3K 83 2
                                    

PS:Vánoce slaví jako my.

Pohled Keysley

"Justine!"Zakřičela jsem do tmy ale odpověd se ke mně nedostala.

Posadila jsem se a rozhlédla po pokoji.Nikde ani stopa po Justinovi nebo náznak že tu byl.Zděsila jsem se když mě napadlo že mě opustil ale to je blbost když jsem u něj doma.Stoupla jsem si a procházela jsem se po pokoji a přemýšlela kam odešel.Vrátí se?Při pomyšlení na to že se nevrátí jsem se rozbrečela.Klekla si na zem a utápěla se v slzách.

Najednou se otevřeli dveře a z nich vykoukl Justin.Usmíval se ale jak mě spatřil úsměv mu z tváře zmizel.Rychle zavřel a klekl si ke mně.Obejmul mě ale já nepřestávala brečet.Né ze smutku ale ze štestí že vůbec přišel."Princezno copak se stalo?Proč pláčeš?"Zeptal se ustaraně a smutně."Myslela jsem že jsi mě opustil."Odtáhl se ode mě a setřel mi slzy z  tváře."Nikdy bych tě neopustil to si pamatuj."Políbil mě a pláč pomalu ustupoval,z hluboka jsem se nadechla a usmála se.

Když jsem se uklidnila a Justin mi šel udělat snídani přišla ke mně Dan že si nutně potřebuje promluvit.Zavedla mě do pokoje kde je přes Vánoce a zamkla dveře."Keys já mám problém."Sedla jsem si na postel a ona si přisedla.

"Poslouchám."Usmála jsem se ale ji do smíchu nebylo.

"Neříkej to mámě ani tátovi prosím."Poprosila a já souhlasila.

"Já jsem tak trochu Těhotná."Vykulila jsem oči a má pusa měla tvar do O.Nevěděla jsem co říct je jí 17 a je těhotná.To je jako z těch seriálů na MTV.

"Dan víš že to není dobrý že jo?"Smutně sklopila hlavu a povzdychla si."Ano vím to ale já nechci na potrat."Začali ji slzet oči.

"Dan nebreč ať se rozhodneš jakoliv já tě podpořím."Zvedla hlavu a usmála se."Vážně?"Začali ji téct slzy štěstí."Ano."Obejmula mě a neustále děkovala."A kdy to řekneš mámě a vůbec s kým to máš?"

Zvedla jsem obočí a ona jen pokrčila rameny."Mámě to řeknu po Vánocích a s kým to asi mám no přeci s Tomem."Přikývla jsem a obejmula ji.

Zapoměla jsem vám říct o Tomovi Feedrovi.Chodí s Dan už asi dva měsíce.Je hodný a milý myslím že mu dítě nebude vadit.Je mu asi 20 se ségrou jsou o 3 roky ale láska nemá hranice.

Odemkla jsem a seběhla dolu za Jussem.Čekal v kuchyni u stolu a vedle byl talíř s palačinkami.MŇAM.Přisedla jsem si k němu a on se usmál."Papej ať to nevystydne."Dal mi pusu na líčko a já sr pustila do jídla.

Z asi deseti palačinek jsem snědla tři.Odložila jsem příbor a utřela si pusu.Hned jak Justin zpozoroval co jsem snědla zamračil se.

"Do dojíš."Řekl vážným hlasem a já se začala smát."Čemu se směješ?"Zeptal se a prohlídl se jestli je čistý."Tobě."Usmál se a zvedl obočí."Jo tak mně."Vstal a něco vzal do ruky.

"Tak fajn."Přiběhl a vystříkl na mě šlehačku.Myslela jsem že ho zabiju."BIEBER!"Zasmál se a já taky."RAYMOND!"Namířil na mě znovu šlehačku a já začala utíkat.To by ale nebyl on kdyby se za mnou nerozeběhl.

12 votes

3 coments

Pain VS LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat