Josh Hutcherson-Peeta Mellark
Pohled Keysley:
"Ehh Buddy neh toho".Řekla jsem když mi ráno můj Buddy lízal tvář takže mě vzbudil.
Ano včera mi mamka a Dan přivezli Buddyho.
Vstala jsem a šla se s Buddym nasnídat.Pustila jsem ho ven a pak jsem mu nasypala granule a nalila čistou vodu.
Uvařila jsem si čaj a z lednice vyndala jogurt.Když jsem dojedla bylo 6:55 a Dan vstávala.Šla jsem nahoru a Buddy šel jako ocásek se mnou.Udělala jsem ranní hygienu a šla se nalíčit.
Vybírala jsem oblečení ať si alespoň s Buddym užiju než pujdu do té mučírny.
Vzala jsem si modrý svetr s bílim napisem Fu**ing perfect a černý legíny k tomu kozačky a kabát.Připravila si batoh a šla na autobus.Mám styl kterej se líbí asi jenom mě.
Nemám kamarády všichni se mi smějou proto že jsem asi jiná nebo tyhle debilní kecy.Vystoupila jsem u školy a pomalou chůzí se do ni vydala.
Vstoupila jsem a hned všichni se do mě navážely.
"Hele kurva jde"!
"Odkuď si vylezla?Z popelnice nebo ze skládky?"Smáli se mi.
Ignorovala jsem to odemkla skříňku a dala si do ni kabát.Vydala jsem se ke skřínce když v tom mě zatahl někdo za vlasy.
"Ahoj zlato".Ano byl to Bieber a jeho poskoci.
Dal mi facku až jsem spadla na zem.Začali mě kopat do břicha.Když jsem vykašlala krev zasmáli se a odešli Bieber se ke mě sklonil a zašeptal.
"Já tě varoval že to bude bolet."A odešel.
Já si pak stoupla a vydala se do třídy.Vstoupila jsem a zase se mi všichni smáli,zase mi nadávali.
Sedla jsem si úplně do zadu a otevřela si blok.Začala jsem si do něj kreslit různé obrazce a obrázky nebo nápisy.Když zazvonilo přišel i Bieber a jeho poskoci.
Po škole jsem se vydala rychle domů ale jeden kluk mě zastavil toho jsem tu neviděla.
"Ahoj já jsem Peeta Mellark a jsem tu ve městě nový".Usmál se a já viděla jeho bílé zuby.
"Ahoj já jsem Keysley Raymond ale můžeš mi říkat jen Keys"Také jsem se usmála.
"Keys ukázala bys mi prosím kde je tu škola?"Zeptal se a já stuhla.
"No tak dobře"Zavedla jsem ho ke škole."Peeto těšilo mě ale už musim jít." Otočila jsem se a chtěla odejít ale zakřičel na mě.
"Keys počkej dáš mi tvoje číslo?"Otočila jsem se a šla za ním.
"Jen když ty mi dáš to tvoje"Zasmála jsem se a on diktoval,vytáhla jsem mobil a zapsala jsem si to.
Potom jsem mu nadiktovala to moje.Rozloučily jsme se a šly každý svou cestou.Mamka mi psala že jsou na nakupu tak jsem se vydala domu za Buddym.Odemkla jsem a vzala ho na procházku.Domu jsme přišli v 18:22 najedla jsem se a umyla.Popovídala jsem si s mamkou a Danyall.Lehla si s Buddym do postele a usly jsme.
Pohled Justin:
Odemkl jsem dveře a nikdo nebyl doma.Hodil jsem tašku do pokoje a šel jsem na ntb.Myslel jsem zase na mamku.Zaklapl jsem ntb a vyndal ze zamčeného šuplíku alba.
Byly jsme šťastná rodina tak proč by mamka odešla.Lehl jsem si a přemýšlel až jsem usnul.
Sen
"Justine proč to děláš"?Zeptala se mě mamka."A co myslíš?"Koukl jsem na ni
"Ty víš co.Proč ji biješ nezaslouží si to!"Zakřičela.
"Mami já-á"Odpověd jsem znal ale než jsem se vymáčkl tak zmizela.
Vzbudil jsem se a bylo 17:43.Co to mělo být?Proč se mi zdá tohle?
Proč Justin Keys bije a uráží?A proč se mu zdá o jeho matce?Jaký pravý důvod byl že odešla?To se dozvíte v dalších dìlech
ČTEŠ
Pain VS Love
FanfictionBolest a Láska dvě slova které se od sebe liší ale přeci jsou si tolik podobná..Šikanuje ji jen pro zábavu a přitom o ni nic neví.Justin si myslí že tu bolest necítí ale opak je pravdou.On nezná lásku ale bolest moc dobře.Keysley lásku zná a bolest...