Pohled Justin
Šel jsem ke zlaté bráně u které byl starší pán který mě zastavil."Jméno a přijmení."Oslovil mě."Justin Drew Bieber."Zachraptěl jsem a on koukl do knihy kterou držel v rukou."Zůstaň zde.Za chvíli se vrátím z rozsudkem."Přikývl jsem a sedl si na zem.Ten pán odcházel do černých dveří a já tam zůstal sám.Ale kde vlastně jsem.Koukal jsem okolo sebe.
Světlo zářilo a odráželo se od bílých stěn.Podlaha byla také bílá ale ta brána.Co to znamená?Nechápavě jsem se ohlížel okolo sebe a pak si to uvědomil."Jsem v nebi?"Zašeptal jsem.Vážně jsem to udělal.Zabil jsem se.
Dveře se otevřeli a z nich vyšel ten chlap.Vstal jsem a on se zastavil až u mě.
"Justine všechno je teď na tobě.Jestli tu zůstaneš za dva roky sem přijde i Keysley ale pokud odejdeš vše se změní a budeš žít.Vyber si."Koukl jsem na něj a najednou jsem si přehrál vše co jsme s Keysley prožili.Od začátku do konce.
"Rozhodl jsem se.....
Pohled Keysley
Seděla jsem u Justina v pokoji a držela ho za ruku.Vyprávěla jsem mu všechno co jsme spolu zažili a přitom mi tekly slzy po tváři.Po dvou operacích mj doktoři potvrdili že je stabilizovaný ale šance na přežití nejsou určené.Vím že mi udělal něco hnusného ale nenechala jsem ho mi říct pravdu.
Třeba to bylo jinak než jsem myslela.Vyprávěla jsem mu o tom jak mi vyznal lásku.
"Běhal si po ulici jako blázen a na každého kdo prošel jsi křičel "řekla ano chápeš?".Smáli jsme se a procházeli po parku.Potom jsi mě odvedl domů a když jsem se vysprchovala přišel jsi ke mně balkónem s tím že se ti stýská.Lehli jsme si spolu do postele a pak usli ve společném objetí."Usmívala jsem se ale slzy mi stále tekly po tváři.Po chvilce se otevřeli dveře a přišla sestřička.
"Slečno Raymond musíte už jít."Přešla k posteli a já si povzdychla.Zvedla jsem se ale Justinova ruka nechtěla povolit.Cukala jsem s ní ale nepovolil."Ehm nechce povolit."Oznámila jsem netrpělivé sestřiče a ona se udivila.Vyběhla ze dveří a po chvilce se vrátila i s doktorem.
"Co se děje?"Zeptal se chraplavým hlasem."Nechce povolit stisk."On jen zvedl obočí a přešel k Justinovi.Otočila jsem se na něj."Pane Biebere?"Otevřel mu oko a svítil do něj mini baterkou.
Najednou Justinovi oči začali cukat a potom se otevřeli.Slzy mi stékaly ještě víc ale usmívala jsem se jako blázen.
"Jak se cítíte?"Justin se koukal na doktora."Unaveně."Zašeptal a slabě se usmál."Dobře tak my vás necháme se vyspat.Slečno Raymond."Ukázal na dveře ale Justinův hlas nás zastavil."Keysley zůstaň."Zoufale zachrapěl ale doktor se zamračil."Pane..."Otočil se na Justina."Běžte pryč."Ukázal na dveře a doktor se sestřičkou odešli.
Sedla jsem si na židličku a koukla na Justina."Chci ti to vysvětlit."Dala jsem mu prst před pusu a políbila ho."Tak povídej."
Po třech měsících
.............................
Pohled autora
Justin s Keysley se dali opět dohromady a teď bydlí v Atlantě ve velké vile kterou si pořídili.Oba úspěšně odmaturovali a mají se velice dobře.Justin oslavil své dvacáté narozeniny a vše co se stalo vysvětlil Keys ještě v nemocnici.Danyall je v osmém skoro v devátém měsíci těhotenství.Může se to narodit každou chvíli.Narodí se to ve stejném měsíci jako Keysley v květnu.Jména už jsou vybraná pro holčičku Rosaline a pro chlapečka Taylor.Justin stálé pátrá po své matce a dalo by se říct že trochu zanedbává Keysley.Sice je to všechno teď jako v pohádce ale co zítra,za týden nebo za pět minut?Bude všechno takové jako doteď?Boužel se všechno zhroutí potom co matka Keys oznámí smutnou zprávu.
♥THE END♥
Laides toto je konec story Pain vs Love.Nezapomeňte si přečíst i druhou sérii Together untill the end.Najdete ji za pár týdnů na mém profilu.Jsem moc šťastná za to že jste to četli ale i smutná že jsem to musela zakončit.Nebojte pokračování se blíží každým dnem.#Love ya.#Thanks for reading this story.
ČTEŠ
Pain VS Love
FanfictionBolest a Láska dvě slova které se od sebe liší ale přeci jsou si tolik podobná..Šikanuje ji jen pro zábavu a přitom o ni nic neví.Justin si myslí že tu bolest necítí ale opak je pravdou.On nezná lásku ale bolest moc dobře.Keysley lásku zná a bolest...