"Ehh....no..to je...víš..to je kamarád"Zakoktal a poslední slova řekl tak zvláštně.
"A proč bych ti měl věřit!?!"Zařval jsem že přišel i Jax.
"Neřvi na mě a mazej do svého pokoje!"Hned!!!"Zařval jako smyslu zbavený.
"Nikam nejdu!"Koukl jsem mu do očí.
"Jak myslíš!"Potichu řekl a vlepil mi facku.
"Ty zasranej čůráku!!"Koukl jsem na něj vražedně a šel do pokoje.Prásknul jsem dveřmi a svalil se na postel.Přemýšlel jsem o mámě.
Vzal jsem mobil a psal Ryanovi
Pro Ryan :Jedem do 23 sraz za deset minut u tebe.
Od Ryan:Okay
Začal jsem se oblékat a vylezl jsem oknem mám u pokoje strom takže to byla hračka.
Zaběhl jsem k Ryanovi bydlí o ulici vedle.
"Konečně jsi tady"Viděl jsem Ryana a Chaze před mim autem.Nechal jsem si ho tu asi měsíc zpátky po velkým večírku.
"Jo fajn dělejte chci si zašukat a zlejt se."Řekl jsem netrpělivě.Nasedl si do auta a kluci po mě.
-----
Dojeli jsme k baru a vystoupili.Otevřel jsem a viděl hodně známých tváří.Objednal jsem si vodku vypil jsem ji na ex a objednal další.Asi po deseti skleničkách vodky ke mě přišla jedna kurva.
"Ahoj kocourku chci tě ".Zavrčela mi do ucha.
"Já tebe taky baby"Zašeptal jsem ji na krk.
"Tak pojď nahoru"Táhla mě za ruku a otevřela černé dveře všechno tam bylo černo-červené.
Svalila mě na postel a svlékla mě a pak si sundala korzet.Líbala mě na krku a pomalu se přesunula na hruď.
Vzala mého kámoše do ruky a hrála si s ním.Strčila si ho do pusy a začala mi ho kouřit.Vzdychal jsem a zaryl nehty do matrace.Bylo to jako by mi měla každou chvíli explodovat hlava.
Když jsem se udělal otočil jsem nás tak že ležela pode mnou.
Vrazil jsem ji ho tam tak že se ji z očí vykutálela slza.Přirážel jsem jako o život vzdychal jsem a líbal ji krk.
Udělal jsem se dřív a hned jak se to stalo jsem z ni svůj penis vytáhl a začal se oblíkat.Ona na mě koukla jako že WTF?
"Dodělej se sama."Zavázal jsem si boty a šel domu.
Vylezl jsem do pokoje a svlíkl se do boxerek.Vlezl jsem si do postele a usnul.Bylo asi 16:45 ale tma jako v prdeli no tak kdo b se divil když za chvíli budou vánoce.
"Justine jsi to ty"?Zeptala se mamka.
"Ano maminko jsem to já"Koukl jsem na mamku a běžel ji obejmout.
"Broučku pojď je pozdě jdeme hajat dobře"Koukla na mě s laskou v očích.
"Dobře"Uložila mě do postílky a já usl.
"Tatínek se o tebe postará slibuju."Zašeptala a zmizela ve tmě.
"Mami!"Zašeptal jsem se slzamy v očích.Jsem sice hajzl ale city .
Mamku potkávám jen ve snech.Zavřel jsem oči abych ji alespoň tam viděl.
"Miluju tě mami".Zašeptal jsem poslední slova do tmy než jsem usnul.
"Mami kde tě mám hledat pomoc mi."Zašeptal jsem ni do tváře.
"Jsem blíž než si myslíš poradí ti ta kterou přehlédneš ale vidíš ji"Koukla mi do očí.
"Co?"
"Stačí když budeš pozorný a jednou se zase uvidíme neboj hlavně měj otevřené oči."Políbila mě na čelo.
"A teď spinkej zítra je škola."Přikryla mě a zmizela ve tmě.
Co myslíte kdo mu poradí?
Čtěte dál a dál davejte Vote
ČTEŠ
Pain VS Love
FanfictionBolest a Láska dvě slova které se od sebe liší ale přeci jsou si tolik podobná..Šikanuje ji jen pro zábavu a přitom o ni nic neví.Justin si myslí že tu bolest necítí ale opak je pravdou.On nezná lásku ale bolest moc dobře.Keysley lásku zná a bolest...