Keysley!Je oběd zavolej prosím i Danyall.Zařvala mamka ze zdola.
Povzdychla jsem si a šla za Danyall.Danyall je moje mladší sestra a miluju ji.Zaklepala jsem a Dan vyšla ze dveří.
"co se děje?"Zeptala se nevině.
"Třetí světová to se děje,pojď na oběd.Zakývala a seběhla dolu a já za ní.
-
"Mami bylo to výborný".Pochválila jsem ji jídlo a šla do pokoje.
Zapla jsem TV a notebook a přemýšlela jsem nad mým životem zdá se být snadný ale ve škole se vše mění.Z mého přemýšlení mě vytrhl hlas mámi.
"Keys!Dan! Umýt nádobí hned!"Rozeběhla se dolu a začala umývat a Dan utýrala.
-
Když jsem domyla tak nám mamka řekla že půjdeme na večeři k jejímu kamarádovi.
Pokrčila jsem rameny a šla nahoru.Zabouchla jsem dveře a sedla si na postel.Povzdychla jsem si a pustila rádio hráli:Emily Sandnes-Reed all about it.Pobrečela jsem si a zavřela se v koupelně.Svlékla se a vlezla do sprcháče.Pustila na sebe vodu a užívala jsem si ten pocit.
-
Vyfénovala jsem si hlavu a nakoukla do skříně.Vytáhla jsem sako tmavě modré barvy(Jako v klipu Wake me up) černý legíny a bílé triko s černým nápisem We can't stop nasadila černou čepici a nalíčila se.Seběhla jsem dolu a vybírala boty.
"My počkáme v autě".Řekla máma a táhla Dan do auta.
Vzala jsem si tmavě modré supry a šla.Nebyla jsem stokrát nadšená,čím dřív přijdem tak taky odejdem.
-
"Ahoj Jess".Řekl nějakej chlap mámě a usmál se.
"Ahoj Jeremy chci ti představit moje holky,tohle je Keysley a Danyall jsou to takové zlatíčka.Mama mu úsměv oplatila.Vešli jsme do domu a hned někdo seběhl ze schodů otočila jsem se a stál tam ......
Tak první část.Přidala jsem ji za dlouho ale nekomentovaly jste ale rozhodla jsem se že bude.Prosím co na ni řikáte a pravdu.Vote & Comment please.
ČTEŠ
Pain VS Love
أدب الهواةBolest a Láska dvě slova které se od sebe liší ale přeci jsou si tolik podobná..Šikanuje ji jen pro zábavu a přitom o ni nic neví.Justin si myslí že tu bolest necítí ale opak je pravdou.On nezná lásku ale bolest moc dobře.Keysley lásku zná a bolest...