12.-I love you/I hate you

1.8K 88 1
                                    

Zayn Malik-david bieber

nikdo jinej mě nenapadl.

Najednou se odtáhl a přitiskl jeho rty na ty mé.Chutnali tak sladce,vím že mi ničil život ale já se nedokážu odtáhnout.Po chvilce se naše rty rozpojili a koukali jsme si do očí,nikdo nic nechtěl říkat.

"Promiň."Zašeptal tak aby jsem to slyšela.Svěsil hlavu a dal si ji do dlaní.  "Zaco se omlouváš?"Zeptala jsem se a on se na mě koukl docela udiveně.

"Za to všechno co jsem ti zbůsoboval ty roky,chtěl jsem se ti omluvit už hodně dlouho ale nemohl jsem si zkazit pověst."Stoupla jsem si,jsem na něj naštvaná řekl vážně"nemohl jsem si zkazit pověst."

"Ty jeden debile."Zavrčela jsem a on si taky stoupl. "Cože?"Zvedl jedno obočí.

"Tobě víc zaleží víc na zasraný pověsti než na zdraví člověka?"Zeptala jsem se a ironicky jsem se zasmála.

"Dřív ano ale teď už ne."Neskočim mu na to,chce mě dostat do postele nic víc.

"A proč jsi mi to dělal?"Při téhle otázce zbledl jako stěna.

"J-já jsem tě m-miloval."Zakoktal a já se nasrala ještě víc než jsem byla do teď.Né proto že mě miloval ale že to dal najevo tak debilním způsobem.

"Tak to je krásný a teď jako myslíš že se ti vrhnu okolo krku a budeme dělat že se nikdy nic nestalo?"Zeptala jsem se ironicky a rozhodila rukama.

"Myslel jsem že jo."Usmál se a já mu vlepila facku.

"NENÁVIDIM TĚ!!"Vyběhla jsem z pokoje a poté i z jejich domu.Slyšela jsem volání mého jména ale ignorovala jsem to a utekla domů.

pohled Justin

Tohle jsem posral a to fakt hodně.Proč jsem čekal že se taky zasměje.Zaběhl jsem si nahoru pro mobil aby jsem zavolal Jaxonovi kde je ale zarazila mě sms-ka od Táty.

"Ahoj Justine v žádným případě nedovol Keysley aby šla domu.Oba jste ve smrtelném ohrožení,neptej se na nic vysvětlím ti to později.Mohlo by se vám něco stát Jaxon vás ochrání."Četl jsem to asi desetkrát.Vyběhl jsem z domu ale srazil jsem se s Jaxonem.Všechno jsem mu to řekl,naštval se ale vzal mě k ni domů.Zastavil před jejím domem a když jsem chtěl vystoupit,zastavil mě..

"Tady máš na ochranu."Podal mi pistol a jà se udivil.

"Neumím zacházet s pistolí."Upozornil jsem ho a on se jen zasmál.

"Brácho tohle máš v krvi."Vystoupil a já nevěděl co tím myslel,následoval jsem ho ke vchodu.

"Já to vemu zadem a ty běž tudy."Kývl jsem hlavou a Jaxon zaběhl za roh domu.Otevřel jsem pomalu dveře a vstoupil.

Pohled Keysley

Vzbudila jsem se a nemohla se pohnout,byla jsem svázaná na židli v našem sklepě."Hele kdopak se nám to vzbudil."Ozval se cizí hlas a z rohu vyšel kluk a ještě asi tři za ním.

"Kdo jsi?"Zeptala jsem se protože mi trošičku připomínal Justina.Oči měl hnědé až černé vlasy a oči hnědé.

"Tady se budu ptát já."Vlepil mi facku a odplivl si.

"Víš že na podlahu se neplive?"Zasmál se a vlepil mi další.

"Tvůj otec mi zabil jednoho z chlapů a ty to odskáčeš za něj."Nevěřila jsem mu.Můj táta by nikoho nikdy nezabil.

"Ale já chci jméno."Myslela jsem že mi zase vlepí ale on se ke mě naklonil a zašeptal mi do ucha.

"Jsem David Bieber."

Šťastný nový rok 2014 pro vás všechny.A kéž vás vždy provází štěstěna.

Pain VS LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat