Capitolul 5: Trei în Unu

20 2 0
                                    

          Fuge, fuge până ce ajunge într-o pădure şi se rătăcise, se uită în jur şi vede ochii care o priveşte intens la ea. Fuge şi se dă cu capul într-un copac, apoi se trezeşte într-un pat moale şi era cătuşată de pat. Un bărbat vine spre ea şi îl recunoaşte după chip şi rânjet.

- William!?! Spune Rachel.
- Bună, Rachel. Vrei să ne jucăm? Spune William.
- Ce? Eşti nebun sau ai înnebunit? Spune Rachel.
- Nu, dar te vreau şi nu vreau să îţi dau drumul niciodată. Spune William.
- De ce? Ce am făcut să ajung legată  de pat? Cu ce ţi-am greşit? Spune Rachel.
- Cu ce ai greşit? Spune William, rânjind.
- Nu mai ţine mult suspans că mor aici. Spune Rachel.
- M-ai făcut pervers! Crezi că voi uita acest cuvânt? Spune William.

       William se pune pe Rachel şi o sărută pe gât şi apoi pe buze, o crăcănează şi vrând să o violeze. Dar cineva vine spre uşă şi deschide încet, era AngeLove care îi vede întinşi pe pat.

- AngeLove, nu este ceva personal. Vreau doar să mă joc puţin şi nu vreau să o violez, ci să o pun în sperieţi din cauză că m-a făcut pervers. Spune William.
- Despre ce vorbeşti, acolo?
- Ăăă....*se uită spre Rachel* Ce naiba s-a întâmplat? E cumva real sau un vis? Spune William.
- *îl împinge* Ce este cu tine? Crezi că sunt o uşuratică sau ce? Spune Rachel.
- Nu am vrut, m-am supărat ceea ce mi-ai spus. Spune William.
- Crezi că sunt proastă şi vrei să îţi baţi joc de mine? Spune Rachel.
- Terminaţi! Nu vedeţi că visele vă fac să vă certaţi? Gândiţi-vă pozitiv şi o să aveţi vise frumoase.
- Bine, vom încerca. *tresări* De unde ştii că suntem într-un vis? Spune Rachel.
- Îţi voi explica altă dată că cineva m-a luat din visul meu.
- Cum adică? AngeLove, explică că mă sperii după felul cum spui. Spune Rachel.
- *cu ochii încruntaţi şi mici* SUSPANS şi fără întrebări.

        Am plecat şi i-am lăsat singuri, m-am pus pe imaginaţie la treabă şi să continuu ce am visat. Rachel şi William au rămas singuri şi reiau din nou postura de a face nebuneli. Ora dimineţii revine şi trebuie să ajungem la muncă. Ajungeam la muncă şi îi văd pe cei doi obosiţi şi îngânduraţi.

- Bună dimineaţa, somnoroşilor!
- Neaţa! Spune Rachel.
- Neaţa! Spune William.
- S-a întâmplat ceva?
- Da. S-a întâmplat un miracol care nu pot scoate din minte. Spune William.
- Ce?
- Am visat-o pe Rachel, făcând dragoste. Spune William, stânjenit.
- Sunt doar vise şi nimica toată.
- Spune pentru tine! Spune Rachel.
- Aţi visat amândoi acelaşi vis?
- De unde ştii? Spune William.
- Aa...stai că erai şi tu acolo. Ai spus că ne vei explica şi e momentul să scoţi tot ce ai în guriţă afară că de nu, te leg şi te castrez în propriul tău apartament. Spune Rachel.
- Ai băut ceva sau te-ai trezit cu faţa la cearceaf?
- Nu, deci? Spune Rachel, încrucişând mâinile la piept.
- Veţi veni amândoi diseară la mine şi vi se răspunde la ceea ce doriţi să aflaţi.
- Bine. Spune William.
- Acum mişcaţi-vă la muncă şi fără nicio întrebare în plus.

         Rachel desena schiţele clădirii şi nu era concentrată acolo, parcă era pierdută printre gânduri care nu aduc a bine. William desena şi el schiţe pentru o altă clădire şi eu stau aşa timp de un minut. Merg în birou şi văd o scrisoare pe masa mea de birou, rămân surprinsă şi iau scrisoarea şi încep să o citesc.

"TE VOI URMĂRI, PAS CU PAS ŞI TE VOI FACE A MEA. - A"

-Thalia! *strig*
- Da, domnişoara AngeLove. Spune Thalia, care fuge spre biroul meu.
- A venit cineva în biroul meu?
- Nu. Spune Thalia, surprinsă.
- Ciudat!
- S-a întâmplat ceva? Spune Thalia.
- Nu, dar am primit o scrisoare ciudată. Straniu, deci la muncă şi scuze că te-am deranjat.
- Nu este niciun deranj, mi-am făcut datoria de secretară. Spune Thalia.

         Am lăsat deoparte scrisoarea şi m-am ocupat de treabă, după muncă m-am gândit să îi invit la mine acasă pe Rachel şi William. 

- Deci, ne vei explica totul? Spune Rachel.
- Asta o va face altcineva care este expert.
- Şi unde este? Trebuie să vină pe moment în moment? Spune William.
- Sunteţi tare curioşi.

         Am încălzit lapte şi am pus în trei câni; o cană mie, lui Rachel şi William.

- Pentru ce este laptele? Spune Rachel.
- Vei vedea, doar bem lapte şi ne concentrăm adânc într-un singur vis.
- Adica într-un vis Trei în Unu? Spune William.
- Cam de genul. Trei persoane care au acelaşi vis.
- Şi vom încăpea toţi trei într-un singur pat? Spune Rachel.
- Da, doar nu suntem graşi să nu încăpem în pat.
- Dacă nu visăm într-un singur vis? Spune Rachel.
- Nu te gândi la nimic şi gândeşte-te la mine şi William care să fim toţi trei în acelaşi vis.
- Voi încerca, dar nu ştiu dacă voi reuşi. Spune Rachel.
- *se pune în pat* Rachel, nu te mai gândi atât de mult şi pune-te în pat. Spune William.
- Bine, bine. Spune Rachel.
- Concentraţi-vă!
- Apropo, ai monştri sub pat? Spune Rachel.
- Pe bune? Rachel, concentrează-te!

       Am început să dormim şi am intrat în singur vis, Rachel era speriată de moarte în care William încerca din răsputeri să nu se teme de întuneric.

- AngeLove, unde suntem? Spune Rachel.
- Nu te gândi la ceva urât, aruncăţi orice gând.
- Nu pot! Spune Rachel.
- Ţineţi-vă de mâna mea.


Vise de noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum