Capitolul 21: Despre Yuri

3 1 0
                                    


- Ce minciuni? Spune Cain.
- Mihaela, linişteşte-te! Nimeni nu ştie adevărul ci doar minciunile lui. Spune Yuki.
- Doar, eu şi el ne cunoaştem de mici. De ce, nu mi-a spus adevărul?
- De mici vă cunoaşteţi, tu şi Yuri? Spune Yuki.
- Da, atunci când mi-a dat cristalul şi am avut mare grijă de el. Am comunicat mult, până când am mers în alt oraş cu părinţii mei.
- Nu pot să cred, ce aflu acum despre Yuri. Eu nu îl ştiu aşa de mine ca tine, dar încep să te cred. Spune Cain.
- Yuki, vreau să te întreb ceva.
- Spune, Mihaela. Spune Yuki.
- Eu chiar controlez timpul?
- Da, înainte să absorbi puterile. Spune Yuki.
- Ce puteri să fi absorbit? Spune Cain.
- Ştii că am spus că Yuri are gânduri rele decât ea? Spune Yuki.
- Da, ştiu. Şi ce legătură are ea cu...? Spune Cain, întretrupt.
- (am rămas şocată) Dar, nu i-ai spus?


Yuki se uita la mine fără să îmi spună niciun cuvânt, Cain se uita la mine de parcă am devenit vedetă, de se uită la ca la uşa cortului. Ce naiba s-a întâmplat?

- Stai, puţin. Ea are puterile din cristal? Completă? Spune Cain, uimit.
- Da. Spune Yuki.
- Doamne, dacă ar afla Yuri. Cred că ai fi legată şi încercând să îţi ia puterile. Spune Cain.
- Trebuie să existe o cale în care Yuri să nu mai aibă puterile. Spune Yuki.
- Înţeleg, te voi ajuta să îi luăm partea de putere de la Yuri.
- Nu ai cum să înţelegi şi nu ai cum să ştii că... Spune Yuki, rămânând preţ de câteva secunde.
- Ba o să pot, dar trebuie să aflăm cum să iau puterea.
- Stai un pic... ştii că Yuri are... Spune Yuki, întrerupt.
- Da, ştiu că are o parte din puterea din cristal.
- De unde ştii? Spune Yuki.
- Contează de la cine am aflat?
- Da! Spune Cain.
- Nu contează de la cine ci trebuie să iau partea de putere ca să nu facă ceva ce o să regretăm cu toţi că nu l-am oprit sau luat din timp acele puteri.
- Ai dreptate aici, dar cum putem lua? Spune Yuki.
- Dacă te-ai odihnit, să mergem acasă că Yuri îşi face griji pentru tine. Spune Cain.
- Grija lui este să obţină de la Mihaela, să meargă în timp ca el să absoarbă toată puterea din cristal. Spune Yuki.
- Ce?
- De asta a adus-o pe ea în casă. Spune Cain.
- Exact şi eu vreau ca acest lucru să nu se întâmple. Spune Yuki.
- Yuki, mai trebuie să afli încă ceva.
- Despre ce să aflu? Spune Yuki.
- Primul subiect, prietena mea Rahel l-a visat pe acel acel diavol care mi-ai povestit tu. A vrut de la ea, informaţii despre mine şi când visam şi eu ceva, auzeam cum mă striga. Vroiam să merg să o ajut, dar îmgerul sau gardianul meu, nu m-a lăsat. Ştiind că el e acolo şi că îmi dorea puterea mea. Dar, a salvat-o altcineva pe ea. Al doilea subiect, este că atunci când am ieşit în oraş şi după ce mi-a povestit Rahel despre vis, era un prost de a lui Viktor care mă urmărea. Vroia să mă răpească, dar din aceea secundă am dispărut şi eram într-un loc ciudat. Şi l-am întâlnit pe diavolul acela în persoană şi îmi vroia cu orice preţ puterile. Atunci, am dispărut şi vroiam să aterizez în camera mea şi am aterizat fix în camera lui Yuri.
- De asta ai ieşit tu din camera lui. Trebuiai să îmi spui că înţelegeam. Spune Cain.
- Ca să le spui la toţi?
- Ăăă... nu. Spune Cain.
- Mihaela, să fi atentă cu puterile tale. Poate vei ateriza, unde nu trebuie. Spune Yuki.
- Unde să aterizez?
- La tatăl lui Yuri, chiar dacă diavolul vrea puterile sale cu un motiv anume. Spune Yuki.
- Ce să aibă diavolul, motive?
- Să îl omoare pe tatăl lui Yuri, din cauza că i-a luat scaunul sau tronul lui. Spune Yuki.
- Ce?
- Diavolul vrea puterile lui Yuri şi mai mult puterile lui Mihaela. Spune Yuki.
- Şi ce vom face? Spune Cain.
- Să nu îi spui nimic lui Yuri.
- Şi ce vrei să îi spun? Spune Cain.
- Ce faci, tot mereu. Să nu mă accepţi pe mine în casă.
- Şi unde te vei duce? Spune Cain.
- Nu îţi fă griji, am unde să mă duc.
- Bine. Spune Cain.

Eu şi Cain mergeam spre casă. Înainte să se întâmple cu mine şi să mă întâlnească pe mine.

- Despre ce tot vorbea, Cain? Spune Yuri.
- Nimic interesant şi în afara de contextul că nu o place. Spune Klaus.
- Înţeleg, dar totuşi trebuie să aflu personal de la el. Spune Yuri.

Vise de noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum