El mă prinde de braţ şi eu încercam să scap, dar nu aveam scăpare şi tot mă trăgea. M-am tras din mâinile lui şi tot vroia să mă prindă, frica mi se tipărea în minte şi dintr-o mişcare, am dispărut ca prin magie.
- Unde a dispărut aşa brusc? Ah, Viktor nu o să îi placă că am eşuat. Spune el.
- Unde sunt? Ce e locul acesta?
- Cine este? Spune Diavolul.
- Nimeni, eu am plecat şi scuze de deranj.
- Unde pleci, Angelove? Spune Diavolul, ieşind.
- De unde mă cunoşti?
- Orice diavol cunoaşte orice om şi păcatele sale. Spune Diavolul.
- Păcate? Ce păcate?
- Nu te mai preface, ştiu orice detaliu în amănunt. Spune Diavolul.
- Nu am chef de vorbă şi nici de tine.
- Dar, eu am chef să îţi iau totul. Spune Diavolul.
- Nu poţi lua nimic fără permisiunea mea.
- Nici nu îţi ceream permisiunea. Spune Diavolul.
- Tu chiar nu ai bunele maniere? Stai... un diavol nu are bune maniere.
- Bune maniere? Ce sunt? O mâncare sau o gustare? Spune Diavolul.
- Nu te mai prefă că eşti prost şi de ce m-ai adus aici?
- Nu eu te-am adus ci tu ai venit. Spune Diavolul.
- Mă laşi? Cum să vin eu la tine? Nu am magie sau să fiu o vrăjitoare.
- Eşti amuzantă! Dar, dacă tot ai venit fără să fac nimic. Dă-mi puterile înapoi, acum! Spune Diavolul.
- Ce puteri?
- Puteri luate din acel cristal. Spune Diavolul.
- Ăă...?Deci, înseamnă că el e diavolul care mi-a povestit Yuki şi despre visul lui Rahel.
- Nu te mai gândi atât de mult şi dă-mi puterile ce mi se cuvine. Spune Diavolul.
- Pentru ce?
- Nu e treaba ta şi dă-mi puterile! Spune Diavolul.
- Pentru a distruge vieţi nevinovate? Cum ai făcut-o cu ea?
- Deci, ţi-a povestit totul. Spune Diavolul.
- Da, şi?
- Şi ţi-a spus şi cine e cu adevărat? Spune Diavolul.
- Despre ce vorbeşti acolo?
- Despre Yuri care te minte şi vrea puterea mea din acel cristal, dar tu ai absorbit puterea şi el o să se înfurie că nu i-a mers planul. Spune Diavolul.
- Ce plan?
- Vei afla singură despre planul lui. Spune Diavolul.
- Chiar nu înţeleg nimic, dar nu îmi bat capul cu prostiile tale.Vroiam să plec din acel loc, dar Diavolul nu m-a lăsat să plec până nu îi dau puterile lui. Totuşi, dacă am puterile acestui Diavol, pot să dispar ca să scap de el şi să fiu liniştită.Mă concentram astfel încât să dispar prin magie.
- Ce tot faci? La ce te concentrezi aşa de adânc? Spune Diavolul.
Nu i-am răspuns nimic şi în clipa aceea, am dispărut şi se enervase rău că am plecat fără să îi spun adio. Mă întreb, unde am ajuns oare? Deschid ochii şi eram fix în patul lui Yuri... Ceee? Serios? În pat? Mă ridic uşor din pat şi merg tiptil spre uşă, deschid şi ies, închideam uşa în urma mea. Respiram foarte uşurată că nu l-am trezit, acum merg spre camera mea. Când mă întorc spre stânga să merg în camera mea, dau de cineva care mă privea suspect la mine.
- Ce făceai în camera lui Yuri? Spune Cain.
- Păi, am vrut să îmi cer scuze pentru comportamentul meu şi l-am văzut adormind.
- Acesta ar fi motivul sau acoperi ceva de care nu vrei să aflăm? Spune Cain.
- Ce motiv? Ce să ascund?
- Fi sinceră! Ce căutai în camera lui Yuri? Spune Cain.
- Să fac sex cu el.
- Ce?!? Spune Cain, ţipând.
- Eşti nebun? Vrei să-l trezeşti pe Yuri?
- Tu, ar trebui să fi dată afară. Nu îl meriţi pe el, tu îţi baţi joc de el. Spune Cain.
- Ce? Să îmi bat joc de el? Niciodată!
- Hai, nu mai minţi. Şi cum naiba să se culce cu tine, dacă el te place ca un nebun şi tu nici nu te uiţi la el ca bărbat. Spune Cain.
- Ai chef de ceartă?
- Da, ca să te pot învăţa că nu e bine ce faci. Spune Cain.
- Nu ştiu, de ce te bagi în viaţa mea. Dacă nu vrei să fiu iubita prietenului tău, trebuia să îmi spui verde în faţă.
- Ce se întâmplă, aici? Spune Klaus.
- Fata asta îşi bate joc de sentimentele şi iubirea lui Yuri. Spune Cain.
- Cain, nu trebuie să te bagi în relaţia lor. Spune Klaus.
- Klaus, nu-i lua apărarea. Spune Cain.
- Nu ştii nimic, ei se cunosc de mici şi chiar dacă au fost despărţiţi până acum, nu trebuie să ne băgăm. Spune Klaus.
- Cum spui, tu. Spune Cain, supărat.
- Eu merg în camera mea.
- Aa... uitam ceva. Ea a spus că făcea sex cu el. Ce spui de asta? Spune Cain.
- Ce? E adevărat, Mihaela? Spune Klaus.
- Nu, doar am spus sub formă de glumă. Dar, mi se pare că el o ia în serios.Am vrut să merg în camera mea, dar Klaus veni spre mine şi mă lua de mână trăgându-mă şi urmându-l spre el. Am mers afară, mă gândesc ce vroia să îmi spună.
- De ce, eşti o persoană rece? Spune Klaus.
- Aşa îmi e firea mea.
- Cain urăşte minciuna şi glumele, mereu e serios şi spune adevărul. Spune Klaus.
- Şi de ce îmi explici mie, acest lucru?
- Ca să înţelegi şi să nu mai faci acest lucru. Spune Klaus.
- Şi cine ar fi el? De urăşte aceste lucruri care ai enumerat, tu!
- El este un înger trimis de Dumnezeu. A făcut un mare păcat în trecutul lui sau viaţa lui îngerească şi l-a trimis pe pământ ca să îl protejeze pe Yuri de persoane reci... ca tine. Spune Klaus.
- Reci ca mine?
- De când ai apărut tu, aici. Locul s-a schimbat, Yuri nu mai e ca înainte. S-a îndrăgostit de tine şi are sentimente puternice, te rog ia-l în serios şi iubeşte-l. Spune Klaus.
- Nu ştiu, ce să spun.Cineva trânteşte poarta şi veni grăbit în casă, era Elias. Înainte să intre, tot trupul îi tremura şi murmura ceva.Dar, concentrându-mă să aud ce spune.
- Cum voi spune lui Yuri că puterea din cristal a fost absorbită de Mihaela? Ah, ce e cu mine? De ce, tremur? Nu, nu mă tem. Dar, nu am de cine să mă tem. Spune Elias.
Nu pot să cred, dar cum a aflat? Doar... nu cumva m-a urmărit pas cu pas? Pe bune, chiar nu am spaţiu meu personal ca nimeni să nu se bage în viaţa mea?
- Mihaela, eşti bine? Spune Klaus.
- Of... sunt foarte obosită. Merg în cameră să dorm.
- Bine. Spune Klaus, privindu-mă ciudat.Merg repede să îl pot prinde pe Elias din urmă, dar era prea târziu. Am stat aşa pe gânduri, dacă află Yuri, nu m-ar ierta niciodată. Dar, Elias iese din cameră gândurat, ridică privirea în sus şi mă vede cum îl priveam. Merg spre el şi veni spre mine, dar ocolindu-mă. L-am prins de braţ şi mă uitam la privirea lui.
- Elias, trebuie să vorbim.
- Bine, urmează-mă. Spune Elias.L-am urmat şi am mers în camera lui, uşa era grea din cauză că era antifonată, unde nu poate pătrunde niciun sunet şi nici să scoată un sunet din aceea cameră. În fine, chiar vreau să aflu de unde ştie.
- Despre ce vrei să vorbim? Spune Elias.
- De unde ştii? M-ai spionat?
- Ce să ştiu? Spune Elias.
- Te-am auzit, cum murmurai ceva.
- Când m-ai văzut că murmuram? Spune Elias.
- Atunci, când ai trântit poarta şi te-am văzut că îţi tremura tot trupul şi ai murmurat ceva ce am înţeles.
- Mă spionai, cumva? Ce drept să-mi spui acest lucru mie? Spune Elias.
- Serios? Tu nu m-ai spionat sau de unde ştii?
- Ce să ştiu? Spune Elias.
- De unde ştii că am absorbit toată puterea din cristal?
- De.. Spune Elias, întorcându-se şi rămânând uimit.
- Să nu mă minţi că nu suport minciuna.
- De la un prieten care m-a sunat şi am mers să văd, ce vroia să îmi spună. Şi mi-a spus că a simţit o putere mare la tine şi că a obersat că ai absorbit fără să vrei puterile din cristal. Spune Elias.
- Şi acel prieten e Yuki?
- Nu, dar ... Ia stai puţin, de unde îş cunoşti pe Yuki? Spune Elias.
- Nu schimba subiectul, Elias.
- Nu, e o fiinţă care a luat forma lui Yuki. Spune Elias.
- Adica?
- Cred că şi Yuri a absorbit o parte din puterile a cristalului de când era mic. Şi nu mai are îngerul lui păzitor că l-a alungat. Spune Elias.
- Acum,Yuri vrea ca eu să îmi controlez o putere a timpului.
- Da, tu erai înainte să fi absorbit puterile a cristalului. Îngerul timpului. Spune Elias.
- Îngerul Timpului?
- Da, în curând tu vei avea un accident şi vei fi un înger al timpului. Dar, absorbind puterile cristalului, accidentul nu o să mai aibă loc. Spune Elias.
- Ce accident?
- Un accident de maşină, aşa a spus Yuri. Spune Elias.
- A spus Yuri, acest lucru?
- Da. Spune Yuri.
- Elias, nu-i spune nimic lui Yuri.
- Trebuie să afle că te poate ajuta ca să scapi de puterea a acestui diavol, care te poate controla. Spune Elias.
- Nimeni, nu mă poate controla în afară de mine.
- Mihaela! Spune Elias.
- Cred că încep să-mi pierd încrederea lui Yuri.
- De ce, spui asta? Spune Elias.
- Îţi voi povesti altă dată că sunt foarte epuizată.
- Bine. Spune Elias.Am deschis uşa şi vroiam să ies, dar Klaus vroia să bată la uşă. Surprins ce vedea şi se enerva.
- Elias, ai făcut ceva? Spune Klaus, nervos.
- Am vrut eu să discut ceva cu el.
- Serios? Spune Klaus.
- Ce se întâmplă, aici? Spune Yuri.Am ieşit repede din cameră şi merg spre camera mea. Yuri rămâne surprins că mă vede ieşind din altă cameră.
(Va urma)
CITEȘTI
Vise de noapte
General FictionVisele se produc în mintea noastră, conştient sau inconştient, apare o imagine plăcută sau neplăcută. Dar din punctul de vedere, povestea vorbeşte despre vise care se pot controla, ştiind că în timpul acesta visăm. Prin control spun că prin concetra...