Se uita la mine, cum mergeam şi apoi la Elias cu o privire dură. Pleacă nervos în camera lui, veni în urma lui Klaus.
- Ce căuta în camera lui Elias? Spune Yuri, nervos.
- Au discutat ceva, dar nu ştiu despre ce. Spune Klaus.
- Trebuie să afli tot ce au vorbit. Spune Yuri.
- Nu e... Spune Klaus, fiind întrerupt.
- Am simţit-o că nu mai are încredere în mine. Răceala ei mă face să o iau razna. Spune Yuri.
- Linişteşte-te! Spune Klaus.
- Cum să mă liniştesc în halul acesta? Spune Yuri.Yuri simţi o căldură puternică în trup, ochii se preschimbau în roşii şi pielea devine roşă şi aspră. Klaus se speria şi vroia să îl calmeze, dar nu reuşea. Elias simţi repede puterea lui Yuri, lua o seringă plină cu o substanţă în care să îl liniştească. Merge în cameră, Yuri când îl văzu, a sărit să îl atace. Elias îşi risca viaţa pentru a-l linişti. Sări şi îl prindea de braţul stâng şi înfinghea ghearele sub pielea lui Elias şi ridica mâna cealaltă ca să atace. L-a injectat şi Yuri se linişti încet şi se transforma înapoi în om. Elias era rănit la ambele braţe, Klaus rămânea surprins câteva secunde şi îl prinde în braţe pe Yuri şi îl întindea pe pat.
- Ce substanţă i-ai dat? Spune Klaus.
- O substanţă care să-l liniştească. Spune Elias, gemând de durere.
- Elias, eşti bine? Spune Klaus.
- Sunt bine. Spune Elias, ieşind din cameră.Eu ieşeam să îmi iau un pahar cu apă, dar am auzit un gemet de durere. Duc privirea şi rămân surprinsă, cum Elias mergea spre cameră cu mâinile încrucişate şi lăsa în urma lui dâra de sânge. Fug către el şi vroiam să îl ajut.
- Elias, cum te-ai rănit? Sau cine te-a rănit?
- Ar trebui să stai departe de mine şi de alţi băieţi. Spune Elias.
- De ce, spui asta?
- Yuri e gelos şi poate ucide pe orice băiat care îi stă în calea ta şi a lui. Spune Elias.
- Ce? E nebun? Cum poate face acest lucru? E absurd, nu se gândeşte că îşi va păta onoarea şi conştiinţa lui?
- Nu mai are acest lucru, deja a început demult când ai reapărut în viaţa lui. Spune Elias.
- Măcar lasă-mă să te ajut la pensat.
- Îl voi ajuta, eu. Spune Cain.
- Bine, dar să ai grijă.Elias şi Cain intră în cameră în care luase trusa de medicină şi îi pansa rănile.
- Te doare? Spune Cain.
- Puţin, dar îmi trece. Spune Elias.
- Totul e din vina ei. Spune Cain.
- Eu nu cred că e ea, cauza. Spune Elias.
- De ce, spui asta? Ea e o mincinoasă. Spune Cain.
- Spune adevărul, o parte. Dar, nu îi place să se bage nimeni în viaţa ei. Spune Elias.
- Tu chiar o crezi? Spune Cain.
- Da. Spune Elias.
- Gata, însănătoşire grabnică. Spune Cain.
- Mulţumesc, Cain! Spune Elias.Cain iese din cameră şi eu sar la el cu o simplă întrebare.
- E bine? Se v-a vindeca rana? O să-i rămână cicatrice?
- Totul e bine, dar e o mică problemă. Spune Cain.
- Care?
- Ar trebui să stai departe de noi. Spune Cain.
- De ce?
- Că vei răni pe toţi din cauza ta. Spune Cain.
- Bine.Nu am vrut să îi dau o replică dură, dar simt că Yuri l-a atacat. Voi face în aşa fel să stau departe de ei şi să aflu absolut totul. Vreau să fie la normal totul, mă simt de parcă a-şi fi o povară pentru ei.
Mă pun în pat şi adorm, veni ziua următoare foarte liniştită şi energică. Nu am mai visat ca înainte, mi se pare că am făcut un repaus. Vroiam să mă ridic din pat, dar simt ceva rece la gât.- Să nu ţipi şi să mă urmezi. Spune Thomas.
- Şi dacă nu ascult ordinele tale?
- Te voi omorâ şi îţi trimit capul lui Viktor. Spune Thomas.M-am ridicat repede şi vroiam să fug, dar m-a prins de talie şi mi-a pus o cârpă la gură. Am leşinat şi m-a dus la Viktor, fiind inconştientă, nu ştiam unde mă duce.
CITEȘTI
Vise de noapte
General FictionVisele se produc în mintea noastră, conştient sau inconştient, apare o imagine plăcută sau neplăcută. Dar din punctul de vedere, povestea vorbeşte despre vise care se pot controla, ştiind că în timpul acesta visăm. Prin control spun că prin concetra...