Capitolul 23: Frați de sânge

3 0 0
                                    

      Yuri nemaiștiind ce să mai spună, a plecat. Toți au rămas încremeniți, când auzi ceea ce am spus. Nu credeau că voi fi împotriva lui Yuri, Cain se uita și vroia să spună ceva, dar s-a abținut, era la ușă.

- Mihaela, cum poți să îl înfrunți? Nici nu stii, ce poate să îți facă. Spune Klaus.
- Dacă ar îndrăzni.
- Ce vrei să spui? Spune Klaus.

       Elias nu spunea nimic, știind că eu eram mai puternică decât Yuri.Intra Abel și îl vedea pe Klaus care îl lua în privat,

     - Ce s-a întâmplat, Abel? Întreba, Klaus.
     - Scutul nu mai este și Yuri e în pericol. Spune Abel.
     - Ce? Dar, cine a dezactivat scutul? Spune Klaus.
     - Nu știu, că eu eram acolo și nu s-a apăsat niciun buton. Spune Abel.
    - Ciudat. Spune Klaus.

       Îi dădu instrucțiuni lui Abel și mergea sus spre camera mea, înainte să ajungă Klaus. Mi-am terminat de făcut bagajele, Elias nu a făcut nimic și nici nu s-a opus. Doar se uita cu o privire tristă la mine.

- Ești bine, Elias?
- Sunt bine. Spune Elias.
- Dacă nu vrei să stai în aceasta casă, pleacă și tu cu mine.
- Nu pot. Spune Elias.

      Atunci veni Klaus, dar auzi ce a spus Elias și rămas doar să asculte, neștiind că o să ne asculte.

- De ce?
- I-am promis lui Yuri,  dacă plec. Klaus își poate reveni din orice clipă. Spune Elias.
- Ce vrei să spui că Klaus își poate reveni din orice clipă?
- Nu vei spune la nimeni, la ce îți voi spune? Întreba Elias.
- Promit că nu voi spune la nimeni.
- Klaus a fost într-o familie rară și de înger pur. Familia lui a fost ucisă. Spune Elias.

      Klaus a rămas mărmurit și vroia să intervină, dar am intervenit eu.

- Și ce nume de familie avea?
- Familia Glover, așa avea numele de familie și Yuri m-a pus să îi șterg memoria lui Klaus. Spune Elias.

      An rămas mărmurită auzind numele meu de familie, și un alt șoc era că Klaus era fratele meu mare.

- Glover? "lăcrimând" Ești sigur?
- S-a întâmplat ceva? Spune Elias, surprins la reacția mea.
- Ești sigur că e numele adevărat?
- Da. Spune Elias.
- Doar atât știi?
- Știu că avea și o soră, dar a murit. Spune Elias.
- Așa ți-a spus, Yuri?
- Da, de ce? Ce legătură ai cu familia Glover? Spune Elias.

Nervoasă, mi-am înclșeștat pumnii și Elias nu știa ce se întâmplă cu mine.

- Mihaela, ești bine? Spune Elias.
- Yuri, vei plăti  amarnic că i-ai șters memoria fratelui meu și voi lua absolut toată puterea ca să nu mai faci planuri diabolice.
- Mihaela, ce frate vorbești? Doar...nu...? Spune Elias, confuz.
- Sora aceea care ai spus că a murit, nu a murit ci a trăit și Yuri a mințit în tot acest timp.
- Ce? Vrei să spui că tu și Klaus sunteți frați de sânge? Spune Elias.

Elias și Klaus au rămas surprinși, mai ales Klaus care se uita mirat la mine.

- Nu se poate, cum să fiți frați? Nici nu vă asemănațila comportament și la caracter. În plus, numele tău de familie e Blars, nu Glover pe buletin. Spune Elias.
- Știu, din cauza că el și-a pierdut memoria și nu își amintește și nici nu se comporta așa cum era înainte. Și cu numele de familie, mi l-am schimbat de mică, deci e o poveste lungă.
- Voi încerca să îi redau memoria și amintirile lui ca să fie bine.Spune Elias.
- Dar, cum poți să iei memoria unui om?
- Sunt un înger al minții. Spune Elias, întristând.

În acel moment, mi-a venit o idee.

- Elias, am un plan. Primul rând nu acum îi vei reda amintirile că dacă se află, Klaus ar putea fi în pericol și în al doilea rând, să facem o capcană pentru Yuri.
- O capcana? Spune Elias.
- Da.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 20 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Vise de noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum