Zobudila som sa na školskej ošetrovni. Z jednej strany vedľa mňa sedela zdravotníčka a z druhej strany Alex.
,,Sonya ako ti je?" Spýtala sa ma zdravotníčka.
,,Čo sa stalo? A prečo som tu?" spýtala som sa
,,Alex hovoril že si spadla a porezala si sa. Stratila si dosť krvi a odpadla si."
,,Aha"
,,Napíšem vám ospravedlnenku, aby ste mohli ísť domov." Dopovedala a ja som prikývla. Počkať...Vám?
,,Vám?" Spýtala som sa.
,,Áno. Tebe a Alexovi. Nechcem aby si išla domov sama keby si ešte náhodou odpadla" povedala a podala nám ospravedlnenky.Alex
,,Tak čo slečna Harper, už vám je dobre?" spýtala sa jej učiteľka, keď sa vrátila z wc. Prešla k lavici a sadla si.
,,Už ti je dobre?" Spýtal som sa jej.
,,Áno"
,,Si si istá? Si nejaká bledá."
,,Vážne som v pohode!" Zvýšila hlas načo hneď zareagovala učiteľka.
,,Alex! Sonya! Nebavte sa a radšej dávajte pozor!" Napomenula nás a ja som robil, že počúvam čo hovorí. Pozeral som sa na ňu a skúmal ju pohľadom. Zastavil som sa na jej ruke. Mala oblečenú mikinu cez ktorú presakovala krv. Skoro celé predlaktie mala od krvi.
,,Emm Sonya..."povedal som nervózne ,, ...ty krvácaš!" Pozrela sa na ruku a v očiach jej bola vidieť panika.
,,Čo sa ti stalo?" opýtal som sa no nič mi nepovedala. Po chvíli povedala:
,,Nič čo by sa mi malo stať?"
,,Prosím ťa, nehovor, že nič, veď vidím, že krvácaš!" Povedal som oveľa hlasnejšie než som mal v pláne.
,,Sonya! Alex! Nech sa to neopakuje, lebo pôjdete do riaditeľne!"
,,Dobre pani učiteľka, už sa to nestane." Povedal som.
,,Povieš mi konečne čo sa ti stalo?"
,,Spadla som, stačí?" Chcel som jej ešte povedať, že nech mi povie pravdu. No nestihol som to, lebo zazvonilo.,,Mala by si si to dať ošetriť." Povedal som jej, keď si vyberala veci zo skrinky.
,,Prečo si to myslíš? Je to moja vec." Využil som jej nepozornosť a vytiahol jej rukáv na mikine. Pri pohľade na ňu som sa zhrozil. Rana bola na zápestí a na vrchnej strane ruky. Bola dosť hlboká. Neviem čo sa jej stalo, ale určite len nespadla. Ruku mi vytrhla zo zovretia, stiahla si rukáv a chcela odísť, no niečo sa stalo a zrazu padala na zem. Rýchlo som k nej dobehol a chytil ju. Zaniesol som ju na ošetrovňu. Nanešťastie som sa nevyhol zdravotníčkynim otázkam.
,,Čo sa stalo?"
,,Neviem, hovorila mi, že spadla."
Zdravotníčka zhíkla keď sa pozrela na Sonyinu ruku.
,,Vyzerá to veľmi zle. Prečo si to neprišla dať ošetriť? Možno by potom neodpadla?"
,,Skúšal som ju presvedčiť, no nepodarilo sa mi to.",,Sonya ako ti je?" Spýtala sa jej zdravotníčka.
,,Čo sa stalo? A prečo som tu?"
,,Alex hovoril, že si spadla a porezala si sa. Stratila si dosť krvi a odpadla si."
,,Aha"
,,Napíšem vám ospravedlnenku aby ste mohli ísť domov
,,Vám?" Spýtala sa.
,,Áno. Tebe a Alexovi. Nechcem aby si išla domov sama keby si ešte náhodou odpadla" povedala a podala nám ospravedlnenky.Sonya
,,Povedz mi niečo o sebe." Spýtal sa ma Alex čím prerušil ticho mezdi nami.
,,Čo by si chcel vedieť?"
,,Neviem. Čo robíš vo voľnom čase a tak..."
,,No takže mám 16 rokov, rada chodím na prechádzky do lesa, čítam knihy a kreslím."
,,Aha. A čo čítaš?"
,,Väčšinou romány a fantasy. A ty, čítaš?"
,,Áno, najradšej mám asi fantasy. Inak všimol som si, že máš na ruke tetovanie odkedy ho máš?" Spýtal sa a ja som rýchlo premýšlala čo mu poviem.
,,Amm neviem asi pol roka."V skutočnosti ho už mám asi 2 roky.
,,A bolelo to?"
,,Ani nie." Ani som sa nenazdala a boli sme pri mojom dome. Kto by povedal, že cesta zo školy bude taká krátka, keď ide niekto s vami? Alex ma odprevadil až k môjmu domu.
,,Tak ahoj!"
,,Ahoj!"
potom prešiel na druhú stranu k sebe domov. Ako som si vyberala klúče z tašky sa mi ztočila hlava zatmelo pred očami a cítila ako padám no ešte som stihla zakričať.
,,Alex!"Ahojte máme tu ďaľšiu časť. Mala výjsť skôr no nestihla som to. Dúfam že sa vám bude páčiť. Ak áno dajte vote alebo koment.😘😘😘 Za prípadné gramatické chyby sa ospravedlňujem😀😀😀
YOU ARE READING
Double life
RomanceMyslíte si že je ľahké žiť dvojitý život? Ak áno tak ste na omyle. 16-ročná Sonya je dôkazom. Jej úlohou je chrániť ľudí pred zlom ktoré sa skrýva mimo ľudského sveta a zároveň žiť život obyčajnej študentky. Avšak je tu jeden problém. Nikto sa nesmi...