Vystúpil odtiaľ nejaký chalan, ktorého som tu ešte nikdy nevidela a vydal sa smerom do školy. Mal na hlave kapucňu presne ako Alex a rýchlo okolo všetkých prešiel do školy. Mm...asi nový študent. Pomyslela som si a vybrali sme sa aj s Alexom do budovy školy.
Ako sme išli, všetci na Alexa pozerali, že prečo má kapucňu... Rozdelili sme sa a išli si odložiť veci do skrinky. Zobrala som si veci potrebné na hodinu a vybrala som sa za Alexom. Stretli sme sa po ceste tak som sa otočila a pokračovali sme do triedy. Sadli sme si na miesta a čakali, kým zazvoní zvonček.
Už bolo asi 15 minút po zvonení a učiteľka ešte stále neprišla. Keď som pomaly začala rozmýšlať nad tým, že možno chýba, tak sa otvorili dvere a vošla učiteľka. Chalan, ktorého sme videli ráno, jej bol v pätách.
,,Deti, takže toto je nový študent, ktorý sa prisťahoval. Od teraz je to váš spolužiak. Tak povedz nám niečo o sebe a daj si dole tú kapucňu."
On si ju dal dole a ja som zistila že to je ten chalan, do ktorého som vtedy raz nabúrala, keď som utekala do školy.
,,Volám sa Jeremy Thomson, prisťahoval som sa z New Yorku, ale predtým keď som bol malý som býval tu v Londýne."
,,Tak dobre, sadni si tam do tej volnej lavice." Povedala a on sa vybral smerom k voľnej lavici, ktrá bola mimochodom pred našou.
Učiteľka začala vysvetlovať učivo a potom, keď sa pozrala mojím smerom, zvýšila hlas a povedala.
,,Alex! Okamžite si daj dole tú kapucňu. Čo nevieš že to sa nepatrí?!" Dopovedala a celá trieda sa otočila našim smerom. Alex si ju dal dole a všetci sa naňho pozreli s šokovanými tvárami.
,,No tak, dávajte pozor." Povedala, aby odpútala pozornosť od Alexa a ďalej sa venovala výkladu učiva.Po zazvonení sme zostali v triede, pretože ďalšiu hodinu máme zase v triede, čo je asi dva krát za týždeň. Cez prestávku sa všetci otáčali smerom k nám a prezerali si Alexa ako keby bol nejaká atrakcia. Dosť ma to štvalo a Alexa tiež. Nikto si nás ani nevšíma a potom keď sa niečo stane tak zrazu všetci chcú byť pri tom a byť veľmi starostliví...
Alex začal zatínať päste ako veľmi mu to vadilo. Vtedy už som to nevydržala. Chytila som ho za ruku a prinútila ho, aby sa na mňa pozrel.
,,Alex, všetko bude v pohode. Uvoľni sa a kašli na nich. Nie je to ich vec, tak nech sa nestarajú."
,,Máš pravdu, ako vždy," povedal a usmial sa na mňa tým úžasným úsmevom ako to vie len on.Ten chalan pred nami, vlastne Jeremy, si niečo zamrmlal a následne sa otočil k našej lavici.
,,Čaute, ako už viete volám sa Jeremy a som z New Yorku. A čo vy?"
,,Takže ja som Sonya a toto je ako vieš Alex. A veľmi sa ti ospravedlňujem za tú zrážku, ale tak to býva keď zaspíš do školy."
Povedala som a zasmiala som sa spolu s Jeremym.
,,V pohode to poznám a nemáš sa za čo ospravedlňovať." Povedal a usmial sa mňa.
,,Ušlo mi niečo?" Spýtal sa Alex a mne až teraz došlo, že vôbec nevie o čo ide.
,,No takže, pamätáš si, keď som vtedy prišla neskoro do školy?..." Alex prikývol.
,,No a ako som bežala, tak som omylom vrazila do Jeremyho a spadli sme na zem. Ja som sa rýchlo zdvihla a utekala do školy a ani som sa nestihla ospravedlniť."
,,Aha, a prečo o tom neviem?" Keby som Alexa nepoznala myslela by som si, že sa na mňa hnevá, lenže vždy, keď niečo povie takýmto tónom, viem, že to je len zo srandy.
,,Vieš nemala som dôvod ti to hovoriť.",,Noo a čo ty Alex, povedz niečo o sebe," povedal Jeremy
,,Mmmm tak volám sa Alex Smith, prisťahoval som sa asi dva mesiace dozadu, mám 17. A kde bývaš?"
,,Na Green street prečo?"
,,Fíha to bude asi náhoda lebo tam bývame aj my," povedala som.
,, To je super, aspoň tam blízko býva niekto, koho poznám." Alex chcel ešte niečo povedať ale to už do triedy vošla učiteľka.Jeremy
Sťahovanie. Už zase. Už je to asi 15. krát. Už sa vôbec neoplatí vytvárať ďalšie priateľstá, pretože viem, že sa aj tak skôr či neskôr odsťahujeme. Odvtedy čo som sa zrazil s tým dievčaťom na ňu musím stále myslieť. Lenže ako som už povedal, žiadne priateľstvá, žiadne vzťahy a nie len kvôli sťahovaniu... Niekto by mohol vedieť priveľa.... a nemuselo by sa mu to vyplatiť.
Ahojte😃 hlásim sa vám s novou kapitolou. Dúfam, že sa vám môj príbeh páči dajte vote alebo koment⬇😀😀
Snáď sa vám kapitola bude páčiť aj keď mne osobne sa zdá trochu nudná.
Ďalšiu časť mám v pláne pridať ešte tento týždeň ale neviem či sa mi to podarí.😀
Každopádne si užite čítanie😀P.S. Čo myslíte, prečo ešte nemôže Jeremy nadväzovať vzťahy ani priateľ stvá?
Píšte do komentárov😊LenusQa_321😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Double life
RomantizmMyslíte si že je ľahké žiť dvojitý život? Ak áno tak ste na omyle. 16-ročná Sonya je dôkazom. Jej úlohou je chrániť ľudí pred zlom ktoré sa skrýva mimo ľudského sveta a zároveň žiť život obyčajnej študentky. Avšak je tu jeden problém. Nikto sa nesmi...