Justin era nervos. Mai nervos ca niciodata. Puteam observa asta din reactiile pe care le avea si din faptul ca privirea lui se intunecase, parca vrand sa-l spulbere pe Mike.
- Justin, hai odata, te rog. Lasa-l. Mă rog de el, spunand-o pe un ton cat mai calmant. Ofteaza si ii da drumul lui Mike impingandu-l cu putere in perete, astfel el dezechilibrandu-se si facand imediat contact cu podeaua.
Se intoarce spre mine, venind cu pasi repezi. Ma prinde strans de mana si ma trage dupa el prin tot depozitul, pana ce ne aflam la usa de la intrare. Se opreste brusc uitandu-se atent la umbrele pe care le vede pe sub tocul usii.
-Fa liniste. Imi sopteste ducandu-si mana la buzunarul lui din spate scotandu-si pistolul de acolo, indreptandu-l in fata, avand ambele maini pe tragaci.
- Justin.. Dar mașina? Il intreb speriata iar el se intoarce brusc spre mine, punandu-si mana la gura mea.
- Trebuie sa mergem pe alta parte. Șoptește facand mici pasi in spate, luandu-ma de mana. Ne indeparteam de usa de la intrare, ocolind toate cutiile care se aflau pe partea asta e depozitului, ajungand sa o luăm prin spatele lui. Justin se uita atent inainte sa impica usa mare de metal care ducea afara.
Isi indreapta privirea in toate partiile, fiind foarte ager su pistolul pregatit.
Isi invartea privirea peste tot pana ce zareste un tip in mijlocul curtii. Justin ridică pistolul apasand pe tragaci, tintindu-l fix in gât. Individul cade la pamant intr-o balta de sange.
Lucrur asta ma si speria dar ma si uimea in acelasi timp.- Ce țintă. Spun mai mult socata decat ca pe o lauda. Isi intoarce rapid privirea spre mine, facandu-mi cu ochiul.
Fugim pe lângă omul care a cazut jos dar dintr-o data se aude alt foc de armă. Inghet atunci cand simt cum glontul trece pe langa mine,dar expir usurata ca nu m-a nimerit.
Imi intorc privirea spre Justin, observandu-i bratul care sangera. Imi da mie pistolul și se tine cu celalalta mana de rana, fugind cat de repede puteam de fabrică.Imi intorc capul dar mi-as fi dorit nespus sa n-o fac. Individul inca ne urmarea cu pistolul indreptat spre noi, simtindu-ma din ce in ce mai neputincioasa, avand impresia ca o sa cedez.
Iau o gura mare de aer indreptandu-mi pistolul spre nenorocitul care ne alerga. Apas tragaciul, inchizandu-mi ochii atunci cand sunetul puternic produs de arma de aude. Glontul meu aterizase fix in pieptul lui, cazand la pamant instantaneu. Ma opresc pentru a lua o gura de aer, fiind putin speriata de gestul pe care tocmai l-am facut.
- De cand te pricepi tu sa tragi cu pistolul? Râde Justin privind catre victima.
- Am invatat de la cel mai bun. Dau din umeri razand usor fortat.
Ne indreptam spre o banca care se afla in spatele unor copaci. Ne asezam acolo pentru a putea vedea rana lui Justin.
Ma incrunt usor ridicandu-i manaeca, privind la rana care sangera.
-Justin, trebuie sa mergem la spital. Ma ridic alarmata de pe banca, privindu-l.
-Nu, nu trebuie. Spune simplu apucandu-ma de mana tragandu-ma inapoi pe banca.
-Nu e de gluma cu asa ceva. Spun serioasa privind din nou la glontul care ii intrase in mana.
-E in regula, ma pot descurca si singur cu asta. Spune de parca ar fii ceva obisnuit pentru el.Oh stai, chiar e ceva obisnuit, Doar e Justin Bieber, teroarea orasului. Imi dau ochii peste cap in sinea mea, revenind inapoi la discutia noastra.
CITEȘTI
The Terrorist
FanfictionRau nu-l poate descrie pe el. El este teroarea orașului. Fara sentimente, un criminal in serie. Dar ce se intampla cand pericolul orasului, Justin Bieber, o gaseste pe EA, Abbie Rush. Afla ce e dragostea adevarata si vor trece prin multe impreuna...