Capitolul 4

3.2K 194 32
                                    


Nu pot sta aici, intr-o camera cu el. Se poate intampla orice, nu vreau asta . Nu vreau sa incep sa tin la el apoi sa sufar.

  Pft, de parca as putea sa tin vreodata la o asemenea persoana. Trezeste-te Abbie, nu esti in carti. Imi da de stire constiinta mea.

-Pune-te la somn, plecam devreme. Spune Justin din fotoliu privindu-ma. 
   Inca nu pot sa cred ca va trebui sa impart patul cu el.

-Nu plec nicaieri cu tine. Spun intorcandu-ma pe partea celalta.

-Nu ma enerva scumpo. Fa-i ce ti-am spus.

-Nici gand. M-am saturat de tine deja.

Justin se uita la mine, de parca ar fi vrut ceva, avea o privire misterioasa si intunecata.

- Esti cam tupeista, ai grija. Spune Justin autoritar.

- Că dacă nu ce ? Mă bați? Incerci sa ma omori iar? Spun razand. 

In momentul urmator palam grea lui Justin ma loveste peste fata, facansu-ma sa-mi intorc capul. Mi-am pus mana peste lovitura, iar ochii mei incepand sa lacrimeze. Buzele imi tremurau iar privirea rece a lui Justin ma urmarea.

Ma ridic din pat alergand spre baie. Incui usa asezandu-ma jos.

Ma uitam in oglinda la locul loviturii care se inrosise foarte tare, in curand o sa apara o vanataie urat. Nu pot sa cred ca a facut asta... Dupa ce a facut aseara a intraznit sa faca asta?

PERSPECTIVA LUI JUSTIN

Chiar a meritat-o. Data viitore ar fii bine să tacă din gură ,dacă nu o să recurg la altceva.

Mă ridic din pat și mă apropii de ușa de la baie. Bat usor la usa, si apasand calnta, dar se pare ca usa era inchisa.

- Iesi ! Strig catre ea.

- Nu ! Striga ea de pe partea cealalta a usii.

- Am zis imediat sa iesi ! Spun rastit . 

- De ce? Sa-mi mai dai inca o palma, nu?! Spune cu voce trmuranda.

- Daca nu iesi acum, va fi mai rau ! Spun calm

Văd cum apasă pe clanța, iar ușa se deschide. Intru in baie, apropiindu-ma de ea, si punandu-mi mana pe lovitura. Isi trage capul in asa fel incat sa n-o mai ating, se indeparteaza si trece pe langă mine, trântindu-se in pat.

PERSPECTIVA ABBIE

Justin vine , se aseaza in pat si se propie de mine.

" Scuze" Zice el tusind in asa fel in care credea ca nu o sa inteleag. Dar iata ca am auzul dezvoltat si am inteles perfect ce a zis.

Ma uit la el si nu zic nimic. Las capul in jos iar un zambet trecand pe buzele mele.

Ma atinge pe picior, dar mi-l trag, ducandu-mi-l la piept.

- Hai sa ne jucam .Zice Justin

Ma uit la el confuza, trecandu-mi un gand prin minte, dar evita sa cred ca asta vrea .

- Tu, Eu si acest pat mare si comfortabil. Spune tragandu-se mai aproape de mine.

- Oh, nici vorba. I-ati gandul baiete. Spun dezgustata.

-Am zis nu si aseara, nu ramane. 

- Accepti sau...

- Sau ce? Spun Intrerupându-l.

The TerroristUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum