Capitolul 27

837 70 24
                                    


  Atmosfera dintre noi devine mai tensionata, surprinderea aparand imediat pe chipul lui. Si eu sunt surprinsa de ceea ce am spus. Asta am simtit, asta e ceea ce vreau. Vreau sa fiu cu el chiar daca am multe de pierdut si risc la o viata de fugara. Am de gand sa-mi asum tot pentru el. Justin se ridica pe coate ca sa ma poata privi mai bine. 

-Ce-ai spus? Un zambet ii apare pe buze. Urasc cand ma pune sa rept. Stiu ca a auzit din prima.

 -Vreau sa vin cu tine. Soptesc ridicandu-mi chipul spre el. Zambetul lui scade usor si isi aseaza degetul mare pe obrazul meu, plimbandu-l de sus in jos.

 -As vrea sa te iau cu mine, doar ca.. Isi prinde buza intre dinti oprindu-se.

 -Doar ca ce? Ma incrunt si imi ridic capul de pe pieptului, stand acum cu fata spre el.

 -Doar ca nu vreau sa te pun in pericol, din nou. Nu stiu ce o sa fac. Nu stiu unde sa ma duc, pot fi prins chiar in urmatorul minut. Spune Privind in gol. Nu vreau sa mai ai probleme din cauza mea, stii. Vreau sa te stiu in siguranta. Spune el si pentru prima data imi pare atat de serios.  

  -Dar nu mai pot sta aici... oftez.

 -De indată ce gasesc o cale de iesire din tot rahatul asta, o sa vin dupa tine. Bine? Ma trage spre el, strangandu-ma in brate. 

 -Bine. Spun nesigura de ce se va intampla.

 -O sa incerc sa fiu cat mai rapid. Doar ai rabdare. Imi mangaie obrazul. Dau aprobator din cap. Sper sa fie totul bine.  

  Ma trage mai aproape de fata lui si isi lipeste fruntea de a mea. Pot simti frustrarea lui prin micul oftat care i-a iesit printre buze atunci cand corpurile noastre s-au atins.

   Isi ridica privirea, cautand-o pe a mea.Chiar daca in camera era intuneric, ochii lui ciocolatii puteau aprinde stelele de pe cer.

  Buzele lui le cauta pe ale mele, si imediat ce le gaseste, ma trage mai aproape, limba lui provocand un sarut pasional. Un sarut din care n-as mai vrea sa mai  ies vreodata. O face de parca toate grijile si problemele lui sunt impinse afara si puse in sarutul asta, facandu-l perfect. Eliberandu-se si cautandu-si alinarea prin buzele mele.

  Ne oprim din cauza lipsei de oxigen si buzele lui le ating pentru ultima oara pe ale mele inainte sa se aseze pe spate, si sa ma traga la pieptul lui. Noaptea asta pare atat de magica, atat de ireala. Si Justin e intr-un fel in care nu l-am mai vazut niciodata. E atat de dragastos si grijuliu. Ador asta la el, ador cand se comporta asa cu mine. Simt ca tine la mine, intr-un mod diferit fata de cum o fac eu, dar stiu ca o face.



 -Abb. Sopteste Justin atingandu-ma pe umar. Deschid ochii brusc realizand ca tocmai am adormit. 

-Ce s-a intamplat? Il privesc trecandu-mi mana pe frunte.

 -Trebuie sa plec, e aproape dimineata. Nu pot fi vazut in miezul zilei iesind de aici. Spune ingrijorat.

    Imi duc capul spre ceasul de pe noptiera si observ ca este aproape 5:30 A.M.

  La dracu, am dormit ca o idioata in loc sa stau cu el.

 -Ai dormit? Spun dupa o lunga pauza de tacere.Scutura din cap dezaprobator, si gandul ca el a stat treaz privindu-ma cum dorm ma innebuneste. 

 Dau aprobator din cap si ma ridic de pe el ca sa poata sa se ridice. Isi intinde mainile si isi scutura picioarele semn ca amortise. 

-Scuze pentru asta. Spun soptind simtindu-ma rosie la fata.

The TerroristUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum