- Bine atunci. Să mergem. Deschide usa si ma conduce spre celula unde e tinut Justin. Nu pot sa cred ca el chiar a muscat momeala. Intram in camera unde era un scaun unde statea gardianul morocanos şi celula unde era Justin. Se ridica instantaneu cand ma vede Iar gardianul il saluta pe Brad.
- Lasa-i singuri. Ii ordona Brad paznicului şi din doua secunde ramanem doar noi doi in camera goala. Stau fata in fata cu el, despartindu-ne gratiile din fier.
-Justin, esti bine? Soptesc avand vocea tremuranda.
-Sunt bine Abb. Cum esti? De ce ai venit? S-a intamplat ceva? Ma intreaba el destul de ingrijorat.
-M-au chemat sa dau o declaratie. Spun iar el ma priveste atent. Stai linistit, nu am zis nimic care sa te dea de gol. Suier printre buze iar el da aprobator din cap.
-Abbie, nici nu m-as fi putut gandi la asa ceva. Stiu ca n-ai face-o. Sopteste el intinzandu-si mana printre gratii. Ma prind imediat de gestul lui si ii intind mana, el strangand-o imediat intr-a lui.
-Abbie, vreau sa te rog ceva. Spune Justin iar eu ii fac semn sa continue.Vreau sa-mi promiti ca o sa ai grija de tine, si ca nu o sa te amesteci in treaba asta, bine? O sa ies de aici in curand, si nu vreau sa ai probleme. Ok?
Nu-i pot raspunde din cauza lacrimilor ce imi apareau pe obraji.
-Promite-mi! Spune Justin privindu-ma indurerat.
-Iti promit. Iau o gura mare de aer, stergandu-mi obrajii cu dosul palmelor.
- Cum ai de gand sa iesi? Acum realizez ce a zis mai devreme.
- Ma stii doar. Eu nu pot fi prins. Imi zambeste.
- Justin.. nu face ceva ce ai putea regreta.
- O sa fiu bine. Mereu sunt. Calmeaza-te. Nu apucam sa mai vorbim caci Brad intrerupe conversatia si ma scoate din camera.
-E totul in reula? Ma intreaba Brad iar eu dau aprobator din cap. Unul dintre gardieni ma conduce pana la iesirea din sectie. Minunat, ei ma aduc aici si acum trebuie sa ma intorc singura. Spun in sinea mea. Doar ce ies din asa zisa sectie si deja vad un val de paparazzi cu aparate si microfoane cum se indreapta spre mine.
"Domnisoara Rush, care este situatie dintre dumneavoastra si Justin Bieber?"
"Este adevarat ca ati fost rapita de catre Bieber?"
"Zvonurile spun ca intre voi da s-a creat o idila amoroasa, este adevarat?"
Eram bulversata de tot ce se intampla in jurul meu, iar blitz-urile ma ameteau,
facandu-ma instantaneu sa-mi acopar fata. Asta imi mai trebuia acum, sa apar la stiri.
Viata mea nu poate fi mai perfecta de atat. Cu greu, reusesc sa scap din imbulzeala si alerg pana ce ajung in statia de taxi-uri de langa sectie. Intru in primul taxi, privind la multimea care se indrepta spre mine. Nu stau pe ganduri si ii zic taximetristului sa porneasca repede. Se conformeaza, iesind dintr-o manevra din parcare, lasand in urma o droaie de fotografi si reporteri nervosi.
Ce tocmai s-a intamplat? Cum de s-a ajuns pana aici?
-Unde mergem, domnisoara? Vocea groasa a taximetiristului imi interupe gandurile.
Imi revin din transa si ii dau adresa si oftez usor.
Taxi-ul opreste in fata casei anuntandu-ma ca am ajuns. Imi scot banii si ii intind soferului inainte sa cobor. Merg cu pasi rapizi spre casa, si intru fara sa o bag pe mama in seama si ma duc in camera mea incuind usa. Nu termin sa ma schimb, ca mama dă sa intre in camera vartej dar nu poate din cauza usii.
CITEȘTI
The Terrorist
FanfictionRau nu-l poate descrie pe el. El este teroarea orașului. Fara sentimente, un criminal in serie. Dar ce se intampla cand pericolul orasului, Justin Bieber, o gaseste pe EA, Abbie Rush. Afla ce e dragostea adevarata si vor trece prin multe impreuna...