Ma mut de pe un picior pe altul, gandul meu zburand imediat la Abbie.
-Nu poate exista alta solutie? Spun intr-un final ducandu-mi mana la ceafa. La dracu, nu vreau sa plec. Si nu vreau ca Ronald sa creada ca am devenit mai moale din cauza ei.
-Nu, Justin. Si nu exista vreo posibilitate ca Abbie sa vina cu noi. Spune el citindu-mi gandurile.
-Nu e vorba despre asta. Spun simplu incercand sa par cat mai neinteresat.
-Las-o balta. Stiu ca esti topit dupa fata asta, dar trebuie sa ti-o scoti din minte. Ii creezi si ei probleme, iti creezi si tie.
Incep sa rad incercand sa-mi maschiez surprinderea.
-Fii serios, Ronald. Tipa asta e doar o partida buna. Ridic din umeri nepasator, incercand sa par cat mai convingator. Nu vreau sa stie ce simt eu pentru Abbie. Chiar daca nu imi place sa spun asta despre ea, a trebuit.
-Atunci nu te superi daca o imprumut si o duc sa-mi faca niste bani? Rade lingandu-si buzele.
Cuvintele lui parca au iesit ca un val ce m-a lovit direct in fata. In secunda urmatoare mainile mele se duc in jurul gatului lui si pumnul meu este atintit spre el.
-Sa nu mai spui asta niciodata despre ea. Spun printre dinti avand maxilarul inclestat.
-Chiar ti-a sucit mintile. Acum da-mi drumul. O fi o partida buna, dar esti altfel cand esti in preajma ei. Imi face cu ochiul dupa ce ii dau drumul.
-Nu plec nicaieri. Spun hotarat gandindu-ma la Abbie.
-Nu o sa stau la discutii iar. Fie ca vrei fie ca nu, mergi obligat.
-Si cine ma obliga, tu? Ii rad in fata.
-La dracu Bieber! I-am promis lu' tactu că o sa am grija de tine. Fă cum zic eu sau o sa iasa mai urat decat te vei astepta! Se rasteste la mine si imi aduc aminte de toate amintirile cu tata.
- O sa ne intoarcem.
-Poate dupa ce se vor calma lucrurile.
-Bine. Sa mergem. Peste cateva ore decoleaza avionul iar tu trebuie sa fi acolo mai devreme. Ia astea. Imi da un hanorac cu gluga si o sapca. Nu atrage atentia! Se incrunta la mine si pleaca, lasandu-ma cu cei 2 baieti de la usa.
La dracu, nu stiu ce sa fac. Cum sa-i spun lui Abbie ca am de gand sa plec si ca nu stiu cand mama dracului o sa ma intorc?!
Marai lovind cu putere peretele din camera. Imi lipesc fruntea de el si continui sa lovesc materialul brut pana simt ca iau foc. Imi privesc pumnul amortit si sangele care se scurgea pe podea.Ma lipesc de perete si ma las usor in jos asezandu-ma in sezuta.Ce dracu e cu mine? Inghit in sec lasandu-mi capul pe genunchi.
In orice caz, trebuie sa plec. Trebuie sa o uit macar cat timp sunt acolo. Nu vreau sa putrezesc in inchisoare. O sa ii las un bilet şi totul va fi bine. Sa o stiu in siguranta ma linisteste. Ma ridic luand hanoracul pe mine si ii scriu bileţelul lui Abbie apoi il inmânesc unuia dintre baieti.
-Sa il primeasca dupa câteva zile de la plecare. Clar?
-Am inteles. Ma asigura si plecam spre aeroport.
Drumul cu masina spre aeroport a fost lung si foarte stresant. Imi tot faceam filme in cap, cum ar fi sa sar din masina si sa fug spre Abbie. Sau sa-i elimin pe cei 3 indivizi care erau cu mine si sa indrept masina asta fix spre casa ei.
La dracu, revino-ti Justin! Nu esti asa. Vorbeste subconstientul meu. Trebuie sa-mi revin, si sa ma pun din nou cu picioarele pe pamant. Masina opreste iar atentia mea se indreapta catre usa deschisa. Oftez si cobor privind in jur, apoi imi indrept privirea spre Ronald care apare din parcare. Imi face semn din cap sa mergem iar eu il urmez spre avionul lui privat.
Urcam, intampinându-ne stewardesele. Ma asez pe scaunul moale si incep sa dau din picior asteptand cu nerabdare sa decolam. Daca mai stam mult aici o sa plec dracului la Abbie.
-Plecam odata? Spun cu nerabdare
-Asteapta. Trebuie sa umple rezervorul. Imi spune Ronald in timp ce citea revista BTT
-Sa il umple mai repede! Ce au facut pana acum?! Ma rastesc
-Te rog adu-i un pahar de whiskey domnului Bieber. Ii face semn stewardesei.
-Nu vreau nimic. Ii arunc vorbele lui Ronald
-Fata aia te-a prostit rau de tot! Tranteste revista pe suportul de langa el.
-Sa nu indraznesti. Il amenint inclestandu-mi pumnii si strangand din dinti.
-Ce faci Bieber? Ma ameninti? Rade el asezandu-se mai comod pe scaun si luand revista inapoi. Eu zic sa te uiti atent cu cine stai de vorba. Revino-ti! Nu lasa fata asta sa-ti intre pe sub piele. Uita-te la tine. Te certi cu mine, refuzi tot ce iti ofer. Arati groaznic. Treci peste asta si intoarce-te la vechiul tu. Spune el sorbind o gura din whiskey-ul lui atunci cand stewardesa blonda aseaza paharul pe masuta.
Imi strang pumnul incordandu-mi toti muschii din corp. Decid sa nu spun nimic si sa-l privesc cu ura pe Ronald.
Poate ca are dreptate, poate ca ar trebui sa uit pentru moment de toate problemele . Trebuie sa uit de Abbie.
Am revenit cu nextul
Speram sa va placa si haideti cu 40k ♡♡ suntem super incantate ca va place povestea si avem atatea comentarii frumoase. Scuzati-ne ca l-am facut cam scurt, nu prea am avut timp.
Vot si comm:)
CITEȘTI
The Terrorist
FanfictionRau nu-l poate descrie pe el. El este teroarea orașului. Fara sentimente, un criminal in serie. Dar ce se intampla cand pericolul orasului, Justin Bieber, o gaseste pe EA, Abbie Rush. Afla ce e dragostea adevarata si vor trece prin multe impreuna...