Capitolul 23

888 56 25
                                    



 In mai putin de doua secunde, gardianul vine si imi prinde mainile si ma duce inapoi la locul de interogare. Ma asez pe scaun inainte sa-i incuvintez din cap lui Brad ca am terminat. 

-Bun, putem incepe? Spune el, iar eu dau din umeri in semn de "cum vrei"

 -Cum de s-a intamplat sa o rapesti pe Abbie? Intreaba el, iar imaginea primei noastre intalniri imi apare in minte.Raman tacut iar Brad decide sa treaca la urmatoarea intrebare.

 -I-ai facut vreun rau? 

-Nu. Spun simplu, dar totusi gandindu-ma la cateva dati in care am fost mai agresiv cu ea. Nu e vina mea, fata poate fii foarte enervanta, dar totusi atat de superba.

  - Esti sigur? O sa o interogam si pe ea. Daca aflam ca minti, s-a zis cu tine, Bieber. 

 - Intreab-o. Dau din umeri si ii zambesc. Stiu ca niciodata nu ma va turna. Simt asta.

 - Cu cine lucrezi? Se sprijina cu mainile de masa uitandu-se la mine incruntat.

 - Singur. Pe cont propriu. 

 - Nu prea cred. Nu aveai cum sa scapi asa usor daca nu aveai ajutoare.

 - Crezi ca eu sunt pampalaii aia pe care ii prinzi tu? Rad. 

 - Nu schimba subiectul si spune. 

 -Ai fi surprins de ce sunt in stare. De fapt, cred ca stii deja, dar nu vrei sa accepti adevarul

- Te-am prins. Nu mai esti in stare de nimic. Se uita la mine mandru. 

 - Huh. Ranjesc. Macar acum sa te simti bine. Toate celelalte cazuri au fost niste esecuri, pun pariu. 

 - Revenind. Ofteaza. Cu cine lucrezi?

 - Pe cont propriu. Ti-am spus.  

  Brad ofteaza lung si se aseaza inapoi pe scaunul lui.

 -Daca cooperezi cu noi, o sa fie totul mai usor. Spune el. 

-Cooperez, exact ca in seara aia cand ne-am intalnit la bistro, cazinoul ala fain din L.A. Ma ridic si ma apropii de el ca sa-i pot sopti cuvintele. Brad inghite in sec incepand sa se agite putin. 

-Esti o jigodie. Spune scuipand cuvintele. Ranjesc aratandu-mi dantura si ma asez inapoi pe scaunul meu. 

-Am terminat aici, du-l in celula. Spune si se ridica dupa scaun inainte ca gardianul sa ma ia practic pe sus pana la iesirea din incaperea asta.  

  -Pot sa merg si singur. Ma smucesc din mainile gardianului care ma injura de cateva ori. Ma impinge in celula şi o incuie cu 2 lacate apoi se aseaza pe un scaun si sta de paza, holbandu-se la mine.

 - O sa faci inchisoare pana putrezeşti. Rade punandu-si mainile in san. 

 - Eu tot nu inteleg cum de ai scapat mereu. Adauga paznicul uimit apoi isi scoate telefonul vazand ca nu spun nimic.  

  Perspectiva Abbie In timp ce ma zvarcoleam prin pat, cautand o solutie o aud pe mama cum ma striga alarmata de jos. As fii vrut sa o ignor, dar m-am decis sa ma ridic din pat si sa cobor sa vad ce vrea. Ajung la ultimele doua trepte, si o vad pe mama stand in fata usii larg deschise, cu doi politisti pe partea cealalta."Asta nu poate fi de bine". Spun in sinea mea si ma alatur mamei. 

-S-a intamplat ceva? Spun mai mult soptind.

 -Da domnisoara Rush. Trebuie sa veniti pana la sectie sa depuneti o marturie. Daca pana acum am crezut ca mi-a mers prost, acum totul parca se sfarsea.

 -Eu? De ce? Spun avand vocea tremuranda.-In legatura cu rapirea ta si arestarea lui Justin Bieber.La auzul numelui lui, picioarele mi se inmoaie si sangele incepuse sa-mi pompeze in vene

-In regula. Spun incercand sa par calma. Dau din cap gandindu-ma la o minciuna pe care as pute sa o spun.Cu siguranta nu aveam de gand sa-l torn pe Justin, chiar daca ar merita asta.  

  Ajunsa la sectie, ma asez la o masa şi in timp ce Brad intra pe usa si mi se alatura.

 - Buna, Abbie. Zambeste si isi incruciseaza degetele. Dau din cap, salutandu-l. 

 - De ce te-a rapit Justin?

 - Habar n-am. Intreaba-l pe el, nu pe mine. Tremur toata incercand sa ascund adevarul. - Nu ii tine partea. El e omul rau aici. Nu noi.

 - Inteleg. Dar chiar nu stiu motivul. Dau din umeri sperand sa nu se prinda ca mint.

 - De ce nu te-ai opus? 

 - Pardon? Ma enervez si ma ridic de pe scaun. Crezi ca nu am vrut sa scap? Chiar crezi ca as fi vrut sa iau parte la crimele unor oameni nevinovati inclusiv a tatalui meu? Crezi ca nu m-am zbatut? Si degeaba. Mereu era acolo. Omniprezent. Asa ca am renuntat si am lasat soarta sa decida ce se va intampla. Deja cred ca se gandeste ca dramatizez prea mult, dar asa era.

 - Stai jos, te rog. Ma asez şi imi dau ochii peste cap. 

 - Ti-a facut ceva?

 - Ce sa-mi faca? - Batut, violat, a fost agresiv? 

 - Nu, Doamne. Raman socata. Intr-un fel m-a violat dar nu aveam sa spun asta.

 - Cu cine mai lucra? Presupun ca i-ai cunoscut amicii. 

 - Deloc. E foarte secretos. De obicei nu ma includea in chestii de genul.

 - Stii pe cineva numit Ronald? La auzul numelui ma panichez putin dar imi revin in cateva secunde. 

 - Nu.. cine este? Cel cu care face afaceri Justin? 

 - Asa credem. Are cateva mandate şi e implicat in unele chestii.  

  Dau din umeri parand cat mai neinteresata. Stiu ca asta ar face Justin.

 -Nu am idee. Intotdeauna a fost singur. 

-Singur? Dar de Mike Gonzales ce spui? 

-Numele asta ma face sa tresar, aducandu-mi aminte de toate rahaturile pe care mi le-a facut.

 -A fost implicat si el dar nu prea mult. Dau din umeri refuzand sa mai dau si alte detalii. Brad da din cap aprobator notandu-si pe un carnetel cateva idei.

  - Acum pot sa plec? 

- Esti libera. Intinde mana spre usa. 

 - Multumesc. Justin unde e?

 - Intr-o celula.

 - Pot sa-l vad? Incerc.. chiar daca stiu deja raspunsul.

 - Nu cred. De ce ai vrea asta? 

 - Doar asa. Mi-ar face placere sa vad cum sufera in inchisoare. Mint eu. Nu pot sa cred ca am zis asta.  



______________________________________________________



Gata si capitolul astaaa. E cam scurt, dar o sa ne revansam data viitoare. Speram sa va placa, nu prea am avut timp sa scriem. Sper ca dupa sarbatori si asta, sa putem rezolva astaaa
Love you♥♥

The TerroristUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum