Capitolul 29

857 60 19
                                    



  Il privesc pe Ronald cum sta relaxat pe spate cu un alt pahar de whisky in mana, citind o revista.

 Ma tot gandesc la ce mi-a zis mai devreme. Nu pot fi asa din cauza ei, adica pe bune, eu? Justin Bieber, dat in urmarie de politie pentru crima si trafic, sa fiu asa afectat din cauza unei fete? Oftez lung si ii fac semn Stewardesei sa se apropie. 

-Adu-mi si mie un pahar. Mormai si imi trec mana prin par de cateva ori, atentia lui Ronald concentrandu-se asupra mea, ranjind.

    Femeia aproba din cap si pleaca, intorcandu-se in scurt timp cu un pahar aproape plin de whisky si mi-l aseaza in fata.

   Incuvintez din cap si iau paharul trecandu-l intai pe la nas, lasand mirosul sa-mi invaluie narile, apoi iau o gura destul de mare din el, bucurandu-ma de gustul lui intepator.

 -Asa te vreau, Bieber. Ranjeste Ronald si ridica paharul spre mine ca sa putem ciocni.Aprob din cap si ridic paharul, lasand sa se auda sunetul lor cristalin atunci cand se ating unul de altul.  


  După 2 ore de asteptare, stewardesa ne anunta ca aterizam. In sfarsit. Dau al 3-lea pahar de whisky pe gat şi ma pregatesc de aterizare.

 **

 Ne indreptăm spre ieşire, observand 2 polițişti la poarta. Il atentionez pe Ronald care fară griji imi spune ca aici nu mă va recunoaşte nimeni. E sigur de asta? Sunt dat in urmarire in majoritatea statelor mari.

 -Nu ai de ce sa iti faci griji. 

 -Bine. Strang din dinti in timp ce trecem pe langa cei 2 politisti care discutau. Iesim din cladire şi ne indreptam spre masina neagra parcata pe celalalta parte a strazii.  

  Ma uit in jur urmandu-l pe Ronald care imi face semn sa ma urc in spate. El se urca in dreapta si ii spune soferului sa pornim.

 -Unde mergem? Spun frecandu-mi mainile una de alta.

 -Am planuri mari, omule. Rade Ronald, curiozitatea mea devenind mai mare.

  -Cum ar fi? Mormai rezemandu-mi spatele de bancheta din spate privind in fata.

 -Nu mai fi curios, ai incredere in mine. Ne mai distram si noi putin. Rade intorcandu-se spre mine facandu-mi cu ochiul.Oftez rasucindu-mi ochii lasandu-ma pe mainile lui.La cum il stiu eu pe Ronald sigur a angajat o curva sau ceva de genul cu care sa ne distram.  

Decid sa o las balta cu intrebarile, oricum nu ajung nicaieri cu Ronald.Privesc pe geamul masinii la cerul care se intunecase deja, acum totul fiind luminat de becurile ce erau asezate pe stalpuri. Masina se opreste pe o straduta in fata unui club mare de noapte.Ma incrunt privind pe geam apoi catre Ronald.El nu spune nimic si coboara din masina, facandu-mi semn sa fac la fel.Cobor si trantesc portiera in urma mea, simtind vibratia muzicii de afara.


-Ce ai de gand, Ronald? Ridic o spranceana bagandu-mi mainile in buzunar.

El rade venind spre mine luandu-ma de gat.

-Ai fost presat in ultimul timp, cu multe probleme. E timpul sa te distrezi. Nu fi pizda. Rade el indrumandu-ma spre intrare. Se inghesuie printre multime, ajungand in fata la gardian, eu fiind in spatele lui. Ii spune ceva matahalei care decidea daca sa intri sau nu si apoi ne deschide garduletul, lasandu-ne sa intram.

The TerroristUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum