☁️ - 9

3.5K 266 112
                                    

Lütfen okuyun.
Bir şarkı ile paylaşıyorum bu bölümü ve bölümde bazı yerlerde şarkı sözlerini yazdım. Ve eğer okuma hızınız benimkiyle aynı veya yakınsa-ki orta hızda okumaya çalıştım- dinlediğiniz şarkı ile yazdığım şarkı sözleri bazı yerlerde kesişecek. Bunun keyif vereceğini düşündüm. Umarım becerebiliriz bunu. Ancak bunu yaparken türkçe kısımlarını okumayın sözlerin. Çünkü gecikirsiniz. Zaten müziğin ritmine göre eğer şarkıyıda ezbere biliyorsanız ayarlayabileceğinizi düşünüyorum. Türkçesiyle birlikte başka bir zaman okursunuz. Videoyuda bölüm sonunda izleyin. Tavsiyem budur. Umarım dediğimi ve yapmak istediğimi anlamışsınızdır. Şimdi şarkıyı başlatın ve hiç donmamasına gayret gösterin. Bu uzun metin hariç bölümü okumaya başlayın.

~

"Hey çocuklar, sizden ufak birşey istiyorum" dedi Shawn. "Biraz sonra son şarkımı seslendireceğim ve bunu vokalsiz söylemek istiyorum." Buna gerçekten inanamadım. Bu demek oluyordu ki bu şarkıyı Becca'sız söyleyecekti.

Becca kulaklıklarını çıkardı ve sahneden indi. İşte şimdi sahne gerçektende mükemmel görünüyordu.

"Hazır mıyız Barselona !!" diye bağırdı Shawn. Şimdi gerçekten merak etmeye başlamıştım. Son şarkı neydi ?

Shawn koreografi gereği bir sandalyeye oturdu. Kulaklıklarını çıkardı ve omuzlarının üstüne bıraktı. Heryeri bir sessizlik kaplamıştı. Herkes onu bekliyordu. Ve ilk sözler duyuldu.

I won't lie to you
I know he's just not right for you

(Sana yalan söylemeyeceğim
Onun senin için doğru olmadığını biliyorum.)

Bu Treat You Better'dı. Ve Shawn gözlerimin içine bakarak söylüyordu. Sonra gitarıyla birden kalktı ve sahnenin ön kısmına geldi. Müthiş bir ışık şovuyla şarkının nakarat kısmını söylemeye başladı.

I know I can treat you better than he can

(Biliyorum ki sana onun sana davrandığından daha iyi davranabilirim.)

And any girl like you deserves a gentleman

(Ve sende her kız gibi bir centilmen erkeği hak ediyorsun.)

Ağlamak üzereydim. Duygularımı en yüksek seviyede yaşıyordum. Shawn. Şuan sadece Shawn vardı. Sadece onu istiyordum. Şarkıyı o kadar güzel söylüyordu ki sahneye çıkıp ona sarılmak istiyordum. Bu duygu inanılmazdı. Uzun zamandır hissetmediğim türdendi.

I'll stop time for you
The second you say you'd like me too

(İkinci defa beni sevdiğini söylediğinde zamanı durduracağım.)

I just wanna give you the loving that you're missing

(Sadece sana özlediğin aşkı vermek istiyorum.)

Baby, just to wake up with you

(Bebeğim sadece seninle uyanmak istiyorum.)

Bir şarkı bir insanı bu kadar etkileyebilir. Bunu Shawn'ın söyleyişide yapıyor olabilirdi ancak gerçektende bir duygu patlaması içindeydim. Shawn'ın sahnede olan mutluğu, bana bakması, 'better than he can' diye bağırışı, sesi, duruşu, herşeyi.. Sarhoştum. Evet, ilk defa içmeden sarhoş olmuştum. Ben bu çocuğa hala deli gibi aşıktım. Bu duygu patlamasının tek sebebi buydu. Ellerim ve ayaklarım buz kesmişti. Dışarıdan nasıl göründüğümü gerçekten merak ediyordum. Belki delirmiş gibi görünüyordum belkide aptal aşık modundaydım. Ama mutluydum. Uzun zamandır aradığım huzuru bulmuştum. Bunu Shawn'da bulmuştum. Sahnede duruşu bir harikaydı. Şarkıyı söylerken ki enerjisi. Gerçekten tarif etmek için yeterli kelimeleri bulamıyordum. Sadece zaman dursun istiyordum.

treat you better // shawn mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin