☁️ - 22

4K 238 274
                                    

Fikir babaları icantstooop 'a ve shawnsteeth 'e ithafen ❤️

-

Ateş yakmıştık. Hepimiz çevresinde oturuyorduk. Ve bir arkadaş grubuyla tanışmıştık. Onlarda bize eşlik ediyordu.

4 kişilerdi.

Anna, Rachel, Luke ve Jason.

Ve çocukları tanımalarına rağmen anormal davranmıyorlardı.

Bense Cody'nin yanından ayrılmıyordum. Çünkü ara sıra gözleri doluyordu hala. Ve ben kıyamıyordum. Shawn'ı kenara çekip olayı anlatmıştım. Ve Cody'e yakın olmamı sorun etmemişti. Bunun için ona fazlaca minnettardım.

"Ee gençler !" dedi Anna. "Anlatın bakalım neler yapıyorsunuz ?"

Saçları masmaviydi. Ben cesaret edip yapamazdım doğrusu.

O sıra Rachel çocuklar cevap veremeden araya girdi. "Bu arada siz kaç kişiydiniz ? Yanınızdakiler kim?"

Lindsay, Cody, Katy ve benden bahsediyor olmalıydı.

"Ben, Gilinsky, Cameron ve Shawn'ı tanıyor olmalısınız zaten." dedi Johnson. "Bunlarda Lindsay, Katy ve Cody."

Beni göstererek, "Peki ya o ?" dedi Luke. Gözlerini kısmış bana bakıyordu.

"Ben Carly." dedim gülerek.

"Sevgilim." dedi birden Shawn sert bir sesle. Sanırım kıskanmıştı. Ancak Luke o niyetli sormuş olmamalıydı. Shawn'ın kuruntusuydu.

Elimi kolunun arasından girdirdim ve sakinleşmesi için yavaşça elini tuttum.

"Siz ayrılmamış mıydınız ?" dedi Rachel.

Cevap vermesi için Shawn'a baktım. Rachel'a tuttuştuğumuz elimizi göstererek cevap vermekle yetindi.

Dudaklarım yukarı doğru kıvrıldı.

Lindsay'a yan bir bakış attım. Bu bakış "BEN KAPTIM" bakışıydı.

"Burada mı yaşıyorsunuz ?" diye sordu Jason.

"California." dedi Cameron. "Yani biz. Diğerleri burada yaşıyor."

Çocukların anlamayacağı bir şekilde birbirlerimize oturduğumuz yerleri konuştuk. İngilizce bilmelerine şaşırmıştım. Ancak üniversite öğrendiklerini söylediler. Arada bazı kelimeleri bulamayıp İspanyolca söylüyorlardı ve bizde çocuklara tercüme ediyorduk.

Shawn kulağıma eğildi ve "Bir ara bana İspanyolca öğretmelisin." dedi.

Çok güzel bakıyordu. Bu çok hoşuma gitmişti.

Eğildim ve alnımı alnına dayadım. Ağzım kulaklarımdaydı.

"Keşke bu daha önce aklımıza gelseydi." dedim. Biz birbirimize şımarırken gitar sesi duymamızla Shawn'ın geri çekilmesi bir oldu.

Sanki çocuğunun ağlamasını duyan anneler gibiydi.

Biz birbirimize şımarırken Jason gitarını getirmişti.

"O zaman biraz eğlenelim." dedi ve birşeyler çalmaya başladı. İlk defa Shawn'ın olduğu ortamda başka biri şarkı söylüyordu.

Now the night is coming to an end
The sun will rise and we will try again     

Şimdi gece sona erdiğine göre
Güneş doğacak ve biz yeniden deneyeceğiz

Stay alive, stay alive for me
You will die, but now your life is free

treat you better // shawn mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin