☁️ - 40 •final•

2.6K 192 134
                                    

Bu bölüm 8 Ağustos 2017 tarihinde yayımlanmıştır. (Shawn'ın doğum günü)

Ayrıca bu bölüm Shawn Mendes'in ağzından yazılmıştır.

İyi okumalar..

***

"Hazırlıklar tamam. 5 dakika içinde sahneye çıkıyorsun."

Gitarımı aldım ve askısını boynumdan geçirdim. Doğum günümde sahneye çıkmaya alışıktım ancak Carly'nin 'sevgilin olarak konserine gelemem' cümlesi canımı çok sıkmıştı. Konserime sevgilim gelmeyecek de kim gelecekti ?

Konser geç başlayacaktı. Benden önce bir kaç yeni grup çıkıp şarkı söylemişti. Bense gece yarısına kalmıştım. Geç saate kalmayı sevmiyordum.

"Son 10 !"

Sahneye çıkan merdivenlerin başına geldim ve derin bir nefes aldım. Her ne olursa olsun sahneye çıkmadan önce hala heyecanlanıyordum.

"5,4,3,2,1"

Basamakları çıkmaya başladım. Ben her bir adım attığımda kalabalıktan gelen çığlık sesi çoğalıyordu. Bu istemsizce beni gülümsetiyordu.

Onlarca insan hiç bir çıkarı olmadan sadece beni izlemek için geliyordu. Bu kesinlikle inanılmaz bir şeydi. Mesleğimi seviyordum.

"Herkese merhaba ! Ben Shawn Mendes. Şovuma hoşgeldiniz !"

Çığlıklar birden 'İyi ki doğdun Shawn !' şarkısına dönüşmüştü. Herkes hep bir andan doğum günümü kutluyordu. Bu bana Taylor'ın 80 bin kişi önünde doğum günümü kutlamasını hatırlatmıştı. Zaman çabuk geçiyordu.

Doğum günü şarkısı bittikten sonra şarkılarımı söylemeye başlamıştım.

There's Nothing Holding Me Back

Bad Reputation

Ruin

Life Of The Party

Roses

Never Be Alone

Never Be Alone'u söyledikten sonra gitarımı değiştirdim ve geri mikrofonun başına geldim. Kapanış konuşması yapıp Treat You Better'ı söyleyecektim.

"Doğum günümü kutlayan herkese çok teşekkürler. Bu zamana kadar beni desteklediğiniz için size minnettarım. Yakın zamanda tekrar görüşmek üzere Toronto ! Bu benim son şarkım Treat You Better !"

Ve parmaklarımı tellerin üstünde hareket ettirdim.

"I won't lie to you.."

Tam o sırada ön sıralara bakarken birini gördüm. Emin olmak için gözlerimi bir kaç kez kapatıp açtım.

Tanrım ! Bu Carly'di.

Onu birden orada görünce inanılmaz mutlu olmuştum. Sanki bu onu 1 sene sonra Magcon Tur'da tanımam gibiydi. Bütün kalabalıkta herkes bana bakarken ben sadece ona odaklanmış bir şekilde şarkımı söylüyordum.

"I know I can treat you better than he can"

Sonunda şarkım bitti ve boynumdan gitarımı çıkarıp hızlıca sahneden indim. Hemen Carly'nin yanına gitmek istiyordum.

Soyunma odasına girip hızlıca tişörtümü değiştirip koridora çıktım. Carly, koridorun başından bana bakıyordu.

"Carly !" diye bağırdım ve ona doğru koşmaya başladım. Ona geldiğimde koskocaman kucakladım ve kendi etrafımda döndürdüm.

treat you better // shawn mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin