Veda ve Yeni Başlangıçlar

2K 136 73
                                    

Ve final..

Yazarken çok ağladım. Shawn'ın ağzından yazmak zorlasa da değişik bir final yapmak istedim. Koskocaman 2 kitaplık seri sona erdi. Hala hayal gibi geliyor. İlk başladığım günü hatırlıyorum. O zaman nasıldı, şimdi nasıl. Hayat cidden çok garip..

Treat You Better'ı değerlendirecek olursak Life of The Party'den farkı daha tecrübe ile yazılmış olması. Life of The Party ilk kitabımdı ve bazen açıp ben bunu nasıl yazmışım falan diyorum. Bu nedenle Treat You Better daha tecrübeli bir kitap oldu. Özellikle ilk bölümünde çok fazla olay değişliliği olduğundan herkesin ilk bölümde yaptığı yorumları okuyunca gülme krizine giriyorum. Herkes noluyor havasında. Bir de Shawn'ı bırakıp, Cody ile shiplemenize hayran kaldım ve günlerce güldüm..

Bu kitap bana çok şey kattı. Umarım sizin için de bir 'iyi ki' olmuşumdur.

Beni destekleyen, oy verip yorumlarını eksik etmeyen herkese çok teşekkürler.. İyi ki varsınız..

Şimdi iyi habere gelecek olursak, yeni bir kitap yayımladım : Illuminate. Shawn Mendes hakkında. Kitaplığımda bulabilirsiniz. Şimdiden iyi okumalar.

Ve artık son cümleleri yazıyorum. Bu kitabı asla unutmayacağım.. Umarım kitaplığınızda sonsuza kadar saklarsınız.. Hoşçakalın..

treat you better // shawn mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin