İSPANYA - BARSELONA (2 yıl sonra)
Shawn'ın burada olduğuna inanamıyordum. İspanya'da olduğuna inanamıyordum. Donmuş gibiydim. Beynim tam anlamıyla uyuşmuştu. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Sadece ona bakıyordum. Çevrede kimse yok gibiydi. Yaşadıklarımız gözümün önünden akıp geçti. Tanışmamız, sevgili olmamız, arkadaş ortamımız, Kanada'ya gitmemiz ve beni terketmesi. İçlerinden birisi çok ağır basıyordu. Beni terketmesi. 2 yıl önce içimde söndürmeye çalıştığım yangınlar tekrardan tutuşmuş gibiydi. Shawn'ı canlı canlı görmem bunu tetiklemişti. Tarif edilemez bir duyguydu. Beni terkettiği için duyduğum nefret; geçmişte yaşadıklarımız için kırgınlık; tekrar bana döndüğü için de haz duyuyordum. Ne demişler, at gibi giden it gibi geri gelir :D
Shawn tam ağzını açmış birşeyler söyleyecekti ki bir an bile hiç düşünmeden kapıyı yüzüne çarptım. Resmen ev sallanmıştı. Koşarak merdivenleri çıktım ve odama girip kapıyı kitledim. Ne onu görmek ne de onunla konuşmak istiyordum.
Hırsla balkona çıktım. Balkondan Shawn'ı görebileceğim hiç aklıma gelmemişti. Tam içeri girecekken Shawn'da beni görmüştü.
"Carly !" diye bağırdı. Hızlıca içeri girdim ve peluş oyuncaklarımla yastığımı alıp balkona tekrar çıktım.
Shawn beni tekrar görünce sevinirmiş gibi oldu. Ancak sevinmesine izin vermeden oyuncaklarımı teker teker üstüne atmaya başladım.
"Defol git buradan !"
Shawn elleriyle gardını alıyordu. Bense atmaya devam ediyordum. Ellerimdeki oyuncaklar bitince odama girdim. Yatağımın üstüne oturdum.
Garip hissediyorumdum. 2 yıl boyunca onun bana geri döneceği anı hayal etmiştim. Onun karşısına geçip ağzıma geleni sayacaktım. Ama şimdi onun yüzünü bile görmek istemiyorum. Belkide istiyordum. Ancak bu kadar kolay olamazdı.
"Carly, iyi misin ?" dedi Katy. Kapımın önüne gelmişti.
"İyiyim, beni yalnız bırakın." diye bağırdım. Bir daha ses gelmedi.
Herkes Shawn'ın tekrar döneceğini söylediğinde kimseye inanmamıştım. İçimde hep bir umut elbette vardı ama ben en kötüsünü düşünerek daha fazla kırılmamaya çalışıyordum. Shawn'ın geri dönüşü bu yüzden gururumu okşamıştı ve değişik bir haz vermişti. Bu duyguyu her terkedilen kızın yaşamasını istiyordum.
O sırada balkonuma bir kağıt atıldı. Shawn'dan olmalıydı. İlk başta gidip almadım. Ama sonradan merak etmeye başladım. Ancak Shawn onu aldığımı görmemeliydi. Bu yüzden emekleyerek balkona çıktım ve kağıdı alıp hızlıca içeri girdim. Kağıdı hemen açtım ve okudum.
"Carly sadece 5 dakika seninle konuşmama izin ver, ne olur ?"
Buruşturdum ve yere attım. Acaba yapacağı açıklama neydi ?
Neredeyse odamda 2 saattir oturuyordum. Sanırım Shawn gitmişti. Çekimserce balkona çıktım. Evet çevrede kimse yoktu. Bu kadardı işte. Shawn vazgeçmişti. Yine kendime kızmaya başlamıştım. Söylenerek odama girdim. O sırada odamın kapısı çaldı. Katy veya Gomez olmalıydı. Tam kapının kilidi açacaktım ki bir ses geldi.
"Carly, izin ver içeri gireyim."
Bu Shawn'dı. Gözlerim göz bebeklerinden fırlayacaktı. Çok sinirlenmiştim. Kapıdan hemen uzaklaştım.
"Katy bunun hesabını çok kötü vereceksin bana !!" diye bağırdım.
"Carly ben ısrar ettim, Katy'nin bir suçu yok." dedi Shawn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
treat you better // shawn mendes
Fanfic'life of the party // shawn mendes' kitabının ikinci kitabıdır.