"Carly masayı çekmeme yardım eder misin?"
Aaliyah salondan bana sesleniyordu.
"Geliyorum." diye yanıt verdikten sonra karıştırdığım kremayı Shawn'a devredip Aaliyah'ın yanına gittim.
"Abim ve arkadaşları için ilk defa bu kadar hazırlık yapıyoruz. Galiba senin için." dedi.
O esnada masayı istediğimiz yere taşımıştık.
"Seviyor musun arkadaşlarını ?" dedim.
Biraz düşünürmüş gibi yaptı ve "Biri hariç." diyip göz kırptı. Bella'dan bahsediyor olmalıydı.
Kahkaha attım.
"Abim diye demiyorum eskiden baya kötü seçimler yapardı." diye devam etti.
Tam dedikodu ortamı açılmışken Shawn hakkında yeni bilgiler öğreneceğim için mutlu olmuşken içeri Bayan Mendes'in girmesi bir miktar üzmüştü.
"Neredeyse herşey hazır." dedi neşeyle. "Birazdan misafirlerimiz gelir."
"Herşey çok güzel görünüyor Bayan Mendes." diyerek masanın üstüne son bir kez daha baktım. Gerçekten de mükemmel görünüyordu.
O sırada masanın üstünde duran muffin tabağına baktım. Bir saniye. Neredeyse yarısı yenmişti.
"Aman Tanrım Shawn ! Sana inanamıyorum.."
"Ne oldu ?" dedi Aaliyah.
"Mu-muffinlerin neredeyse hepsini yemiş."
Bayan Mendes ve Aaliyah masaya doğru gelirken bende hızlıca mutfağa Shawn'ın yanına doğru gitmeye başladım.
Mutfağa girdiğim anda bir şok daha geçirmiştim. Shawn bu seferde pasta kremasını yemeğe başlamıştı.
Hızlıca yanına gittim ve kepçeyi bırakması için eline vurdum.
"Sabahtan beri bunlar için uğraşıyoruz. Yemeyi bırak ve biraz sabret." diyip tencereyi önünden aldım.
"Omo bonlor horoko olmuş corly."
"Ağzındakiler bitir ve öyle konuş ayştayn." diyip göz devirdikten sonra kremayı soğuması için bir köşeye koydum.
Saatime baktım. Birazdan gelirlerdi. Bu nedenle çıkıp üstümü değiştirmeliydim.
"Üstümü değiştirip geliyorum." diyip mutfak çıkışına doğru ilerlerken "Carly !" diye seslendi Shawn. Ona döndüm. "Aslında senin için bir şey almıştım. Onu giyinmelisin."
Şaşırmıştım. Shawn ve bana bişey almak. Kulağa garip geliyordu. Shawn'ın hediye alması şaşırtmamıştı alsında. Shawn kibar bir çocuktu. Elbette alabilirdi ancak biz birbiriyle fazla hediyeleşen bir çift değildik. Asıl şaşırmamın sebebi buydu.
Yanıma geldi ve elimden tutup beni çekiştirmeye başladı.
Üst kata odasına gelmiştik.
"Shawn neler oluyor ?" dedim.
Kapıyı kapattı ve dolabının önüne geçti.
"Aslında.." diyip duraksadı. "Aslında bu hediyeyi sana çok önce almıştım. Avrupa turumdayken. Ama vermeye fırsatım olmadı ve bende onu buraya getirip dolabımda sakladım. Belki bir gün giyersin diye."
Dolabın kapağını açtı ve askılarda kıyafetlerinin arasında en sağda bulunan elbiseyi çıkardı. Bana doğru tutmaya başladı.
"Seni bu elbisenin içinde o kadar çok görmek istiyorum ki. Lütfen beni kırma ve giyin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
treat you better // shawn mendes
Fanfiction'life of the party // shawn mendes' kitabının ikinci kitabıdır.