Mark

324 11 0
                                    

Çok mutlusun çünkü bugün sevgilinle hayvanat bahçesine gidiceksiniz . Aslında normal sevgililer böyle yapmaz sinemeya falan giderler ama onlar çok sıkıcı olduğu için ve siz de biraz fazla deli olduğunuz için  böyle bir karar aldınız ve gitmeye kafanıza koydunuz . Sözleştiğiniz yerde buluştunuz ve hayvanat bahçesine doğru yürümeye başladınız . Senin üzerinde mini mavi beyaz çiçekleri olan bir  etek ve beyaz düz bir t-shirt var. Ama sevgilin her zaman ki gibi yine farklı bir şekilde giyinmiş. Saçlarını dağıtmış ama bu ona ayrı bir tatlılık ve hava katmıştı . Sen ona bakıp geleceğini düşünürken çoktan gelmiştiniz ve içeriye girdiniz . Bu çok hoş bişey çünkü daha önce bu hayvanları hiç bu kadar yakından görmediniz. Senin dikkatini Kara Kartal çekti ve o yöne doğru ilerledin . O sırada sevgilin senin elini tuttu ve aksi yöne doğru çekiştirmişti. Bu senin sinirlerini bozsa da ona bişey söylemedin (ama bu seferlik ^-^) . Sevgilin bak şurda çok güzel ördek yavruları var hadi onları sevelim dediğinde çoktan sinirin geçmişti. Yavruların yanına gittiniz ve aniden yanına yavruların annesi gelmişti. Sen korkudan çığlığı basmakla uğraşırken sevgilin pis pis sırıtarak sana baktı ve pankartı gösterdi . Merak etme onlar evcil dedi ve cebindeki yüzüğü çıkarıp sana uzattı ama sen çoktan heyecan ve korkudan bayılmıştın çünkü tavuk, ördek vb.hayvanlardan çok korkuyordun ama yavrularının bişey yapmayacağını düşündüğün için gitmiştin ve yanındaki sert çocuğa güvendin .

Uyandığında herkez telaşlı bir şekilde sana bakıyordu ve sen sadece bir rüya gördüğüni düşünüyordun ama etraftaki herkez senin iyi olduğunu fark ettikten sonra'evet de' diye bağırıp alkış tutmaya başladılar. Ve sen de bir an gaza gelip EVETTTT diye bağırdın .

Veeee yine mutlu son!

Veeee yine mutlu son!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
♡♥Benim Biasım ♥♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin