Mutlulugun bogazinizda kalmasi diye bir sey duydunuz mu hic? Ya da ne biliyim en sevdikleriniz tarafindan nefret edildiniz mi ? Ya da en sevdiginiz insanlar yaninizdan hicbir sey yerine konmadiginiz oldu mu ? Bu gun en mutlu gunlerimden biri olmasi gerekirdi ama degil ...
Hepsi onlarin sucu cidden en azindan dogum gunumu kutlayabilirsiniz. Ben ki senin sevgilin oluyorum degil mi ? Ve sizin de evladiniz neden yaptiniz bunu bana benim boyle ozel gunlere onem verdigimi biliyorsunuz. Bir dahaki sefere dovme makinesiyle hepinizin vucuduna kaziyinca bir daha asla unutamazsiniz. Ellerimi ovusturdum . Saat 22.17 hala iki saatleri var eger ki bu iki saat icinde bir kisi bile mesaj ya da baska yollar tarafindan dogum gunum kutlanmazsa benden gunah gittiiii!?!?!
Yarim saat daha gecti bunlar gercekten beni cildirtmaya mi calisiyorlar. Sadece bir cumle ve bir de pasta cok mu sey istedim 😕 yuzumdeki bu ifadeyi unutmuycam simdilik uyuyup ailemin ve sevdicegimin bana yaptiklarini unutmaya calisicam.
Disaridan gelen silah sesiyle uyandim. Cidden bu neydi boyle şaka falan mi arka bahcemizden geldi sanirim. Bir kac el daha ates sesi geldikten sonra uzerime bir sey alip hemen disariya ciktim. Cok korkuyordum asagiya inerken bir yandan da Namjoon'u ariyordum ama acmiyordu.
Ihtiyacım olduğu zaman açma zaten diye sitem ederken bahçeye varmıştım bile ama ne yapacağımı bilemiyorum . Önümde birsürü silahlı adam varken ne yapabilirdim ? Onlara karşı hiç şansım yoktu . Silahlı adamlar beni fark etmeden kaçmalıydım ... ama nasıl? Zaten karanlık umarım beni fark etmezler ,bir yandan sürünürken bir yandan da etrafıma bakınmayı ihmal etmiyordum. Biraz daha sürünürsem yeni yaşıma hiç girmemeyi diliycem offf canım yanıyor ellerim çimenlerden yemyeşil oldu ya da ben sadece ellerimi görebildiğim içindir beni gören de Hulk geldi sanar. Dizime taş battığında 'Ahh'demem bir oldu ve sanırım fark edildim. Koşmaya başlarsam beni yakalayamazlar ayağa kalktım ve koşmaya başladım . Bir el daha silah sesi duyunca olduğum yere çakılıp kaldım. Beni vurmuşlar mıydı?
Hayır vurulmamışım bunu fark ettiğimde çok geçti . Beni yakaladılar ilk silah sesi duyduğum yere gelmiştik ve yerde gördüğüm şeyle şoka girmiştim yerde hizmetlilerimizden biri olan ...abla yatıyordu ve ... ve kan içindeydi . En son hatırladığım şey buydu .
Kan , kanı görünce bayılmış olmalıyım . Çok soğuk korkuyorum . Burası neresi ? Çok karanlık Namjoon nerdesin lanet olsun ! Lanet olsun !!! diye bağırdım ve kapı açıldı . Kapının açılmasıyla içeriye giren ışıkla içi boş bir odada olduğumu fark ettim. Kapıyı kimin açtığına bakmak için kafamı kaldırdığımda bir adamın elinde birini tuttuğunu gördüm her kimse onu tanıdığıma eminim onu da hızlıca yere attıktan sonra kapıyı kapatarak gitti ben ise içeriye fırlatılan adama bakıyordum Namjoon o adamın fırlattığı kişi Namjondu inanmıyorum. Benim ellerim bağlıydı ve onunkiler değildi ellerimdeki ipi çözmem çok kolay olmuştu . Namjoonun yanına gittim ve kafasını dizimin üzerine koydum bir yandan gözümden akan gözyaşlarımı silerken bir yandan da onu uyandırmaya çalışıyordum . Birkaç tokattan sonra nihayet kendine gelmişti beni gördüğüne hatta duyduğuna çok sevinmişti ama kapının tekrar açılmasıyla hevesi kursağında kaldı . Az önceki adam gelmişti yine bu kez elinde biri yoktu ama başka bir adam daha vardı . Yanındaki adam beni ve diğeri de Namjoonu aldı . Arkamızdan silah doğrultarak bizi yönlendiriyorlardı . Bir kapının önünde durduk ve içeri önce Namjoon girdi . Yaklaşık 5 dakika sonra bu kez beni gözlerimi bağlayarak içeri soktular . Gözlerimi açmamı söylediler gözlerimi açtım ve karşımdaki manzara ile şok olmuştum .
Olamaz ! Şaka mıydı bu şimdi Namjoon tam karşımdaydı lise ve ortaokuldan arkadaşlarım da vardı en yakın arkadaşlarım ailem az önce yerde yatan ...abla bile burdaydı o ablanın iyi olduğunu görünce sevinmiştim ama şu an Namjoonu bizzat öldürmek istiyordum . 'Ahh şu an kalbimin nasıl attığını tahmin bile edemezsin ' Namjoona baktım onun gamzelerini görmek bütün sinirimi geçirmişti . Ve ben o kadar insanın içinde şu an pijamalarımla duruyordum .Üzerimi değiştirmem için beni az önceki odaya götürmüştü ve kendi re kapıda beni bekliyordu . Üzerimi değiştirdim ve Namjoonun yanına gittim kapıyı açtığımda beni içeriye itti ve ben ne olduğunu anlayamadan dudaklarıma yapıştı .
Elimi tuttu ve beni tekrar herkesin olduğu yere getirdi . Bu kez kapıyı açtığımızda ise karşımda arkadaşlarımın ellerinde tuttukları pankarta takıldı gözüm
"IYIKI DOĞDUN PRENSES BENIMLE EVLENIR MISIN? "
"EVET "
Diye bağırdıktan sonra bu kez sen onun dudaklarına yapışmıştın.
Evvveeet ! Millet geri döndüm ölmedim ve evdeki işlerimiz bitti çok şükür .
Uzun bir aradan sonra uzun bir bölüm olsun istedim umarım beğenirsiniz . Bu Arada BTS Eylülde Geri Dönüş Yapıcak Çokça Destekleyin Olur Mu ? Vote Ve Yorumu Unutmayın !Öptüm BYE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡♥Benim Biasım ♥♡
FanfictionBTS, GOT7 , ASTRO, UP10TİON , EXO , SEVENTEEN, MONSTAX, BAP, KARD VEEE DİLEDİĞİNİZ TÜM BİASLAR HAKKINDA HAYAL ET! ! ! ! ! ! ! ! !