Yoon Sanha

525 15 11
                                    

Arkadaşlar bu bölümde de Sanha var çocuk çok tatlı bişey ya Aroha olmaya başlıyorum sanırım *Aroha: ASTRO grubunun hayranlarına verdiği ad *. Aslında bir ARMY yim ama ..  Neyse başlıyorum . Beğenmeniz dileğiyle.

##############################

Yine evden sinirli bir şekilde çıkıp kafa dinlemek için sahile kadar koşmuştun . Evde neden bu kadar üzerime geliyolar ki sıkıldım artık evde durmak bile istemiyorum.  Lanet olsun diye kendi kendine konuşurken yanına bir çocuk yaklaştı ve sana sevimli sevimli bakıp konuşup konuşmamak istemediğini sordu  . O an o kadar çok sinirliydin ki onun kim olduğunu bile fark etmedin .  Yüzüne dönüp baktın ve onun kim olduğunu anladın ve hızla boynuna sarıldın ve ağlaman şiddetlenmeye başladı . Ve unutmadan telefonunda da

Bu şarkı çalıyordu be zaten böyle durumlarda şarkıyı asla umursamazdın . Herkez sana bakardı ama sen onlara bağırıp ilk defa mı görüyosun der gibi hareket yapardın . Çünkü insanların seni ağlarken görmesinden nefret ederdin kişilik meselesi.  Abin üniversite den bir süreliğine gelmişti ve uzun bir zamandan sonra ona ilk defa sarılıyordun . Abin bişey olup olmadığını sordu sende bişey yok sadece sinirlendim işte dedin ve aslında öyle olmamıştı senin çok sevdiğin kankan (yani sanha ) sevgili yapmış ve senin bundan haberin yoktu aslında sadece kankan değildi ondan hoşlanıyordun . Bir de üstüne evdekilerle atışınca iyice doldun ve kendini bir an önce  o evden ve anılarından uzaklaştırmak istedin . Genellikle canın sıkın olduğunda gelirdin sahile .  Abine yalnız kalmak istediğini söyledin ve onu eve gitmesi için ikna etmiştin . Kapşonunu kafana taktın ve müziği son ses açarak koşmaya başladın ve Sanha yla birlikte hep geldiğini o parka geldin kış ayında oldunuz için etrafında çok fazla geçen yoktu. Ama sen alışkındın zor anında yalnız kalmaya genellikle birime sölemezdin özellikle de en yakın kız arkadaşına çünkü sana hep kızardı sen güçlü bir kızsın ağlamak sana yakışmıyor diyordu ama arada bir ağlamak her insana iyi gelir .

Bir anda gözünün önüne o gelir sen heryerde onu gördüğün için küfür etmeye başlamıştın bile nu senin canını sıkmıştı ama yapıcak bişey yoktu o onu seviyordu.  Bu sefer gerçekten de o geldiğinde sen hayal olduğunu sanarak off diye isyan ederken'o' yanına koşarak geldi . Sanki yapabileceği birşey varmış gibi sana saçma sapan sorular sordu.  Ama aldırış etmedin . Gözleinden akan yaşı sildi ve kahretsin ne oldu sana diye bağırdı yapabileceğim hiçbirşey yokmu diye kendini perişan ediyordu. Oturduğun yerden kalktın ve onu öperek seni seviyorum dedin . O hala sağa sola bakarken onu tekrar öptün ve hoşçakal dedin ...

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Ooo çok acıklı oldu cidden ya ağlayasım geldi . Cidden bana kızdınız biliyorum . Ama hayal etlerde genellikle heo güzel bitiyo ben o kadar olumlu değilim kusura bakmayın yani .

♡♥Benim Biasım ♥♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin