Jeon Jung Kook

209 6 14
                                    

Yaa yeter artık ya!  Bak çocuk bana sürekli takılıp durma sakin görünebilirim ama içimdeki şeytanı çıkarma istersen.
-Çıkarırsam ne olur  ?
Ne olacağını merak mı ediyosun işte bu olur deyip malum yerine vurdum ve aklını başına al dedim. 

Sanırım canın yandı . Ayy kıyamam yazııııkk diye dalga geçerek yanından uzaklaştım. 

Ertesi gün sınıfa geç kaldığımı düşünerek okulun bahçesinden girdim ama ön kapı kapalıydı .

Nöbetçi kapıyı şimdi açar diye bekledim ama kimse gelmemişti.  Kapıya iyice yaklaşıp içeri baktığımda nöbetçinin o kook olduğunu gördüm .

Kapıyı yumrukladım ama beni gördü ve açmadı . Dünkü olayın acısunı çıkarıyordu aklı sıra  elimden çekeceği vardı ama haberi yoktu.

Bu sefer elimden o kadar kolay kaçamayacaktı. Pis, ponçik, tavşan
karşıma geçip saçma sapan hareketler yapmak onun için ne anlama geliyor bilmesemde yeterince sinir olmuştum. Neyseki küçük sınıflardan bir bücür kapıyı açmıştı ve içeriye girmiştim . Teneffüs zili çalınca kook un yanına indim ve onu biraz itekledim . Tokat attıktan sonra sınıfa geri döndüm.  Sinirlendiğimde hep yanımda olan o meşhur kolyemi tutardım ama kolyemi düşürmüş olmalıyım ki onu bulamadım . Her yerde onu ararken teneffüs zili tekrar çaldı . Derse girer girmez kafamı sıraya koydum ve uyumaya başladım .

Yanımda oturan sıra arkadaşımın aniden'kanka bu senin kolyen değil mi? ' deyince nerde diye ayağa kalktım ve tahtada duran bir çocuğun elinde duruyordu. Uykumdan yeni uyandığım için kim olduğunu pek seçemiyordum . Ama o kolyeyi görünce sıramdan hızlıca kalkıp elinden kolyemi aldım ve ona sarıldım .

Gerçekten çok teşekkür ederim deyip kafamı kaldırdıktan sonra onun o kook olduğunu gördüm ve biraz garip olmuştu.

Nöbetçi olduğu için ona sınıflara sormasını söylemiş olmalılar ki sınıfları dolaşarak sahibini bulmaya çalışıyordu . Ona tokat atmak için aşağıya indiğimde düşmüş olsa gerek diye düşündüm. 

Okul çıkışı otobüs bekliyordum ve hala gelmemişti bnde bugünlük eve yürümek istemiştim.  Kolyemi sımsıkı tuttum ve hep  yanımda ol dedim . Arkamdan ses gelmesiyle irkildim.

Şimdi de kolyenle mi konuşuyosun?

Bu seni niye ilgilendiriyor?

Bugün bana sarıldığın için olabilir mi acaba?
Bu son sözü yanındakilerin gülüşmelerine sebep olmuştu.

Uykumdan uyandığım için sen olduğunu fark etmedim şapşik eğer fark etsrydim sabahki tokatın aynından yerdin. Deyip havalı bir şekilde önüme dönüp yürümeye devam ettim.
Bu kez yanındakiler'oooo' gibi saçma bir tepki verdiler. Yanındakiler de onun en az onun kadar salaktılar. Bağcıklarımı bağlamak için biraz durdum ve kenara geçip bağcıklarımı bağladım bu sırada onlar benim önüme geçtiler . Bu sırada kulaklıklarımı taktım ve müzik dinlemeye başlamıştım. Ama yüksek sesle dinleyemediğim için sesini kısmıştım. Ama hâlâ onları duyabiliyordum.

İçlerinden biri
'Oğlum senin kız fena çıktı' dediğinde neden bahsettiğini anlamadım ama kook da' yapcak bişey yok ben böyle kızları seviyorum'dedi hala kimden bahsettiğini anlamadım ama öğrendiğim zaman çok dalga geçicektim .

İçlerinden biri nihayet adı neydi diye sordu ve kook benim ismimi söyledi .

Tepkim çok farklı ve insan dışı olmuştu ama ağzımdan kaçıverdi.

Ohaaaa! ! !

Bu tepkiden sonra hepsi birden arkasına döndü ve bana garip bir şekilde baktılar ama bunu bildiğimi bilmelerini istemiyordum ve bu yüzden telefonla konuşuyor gibi yaptım' kankaa ciddi misin? 'Dediğimde yollarına devam ettiler. 
Sanırım anlamadılar ne yani şimdi o salak beni mi seviyo . Aslında tatlı çocuk ama olmaz ya . Ben ona o gözle hiç bakmadım ki nasıl oldu bu yaa.

Devam edicem arkadaşlar şimdi farklı biriyle ilgili yazıcam yine istek üzerine bekleyin lütfen ♥_♥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Devam edicem arkadaşlar şimdi farklı biriyle ilgili yazıcam yine istek üzerine bekleyin lütfen ♥_♥

♡♥Benim Biasım ♥♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin