Hayatim ben geldim. Baekhyun eve gelmisti ama evde hic ses yoktu . İceriye dogru ilerledi salona geldiginde cocugunu ve seni gordu . Yerde yatiyordunuz . (bebek adi iste bir tane siz koyun onu da😊)
Uyanmistim ve Baekhyun benim uyandigimi fark etmemisti hala uyanmayalim diye parmaklarinin ucuna basarak salonda yuruyordu . Ama ben coktan uyanmistim ve onu izliyordum . Ne kadar iyi biri sanirim onu bu yuzden seviyorum .
Sahi onu simdi boyle gorunce ilk tanistigimiz zamanlar aklima geldi . ........Yillar once 😯;
Pek tatile cikamadiklarini biliyorum . Ama 6 sarkisi 100Milyonu aştığı icin onlara ozel bir tatil ,sirketleri tarafindan verilmisti ve kader bizi o tatilde bulusturmustu. Ben zaten grubu biliyordum ama grubun sadece sarkilarini dinliyordum . İsimlerini de pek bilmiyordum zaten ama o tatile tek basina gelmisti . Neyse Exo-l'lerden biraz olsun kacip dinlenmek icin (millet yanlis anlamayin kotu anlamda degil ) oraya gelmisti belki de onlar gercekten cok yoruluyor cok fazla sarkilari var ve hepsinin kareografileri farkli ve onlar hepsini aklinda tutuyorlar . (en hayran kaldigim yanlari bu ) Onlarin calisma hirsini be bu gosterdikleri azmi gercekten paha bicilemez.
O zaman fazla dikkat cekmemek icin olsa gerek saclari kahverengiydi . O magazin , hayranlar , sirket vb . seyler olmadan normal bir hayat surdurmek istiyor ve 1aylik tatilinde de bunlardan uzak bir yer secip bir dag evi kiralamisti. Ben ve benim sakarligim yine uzerimdeydi . Arkadaslarimla tatil icin geldigim evden biraz disari cikip kosmaya gitmistim ki kayboldum . Dag basinda telefonum cekmiyordu ve hava cok soguktu. Bu gidisle ya soguktan olucektim ya da kurt ve ayilar beni yiyecektiler . Belki arkadaslarim beni aramaya gelir diye avazim ciktigi kadar bagirdim daha fazla kaybolmak istemedigim icin belirli bir yerde daireler cizip durdum .Ayni zamanda bagirmayi da ihmal etmiyordum.
Yerden buldugum kuru bir agac daliyla yere bir seyler ciziyordum ama boyle dururken usumustum evin yolunu bulmaya calisiyordum en azindan donarak olmem diye sacma sapan hislere kapilmistim . Telefonumun sarji vardi Allah'tan biraz olsun rahatlamak icin muzik actim ve sarki soylemeye basladim ormanin icinde mal mal sarki soyluyordum .
BTS \Not Today (dinleyin gencler cok guzel sarkinin anlamina da bakabilirsiniz bolumu daha iyi anlarsiniz )
No no no not today ! Diye bagirirken karsimdan bir sesler gelmeye basladi ve yolumu degistirdim . Umarim yirtici bir hayvan degildir. Telefondan gelen muzigi kapatamadim telefonum dondu ses cikarmadan usulca kacmaya calistim. Bir yandan telefondan muzigi kapatmaya calisiyordum. Telefonumla ilgilenirken yerdeki sarmasiklara takildim ve dustum. Bir insan nasil bu kadar sakar olabilir diye dusunurken sarki degisti ve EXO'nun Lotto sarkisi acildi. Bir yandan arkamdaki ses de yaklasiyordu. Sanirim benim lotto'm da bu dedim ve yerden yalpalayarak ayaga kalktim. Dustugumde degil de ayaga kalkmaya calisirken ayagimi burkmustum. Offf dunyadaki en sakar insan benim sanirim 😢. Hala ayaga kalkmaya calisirken arkamdan bekle dedi biri arkami dondum ve ona baktim sukurler olsun dedim ve ona tesekkur ettim. Onu ilk gordugumde garip hissetmistim tarif edemiyordum. O an ona o kadar cok tesekkur etmistim ki anlatamam. Keske o an sonsuza dek surseydi. Hem beni kucagina almisti hem de bana evini acmisti (Allahim insallah olur cok amin ). O gercekten de cok iyi bir insan eve kadar pek bir sey konusmamistik ve simdi sorular yavas yavas gelmeye basliyordu.
Hava eve geldigimizde coktan kararmisti. Eve geldik onun evine sahi onun ismi neydi. Beni koltuga oturttu ve isiklari acti. Az once hava karanlik oldugundan olsa gerek onu tanimadim , taniyamadim isyanim var hayat Exo ' daki biasimi taniyamadim. En azindan sesini duyabilseydim tanirdim. İsiklari actiktan bir kac saniye sonra cilginca aglamaya baslamistim.😭
..............
Nihayet sakinlesmeye baslamistim ama onu karsimda gordugume ve beni buraya kadar tasidigina hala inanamiyorum. Sakin olmami ve olanlari ona anlatmami istedi. Kosuya cikmistim ve kayboldum daha fazla uzaklasmamak icin bir muddet yerimde kaldim ama bu defa da usudum. Durum bu olunca da yavas adimlarla etrafta gezindim yalnizken cok kork- yani sey canim sıkıldı ve muzik dinlemeye baslamistim. Calilarin arasinda sesler duyunca vahsi bir hayvan olabilecegini dusunup kosmaya baslamistim ,ayagim takildi ve dustum. Tabiki ona ayagimi kalkarken sakatladigimi soylemedim zaten soyleyemezdim de ...Basimdan gecenleri kisaca ozetledikten sonra ona dik dik bakmaya basladim utaniyordum ama zaten goz goze bile gelemiyorduk bana kalirsa o da utaniyordu. Bana telefonumun cekip cekmedigini sordu . Keske cekseydi , ya da dur cekseydi onunla tanisamazdim. İlk defa sans bana guldu en sakar ve en sansli gunum bu 😊.
Soru -cevap faslini gecince sesin guzelmis dedi. Gozlerimi yere dikmisken son soyledigi cumleyle de dalga gectigini saniyordum. Gozlerimi ona dikip saka mi yapiyorsun diye sordugumda gayet ciddiydi. Sarkici olup olmak istemedigimi sordu ve bir an bos bulunup keske diyiverdim. İstersen bizim sirkette secmelere katilabilirsin. dediginde ruyadamiyim diye merak ettim. Anlasilan degildim cunku ayagim sizlamaya basladi umarim sismezdi . Ama ummaktan cok daha fazlasini yapmam gerekiyordu. Seyy ..buz alabilirmiyim ,sanirim ayagim sisiyor !
Eger ayagim siserse ayakkabilarimi giyemem onun basina daha fazla dert olmak istemiyorum. Buzu getirdikten sonra : Sey bu benim hatam benim yuzumden korkup kactigin icin bilegini burktun seni hastahaneye goturmeliyiz.
Devami bir kac gun sonra gelebilir arkadaslar epeydir anime izlemekten bolum yazamamistim bununla geri donus yapiyorum 😆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡♥Benim Biasım ♥♡
FanfictionBTS, GOT7 , ASTRO, UP10TİON , EXO , SEVENTEEN, MONSTAX, BAP, KARD VEEE DİLEDİĞİNİZ TÜM BİASLAR HAKKINDA HAYAL ET! ! ! ! ! ! ! ! !