En yakın arkadaşımla her zaman geldiğimiz agaçlık ve biraz ilerisinde de deniz olan 'her zaman ki yerimiz 'e gelmistim. Ama bu sefer yanımda arkadaşım yoktu. Her zamanki gibi telefonumdan müzik açmıştım ve onu dinliyordum. Arkamda aniden hızlı bir şekilde arabanın geldiğini fark ettiğimde çok korktum ve hızlı adımlarla ağaçların arkasına saklandım. Bu sırada hızla gelen araba durmuştu ve elinde silah olan iki adam aşağıya indi. Onları gördüğümde korkum iyice artmıştı. Arka koltuğun kapısını açtılar ve icinden benden birkaç yaş büyük gözüken bir erkek indi. Korkum her saniye artıyordu.
Hemen canım best friend'imi aradım. Adamlar beni fark etmişlerdi. Ve biri o adamın yanında dururken biri de benim peşime takılmıştı. Ilk aradığımda açmadı ama ikinciyi aradığımda şükürler olsun ki açmıştı. Kanka her zamanki yerdeyim hemen polisi ara, dedikten sonra telefonu yüzüne kapatıp daha hızlı koşmak için gayret ediyordum. Şu an neden bu adamın beni kovaladığını anlamasam da az çok aklıma bir şeyler geliyordu. O adamı öldürüceklerdi ve ben de onları gördüğüm için beni de öldürüceklerdi. En azından ben öyle düşünüyordum.
Bir süre daha koştuktan sonra arkamdaki adam ateş etmeye başlamıştı. Bir yandan da bana kaçmamamı soylüyordu. Gerçekten de hızlı koşuyordum ama artık ormanın içine girmiştik,ayağım bir sarmaşığa takıldı ve düştüm. Bileğimi burkmuştum ve artık az önceki kadar hızlı koşamıyordum. Ağaçlardan destek alarak yürüyordum. Ben hızımı kesince arkamdaki adam da beni ykalamıştı. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Kolumdan sıkı sıkı tuttu ve az önceki yere geri dönücektik anlaşılan.
Korktuğumda ya da heyecanlandığımda hep burnum kanardı ama şu an kanamıyordu şaşırmıştım ve korkum her an artıyordu. Arabaya yaklaşıyorduk ama onlar hala görüş alanımıza girmemişti. Yürümeye devam ediyorduk, önümüzde biraz kalın bir odun vardı bileğimi burktuğumu adam görmüştü isyan edercesine oflayarak yukarıya baktığı sırada yerdeki odunu kafasına geçirmiştim Allah çarpar isyan etmeee!?
Pis bir sırıtış attıktan sonra adamı bir çalılığın içine çettim ve arabanın geldiği yere geri döndüm adamın silahını almayı ihmal etmedim tabi bu silah yüzünden başım belaya girebilirdi. Ancak korkacak vakit yok ben oyalanırken o adamı öldürmüş olabilir. Keşke o adamı rehine alsaydım diye kendime kızıyordum bu kadar güçlü olmam babamın sayesinde insanın babasi polis olunca kendini geliştirmek farz oluyor tabii. Silahı.sıkıca kavradım ve adama elindeki silihı atmasını söylemiştim benim geldiğimde silahlı adam ötekini infaz etmek üzereydi . Şu an tam karşımdaydı ve lanet olsun öteki adam da gelmişti . Şakaa aksine bu benim işime gelirdi artık benim de rehinem var silahını yere bırakmasını söyledim aksi takdirde arkadaşı ölebilirdi.
Silahını yere bıraktı ve aynı anda rehineleri bırakacamıza karar kıldık. Üçe kadar saydıktan sonra elindeki adamı bıraktı ve bende bıraktım . (Artık adam demicm Kai dicm)Kai koşmaya başladı ve az önce adamın yere koyduğu silahı yerden aldı ve benim yanıma koşarak geliyordu.
#Kai nin Ağzından
Bu kızın neden bana yardım ettiğini bilmesemde gelirken arabalarında daha fazla silah olduğunu gördüm ve az önce beni tutan adam koşar adımlarla arabaya gidiyordu. Niyetleri belliydi ellerindeki sırları öğrenmiştim ve beni öldürmek zorundaydılar (size kısacık anlatıyım Kai de aslında.polis ve gizli görevde casusluk yapıyor ancak deşifre oldu ve öldürülücek).
Evetttt gençler bitti
Sonraki bölüme kadar merak edn
Napcan? Okumıcan mı ?
Şakaaa şakaydı burda biterse ağzıma sıçarsınız biliyorm
Kıza doğru koşmaya başladım ve bir yandan da bağırıyordum. Elime bağladıkları ipi çoktan çözmüştüm ve yere koyduğu tabancayı alıp daha da hızlanmıştım. Hemen kızı burdan uzaklaştırmalıyım dedim ve avcumun içindeki flaş belleği ona verdim . Ona benim de polis olduğumu ve görevdeyken işlerin ters gittiğini söyledim. Bunu falanca bir emniyete götür ve falanca amire ver . Kızın söylediği tek şey oha olmuştu . Derin nefes alarak kız tekrar söze girdi . Çoktan polise haber verdim seni arkada bıramak isteseydim bu daha önce olabilirdi ama şimdi asla ! Her kelimede vurgu artıyordu . Sanırım aşık oldum kim bu kız ? Istemsizce gülümsedim ve adını sordum . Adı SeoRin demek cesur kız dedim ve geride kalmasını söyledim. Ama beni yine tersledi .' Ben de en az senin kadar güçlüyüm sadece ne yapmamız gerektiğini söyle.' Bana mı öyle geliyor yoksa bu kız yürek mi yemiş .
Sözüne devam etti kız ; senin az önce flaşı ulaştırmamı istediğin kişi benim babamdı. dediğinde şok olmuştum demek cesaret buradan geliyormuş.
Bir yandan koşup bir yandan da bunları konuşmuştuk. Buradaki her yeri bildiğim için saklanmamız pek de zor olmamıştı. Polis sireniyle de ortaya çıkmıştık ve böylece bu görevi de tamamlamış olduk ekipteki herkese de beni unutmalarını söyledim eğer babam bu kadar tehlikeli bir şey duyarsa en az 3 ay anime izleyemezdim . Neyse bugünlük bu kadar macera yeter diye düşündüm ve taksiyi aradım . Bu sırada Kai yanıma geldi ve teşekkür etti . Bana numarasını verdi . Eğer yardıma ihtiyacım olursa ara dedi . Bende olur dedim. Kai son kez pek sanmıyorum ama diye iç geçirdi.
NEYSE BU KADAR YETER YAZARIN UYKUSU GELDI VE YORGUN HADI BYE^_^
DEVAM EDEBILIR OY SAYISINA BAĞLI. BU KEZ ŞAKA DEĞIL < 3 :)UMARIM BEĞENIRSINIZ . LÜTFEN EMEĞE SAYGI <3 ISTEDIĞINIZ GRUP YA DA KIŞIYI BELIRTIN PLEASE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡♥Benim Biasım ♥♡
FanfictionBTS, GOT7 , ASTRO, UP10TİON , EXO , SEVENTEEN, MONSTAX, BAP, KARD VEEE DİLEDİĞİNİZ TÜM BİASLAR HAKKINDA HAYAL ET! ! ! ! ! ! ! ! !