7 iulie 2015
Luam parte la magia unui apus de soare. Cat de magnifica este iubirea vesnica dintre noapte si zi, Soare si Luna. El se stinge intr-un apus sangeriu doar pentru ca ea sa rasara pe cerul instelat. Imi doresc atat de mult sa gasesc pe cineva care sa ma iubeasca la fel de mult cum Soarele iubeste Luna. Sunt deja de 10 ore in avion. Destinatia : Coreea. Inca de mica imi doream sa vizitez tara insa cu cat cresteam visul meu imi parea tot mai greu de realizat. Dar asta nu inseamna ca am renuntat la el. Nu! M-am prins bine de el si nu i-am dat drumul pana nu m-am vazut urcata in avion. Inca imi vine greu sa cred ca am reusit asta. Sper sa nu fie un vis...
27 iunie 2015
Aveam 10 ani cand am facut cunostinta cu lumea k-popului. Acum am 18 si in 8 ani de zile am fost total absorbita in aceasta lume. De mai bine de 1 an urmaresc o noua trupa. Se numesc Bangtan Sonyeondan (BTS prescurtat) si are in total 7 membrii : Jin, Rap Monster( Namjoon), Suga( Min Yoon-gi), J-hope(Jung Ho-seok), Jimin, V (Kim Taehyung) si Jungkook. Sunt foarte talentati si participarea la un concert sustinut de ei a devenit a doua cea mai mare dorinta a mea, pentru ca prima va fi mereu vacanta in Korea.
Anul asta am terminat liceul. Credeam ca ma voi simti libera dar gandul ca de acum trebuie sa invat sa ma descurc singura ma face sa ravnesc dupa zilele in care parintii se ocupau de tot. Acum stau singura. Parintii mei au divortat acum 2 ani iar eu am ales sa stau cu tata pentru ca nu eram inca majora. Se pare ca noua lui sotie era foarte nerabdatoare sa ma dea afara din casa. S-a lingusit putin pe langa tata iar el a hotarat sa imi inchirieze un apartament separat. Din fericire cea mai buna prietena a mea, Teo, s-a oferit sa ma gazduiasca. Are 19 ani iar parintii ei lucreaza undeva in Anglia asa ca mai mereu locuia singura.
- Hei, Teo, fii atenta aici!
- Spune, Ariana. Sunt in bucatarie, pregatesc masa. Vorbeste de acolo ca te inteleg. apartamentul nu este foarte mare, dar nici mic. Are doua dormitoare dar eu si Teo dormim impreuna asa ca unul nu este folosit, living, bucatarie, hol si o baie in capatul holului.
- Se pare ca cei din BigHit organizeaza un concurs pentru fanii BTS : "Trei luni cu BTS" .Daca vei fi ales vei locui 3 luni cu ei. Biletele , cazarea si mancarea sunt asigurate de ei.Mai poti lua inca o persoana cu tine. Asta e grozav!
- Wow!!! Super tare! Insa nu o sa avem noi norocul asta.Doar stii la cate alte concursuri am mai participat. Totusi, in ce consta ?
- E banal. Trebuie doar sa-ti scrii povestea. Cum ai aflat de ei, de cand, de ce ii placi si o parte in care sa vorbesti despre viata ta. Nu-i asa ca e perfect?
- Mda. Pare prea simplu. Ma asteptam la ceva mult mai complicat, doar e BigHit.
- Hai gata! Eu particip. De fapt deja am trimis formularul de inscriere.
- Esti nebuna. Sa nu te aud iar plangand ca nu ai castigat. Acum hai sa mancam.
- Maine voi trimite si povestea, spun mergand spre bucatarie. Am tinut un jurnal pana acum asa ca imi va fi usor sa o scriu. Mai este o saptamana pana se alege castigatorul. Deja nu mai am rabdare...
CITEȘTI
Dragostea nu da gres niciodata
FanfictionIubeste, zambeste, viseaza! Viata nu este vesinca asa ca traieste fiecare zi ca si cum ar fi ultima. Cat de magnifica este iubirea vesnica dintre noapte si zi, Soare si Luna. El se stinge intr-un apus sangeriu doar pentru ca ea sa rasara pe cerul i...