Capitolul 13

251 23 2
                                    

Pentru putinul timp in care in camera a patruns putina lumina am reusit sa studiez cateva parti. Un dulap alb pana in tavan ocupa o parte din peretele din dreapta, o usa care incepea sa capete culoarea ruginii la fel ca si marginea metalica a patului. Camera parea mai mult una dintr un spital abandonat. Lumina din incapere dispare si tresar la fiecare pas facut de el. Imi dezleaga o mana si incerc din instinct sa fug dar picioarele imi sunt tepene.

- Ce mi-ai facut?
- Stai linistita! Nimic care sa te omoare. Vreau sa ma joc mult timp cu tine.
- Obsedatule, da-mi drumu'!

Ma apuca de par si in urmatoarea secunda ma trezesc pe podea. Mi-am julit cotul si un firicel de sange imi ajunge in palma. Incerc din nou sa ma ridic fara sa reusesc.

- Te credeam mai inteligenta. Ai uitat discutia de mai devreme? Tu esti cuminte iar eu nu ti fac nimic. Calca-ma pe nervi si o sa-ti regreti viata!!
- De ce mai exact imi faci asta? De unde ma cunosti?
- Dupa fapta si rasplata!
- Poftim? Dar nici macar nu te cunosc..
- Gata! Liniste!

Se apropie de mine si ma ridica pe un scaun. Imi leaga mainile la spate de data asta si picioarele de scaun. Dupa ce termina se uita satisfacut la mine de parca ar fi facut ceva bun. Se apleaca spre mine si imi miroase parul, apoi imi saruta usor gatul. Corpul imi ingheata si incep sa tremur de frica.

- Fetele astea! Niciodata nu le poti multumi, spune ironic si iese din camera.

Rasuflu usurata dupa ce iese din camera si incep sa-mi frec mainile in speranta ca ma pot elibera. Incercarea mea este in zadar si ma aleg si cu cateva vanatai la incheieturi. Ma uit din nou in jur dar nu pot sa vad nimic. Ma simt ametita, corpul imi amorteste si dupa cateva clipe lesin.

Persp Suga
- Ariana e disparuta de ieri iar politia nu da niciun semn. Hyung, te rog lasa ma sa ma duc sa o caut!
- Suga, daca o pui in pericol?
- Cred ca intr un pericol mai mare de atat nu o pot pune.
- Imi este teama ca atacurile ei de panica se vor agrava si pune viata in pericol. Daca il gasim pe acel nenorocit o sa ii frang gatul cu mainile mele, spune Teo incepand sa planga.
- Jin, te rog. Daca Ariana pateste ceva este doar vina noastra. Noi trebuia sa le avem pe fete sub supraveghere tot timpul. De fapt este doar vina mea.

Persp Jin
Suga nu a dormit de ieri si incep sa mi fac griji pt sanatatea lui psihica. Am acceptat sa mergem sa o cautam pe Ariana desi era imposibil sa o gasim. Am mers mai intai la locurile parasite de prin preajma apoi in oras, in spitale dar nu am gasit nimic. Nimeni nu a vazut nimic suspect sau vreo persoana care sa intre in casa.

- Sa ne intoarcem! Este tarziu si baietii sunt obositi.
- Mergeti voi. Eu nu ma intorc fara ea.
-Suga, nu te incapatana. Stii ca nu avem nicio sansa sa o gasim.
- TACI! O voi gasi. O voi gasi sigur. Stiu asta

Se prabuseste in lacrimi la pamant si baietii il ridica si il conduc la masina. Opresc la sectia de politie dar spun ca nu au gasit nimic care sa ne ajute. Au localizat telefonul individului dar l au gasit la o benzinarie intr un cos de gunoi. Politistii spun ca asta ar insemna ca detine o masina si probabil nu mai este in Seul acum. Au cerut cooperarea benzinariei pt a li se da inregistrarile de pe camere dar toate astea nu au dus la altceva decat la pierderea timpului ptc masina nu a fost gasita si au trecut 4 zile deja.

Persp Ariana
Am pierdut notiunea timpului. In camera se strecoara pe sub usa o linie de lumina dar nu mi pot da seama daca este zi sau este o alta incapere dincolo de usa. Incercand sa mi tin capul in sus aud un motor de masina. Este sansa mea. Incep sa tip cat ma tine gura dar pe usa intra din nou el.

- Papusa, ti-a revenit vocea? Cred ca ar trebui sa scad din portia de mancare ca sa nu ti mai aud glasul deloc.
- Esti un nemernic!

Vine usor catre mine si imi lipeste doua palme peste fata. Cand vrea sa mi mai dea o palma incerc sa ma feresc si cad intr o parte cu scaunul. Se uita zambind in coltul gurii si ma loveste cu piciorul in abdomen.

- Te rog, lasa-ma!
- Sa te las? Draguto, asta e abia inceputul. Sfarsitul depinde de cat de repede te gasesc.Este curios totusi cum de au trecut 4 zile fara sa te gaseasca. Ii credeam mai destepti. Sau poate nu le pasa?
- Ma vor gasi. Stiu asta. Iar tu o sa regreti.
- Sper si eu sa te gaseasca. Iubitelul tau nu o sa iasa in viata de aici.
- Sa nu te atingi de ei, de Suga, de nimeni!!
- Sau ce? O sa ma spui lui mami si o sa ma omoare asa cum a facut si cu tata?
-Poftim? incerc sa mai spun ceva dar se napusteste din noua asupra mea lasandu ma sa ma vait de durere. Printre suspine reusesc sa l intreb, ce legatura are mama?
- Nenorocita aia a pledat pt nevinovatia unui criminal. Crezi ca dupa un proces lucrurile revin la normal? Nu. Iti spun eu. Ne-au distrus familia doar pentru ca banii vorbesc. Tata a fost ucis de ei iar mama s a imbolnavit. Nu puteam sa o vad pe mama ta fericita iar familia mea distrusa. Am hotarat sa o distrug prin tine. Sa te distrug pe tine, Ariana. Sa simti durerea pierderi celor dragi tie.
- Daca faci asta, cu ce te deosebesti de mama sau de un criminal?
- Nu ti-am cerut sfatul. Astepta si vei vedea. O sa mi implori mila.
- Esti nebun. Nu o sa i faci rau lui Suga. Nu o sa ti permit asta.
- Si din nou nu ti am cerut acordul. Acum taci sau te pun la somn imediat.

Tranteste usa in urma lui si raman plangand pe podea. Incerc sa mi scot mainile si obs ca si a uitat telefonul pe pat. Reusesc sa ma ridic desi corpul ma durea groaznic dar nu puteam sa folosesc telefonul. Reusesc sa l deblochez si sa formez nr lui Teo intorcandu-ma cu mainile legate spre pat. Apelez si sunt nevoita sa inchid ecranul cand aud pasi.

- Ce dragut! Te ai ridicat singura. Si eu care voiam sa fiu un gentleman.

Persp Teo
Stau in sufragerie incercand sa l mai linisteac pe Suga. Nu prea am dormit in ultima perioada si grija pt Ariana ne a distrus si mai tare. Aud telefonul sunand si raspund rpd crezand ca au gasit ceva.

- Ce dragut! Te ai ridicat singura. Si eu care voiam sa fiu un gentleman. Oh, uite te la fatuca ta mica cat de groaznic arata. Mai indura putin, prietenii tai probabil te cauta cu disperare acum.
- Esti un las!
- Poftim! Las?
- Preferi sa stai ascuns in depozitul asta decat sa ma ..

- Ariana! Baieti, ascultati. Este Ariana.

Din telefon se aude un zgomot si vocea Arianei din nou.

- Loveste ma! Omoara ma! La ei nu o sa ajungi, nu cat eu sunt in viata.
-TACI

Apelul se inchide si sar imediat in picioare. Suga sta cu fata in palme tremurand de furie.
- Ariana nu este teafara. Trebuie sa o gasim acum.
- Suga, mai intai mergem la politie sa ascultam din nou apelul.

Cei de la sectia de politie au spus ca vor cauta depozite de la periferie parasite. In scurt timp au localizat un depozit parasit unde oamenii spun ca ar locui totusi cineva acolo. Am pornit imediat catre el.

Persp Ariana
- Sa tac? Am tacut pana acum. Nu pot sa mai indur.

Intre timp am reusit sa imi slabesc stransoarea si sa scot o mana.
- Vrei sa ti regreti zilele? Taci inainte sa ma infuri.
- Omoara-ma.!
- Ideea este ca trb sa stai in viata, spune si ma loveste. Stai linistita sau o sa regreti in curand.

Se intoarce cu spatele sa si dea geaca jos si profit de ocazie. Ma ridic si il lovesc in cap cu scaunul. Cade in genunchi ametit iar eu iau cheile si fug spre masina. Reusesc sa urc in masina. Pornesc in graba dar vad ca se tine de usa. Sucesc de volan dar reuseste sa se urce. Tin strans volanul in mana. Apas pe acceleratie constienta ca voi face un accident. Daca nu va muri cel putin trag de timp pana ne va gasi cineva. Daca vom muri cel putin ceilalti nu vor pati nimic. Trage de volan dar nu reuseste sa schimbe directia. Apas mai tare pe acceleratie si ma pregatesc de impact. Inima imi bate cu putere. Incep sa tremur. In cap imi rasuna vocea lui Suga.. il aud, ma striga.
- Ariana, Ariana opreste!
Ma uit in oglinda si il vad. M-a gasit. M-a gasit prea tarziu.

Dragostea nu da gres niciodataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum