La scurt timp primesc un apel de la un numar necunoscut. La inceput ezit sa raspund dar ma gandesc ca poate este ceva important.
- Da? Cine este?
- Scopul este mai important decat persoana.Era o voce feminina dar totusi necunoscuta. A sunat cu un scop si o sa-l ascult.
- Spune!
- O sa te informez ca sunt jurnalista.
- Nu am programat niciun interviu saptamana asta si din cate stiu trebuie sa vorbiti cu compania.
- Nici eu nu aveam ceva in program legat de tine sau BTS dar ocazii se ivesc la orice colt zilele astea. In fine. Sa trecem la subiect.
-Sigur.
- Am primit cateva informatii despre tine din surse pe care nu ti le pot dezvalui asa ca nu te obosi sa mai intrebi de unde. M-am gandit ca ar trebui sa vezi articolul inainte de a fi postat.
- Ce articol? Nu inteleg? Cred ca ati gresit numarul.
- Vorbesc cu Ariana, o fata din Romania care a castigat un concurs si totusi nu este nimic pe langa premiul pe care l-a primit aici, Min Yoongi.
- Nu inteleg ce vrei sa spui!Dar intelegeam perfect. Stia de relatia mea cu Yoongi si nu doar din povesti ci avea dovezi. Simteam cum imi creste pulsul si emotia se resimte si in glas.
- Acum se pare ca ti-am atras atentia. Iti voi trimite cateva poze pe acest numar iar tu vei avea 12 ore la dispozitie sa decizi. Conditiile le vei primi impreuna cu pozele.
- Dar..Ecranul telefonului se inchide inainte sa apuc sa mai spun ceva. Nu stiam ce poze are si de unde mai exact. Imi era teama de conditii. Daca nu le pot indeplini? Trebuie sa scap de articol fara sa-i spun lui Yoongi. De fapt, nici nu stiu unde este sau ce face dar sa ii spun si despre asta. Astept cu telefonul in mana sa primesc ceea ce mi se promisese si nu au intarziat prea mult pana sa le primesc. Nu era o minciuna. Erau poze si erau cat se poate de clare si cate se poate de greu de negat. In dreptul fiecarei poze era o conditie.
1. Bani
Asta nu e atat de dificil de obtinut. Rasuflu usurata la prima conditie.
2. Un articol care sa il inlocuiasca pe acesta.
As putea sa ii obtin un interviu cu baietii. Daca ar accepta scap usor si de conditia asta.Primele comditii au fost prea simple ca urmatoarea sa nu puna capac. Citesc din nou si din nou si refuz sa accept ca scrie asta. Trebuie sa ma descurc singura dar cea de a treia conditie nu ma implica doar pe mine sau cel putin nu voi fi doar eu afectata asa ca cer ajutorul lui Jungkook.
- Jungkook, stiu ca esti suparat dar am nevoie de tine.
- Spune.
- Am primit un apel mai devreme.
- De la cine?
- Nu stiu. O jurnalista sau ceva, nu stiu exact.
- Trebuia sa o directionezi catre companie.
- I-am spus asta dar lasa-ma sa continui, te rog.
- Sigur. Scuze!
- Nu stiu cum mai exact a aflat despre relatia dintre mine si Suga.
- Asta se poate rezolva. O sa vorbesc cu managerul si..
- JUNGKOOK! Am zis sa ma asculti pana la final, la naiba! E asa de greu?
-...
- Nu e atat de usor cum crezi tu. Are poze, are un articol scris deja, are conditii...
- Si aici cred ca trebuie sa intervin eu presupun.
- Nu chiar. Voiam sa fac asta singura. Sa scap de articol. Ma invimovatesc ca nu am fost mai atenta dar nu aveam habar ca cineva ma urmarea sau ne urmarea. Primele conditii sunt simple. Bani si un interviu cu voi. Insa cea de a treia conditie..
- Spune, Ariana!
- Ma pune sa aleg.Fac o pauza mai lunga iar Jungkook ma prinde de umeri si imi spune ca o sa ma ajute orice ar fi.
- Relatia mea cu Yoongi va fi acoprita daca o sa ma intorc in Romania. Sau pot sa raman aici dar sa pun punct relatiei, spun si simt lacrimile cum imi umezesc obrajii.
- Asta nu are logica! Nu e nimic de ales. Vrea sa te desparti de Yoongi iar eu nu o sa permit sa se intample asta. O sa aflu cine este. O sa am grija de toata situatia. Odihneste-te, te rog! Si nu mai plange. Nu iti face bine.
- Multumesc, Jungkook! Chiar iti sunt recunoscatoare pentru tot. Imi pare rau ca nu ti-am fost o prietena buna.
- Nu spune asta! Esti si vei fi mereu cea mai buna prietena a mea.Inainte ca Jungkook sa plece vine si Namjoon spunand ca nu stie unde este Suga dar a aflat ca a luat legatura cu cativa cunoscuti.
Desi credeam ca va fii acasa pana a doua zi deja au trecut 3 zile de cand nu am primit un semn de la el. Eram ingrijorata ca i s-a intamplat ceva.
Pentru ca tratamentul merge bine am fost lasat sa plec mai repede acasa. Cand am ajuns am fost sunata de politie. Inima mi s-a oprit cand mi-au spus ca Suga este acolo. Am ajuns cat de repede am putut si am incremenit cand l-am vazut. Avea cateva vanatai pe fata si o taietura pe mana dar inca a avut puterea sa zambeasca cand m-a vazut. Acela a fost momentul in care picioarele mi-au cedat si am cazut in genunchi plangand. Yoongi se ridica si se aseaza in fata mea luandu-ma in brate.
- Gata, nu mai plange!
- Mi-am facut griji pentru tine. De ce arati asa? Trebuie sa mergi la spital!
- Este suportabil atata timp cat esti langa mine.
- Sa nu mai faci asta niciodata! O sa mor de grija ta.
- Ti-am spus ca de data asta o sa ma ocup eu de el.Nu am realizat pana atunci ca se afla si acel barbat aici. Cand il vad il strang mai tare pe Yoongi de mana. Nu voiam ca asta sa mai continue asa ca am incheiat tot ce era necesar in acea zi si individul a primit o condamnare pe viata pentru rapire si tentativa de omor la care s-au adaugat si drogurile gasite in pastiele mele.
Eram linistita in sfarsit. Jungkook este inca suparat. Dar nu pe mine. Acum trei zile a aflat ca asa zisa lui prietena a fost cea care a facut pozele si le-a trimis catre jurnalista. Nu stiu cum de a aflat atat de repede dar am reusit sa blocam acel articol.
Dupa cina am urcat in camera si am dat drumu apei sa umple cada. La atingerea apei fierbinte simt cum mi se relaxeaza tot corpul si imi las mintea libera. Cred ca au fost cele mai linistite momente pe care le-am avut de cand am ajuns acolo. Sigur in casa asta astfel de momente nu dureaza pentru ca aud usa si linistea e tulburata imediat.
- Arianaaaa!
- Ies imediat. Doamne!Ma imbrac repede si ies din baie.
- Serios, Suga?
- Ce? Voiam sa imi vad iubita.
- Si daca o vedeai peste 30 de minute ce se intampla?
- Am intrerupt ceva? spune zambind cu subanteles.
- Perversule!
- Ma gandeam ca ti-am intrerupt gandurile dar tu te gandesti la altceva asa ca nu e vina mea.
- Vrei sa te mai alegi cu o vanataie?
- Doar incearca.A fost o incercare de incercare esuata pentru ca ma prinde in brate si ma trage in pat.
- Asa!
Ii privesc fata si il sarut de cateva ori.
- Crezi ca o sa fie totul bine acum?
- Nu pot sa iti promit ca o sa fie totul bine dar iti promit ca voi fi langa tine de fiecare data cand ceva nu va fi bine.
- Mereu?
- Mereu!
- Pentru totdeauna?
- Pentru totdeauna si inca putin.
- Stii ca te iubesc?
-Si eu te iubesc, Ariana!_________________________
Cred ca a venit timpul sa imi iau la revedere de la Ariana 😣
Chiar daca o sa imi para rau acesta o sa fie ultimul capitol din poveste.😫😢😭
Va multumesc ca m-ati suntinut si ca ati apereciat povestea.
O sa incep in curand One shot tot cu BTS pentru ca mi-am dat seama ca mi se pitrivesc mai mult decat o poveste lunga. Sper ca o sa ma suntineti si acolo.
Va multumesc inca o data.
Zi frumoasa 😍😘❤O sa fac si volumul 2 😘
CITEȘTI
Dragostea nu da gres niciodata
FanfictionIubeste, zambeste, viseaza! Viata nu este vesinca asa ca traieste fiecare zi ca si cum ar fi ultima. Cat de magnifica este iubirea vesnica dintre noapte si zi, Soare si Luna. El se stinge intr-un apus sangeriu doar pentru ca ea sa rasara pe cerul i...