Capitolul 5

305 26 2
                                    


Ma indrept spre ea cu pasi repezi si o trag in bratele mele. O strangeam cu putere si o parte din mine nu voia sa ii mai dea drumul. Totusi o indepartez usor din imbratisare si o privesc in ochi.

Perspectiva Arianei

Il vad pe Suga indreptandu-se spre mine apoi ma ia in brate. Inima imi bate foarte repede si fata mea s-a inrosit. Rupe imbratisarea si se uita la mine.

Suga: Imi pare rau. Imi pare foarte rau. Nu trebuia sa tip. Nu stiu ce era in mintea mea

Eu: Sunt de 2 zile in Coreea si deja m-am certat cu doi dintre voi. Sa zicem ca te iert de data asta.

Ma mai strange o data in brate , eu rosind si mai tare apoi mergem in bucatarie. Dupa micul dejun am plecat la companie si baietii ne-au prezentat stilistelor si intregului personal.

Intru in camera si ma arunc pe pat. A trecut o saptamana de cand suntem aici si ne intelegem destul de bine cu baietii. Doar Suga se comporta putin ciudat. Ma evita si uneori chiar ignora. Ma intreb unde a disparut baiatul dragut ce mi-a facut inima sa bata atat de puternic pentru prima oara.

Persp lui Suga

Nu pot sa imi iau gandul de la ea. Ce se intampla cu mine? Inima imi bate mai repede cand o vad. Nu pot sa ma indragoatesc de ea cand eu am facut-o sa sufere din prima zi. Incerc sa o evit insa nu e de mare ajutor. Inima mea nu se lasa pacalita. Pe zi ce trece incep sa o plac mai mult. Fiecare gest, miscare, cuvant al ei imi face inima sa tresalte. Cat imi doresc sa fie a mea. Ah ce tot spun!?

Jin si Namjoon au zis sa mergem in club in seara asta. Asa imi mai pot relaxa mintea. Plecam in jur de 10 seara si intram in cel mai apropiat club. Foarte multe vedete il frecventeaza asa ca nu m-am mirat cand m-am intalnit cu GD, CL si altii. Ne-au invitat sa stam cu ei si am acceptat. Gandurile nu-mi dadeau pace si am inceput sa beau. Cat de mult nu stiu, insa era clar ca eram beat.

Persp Arianei

Este 1 si baietii nu s-au intors din club. E normal sa vina tarziu dar sunt putin ingrijorata. Dupa 30 de minute se ude usa de la intrare si cobor repede.

Namjoon: Ariana de ce nu dormi?

Eu: Nu pot. Unde sunt restul? Spun cautandu-l pe Yoongi cu privirea.

Namjoon: Jin a venit mai devreme acasa. Spunea ca a uitat ca maine are o intalnire importanta. Yonngi a mai ramas in club. A baut cam mult insa nu am putut sa-l iau. A zis ca se descurca singur asa ca am plecat.

Eu: Ai innebunit? Cum ai putut sa-l lasi in starea aia singur? Daca se intampla ceva?

Urc in camera, imi iau geaca, portofelul si telefonul si plec dupa Suga.

Am mers cam 20 de minute si ajung in fata clubului. Il sun pe Suga insa la telefonul lui imi raspunde o fata.

Eu: Cine esti? De ce raspunzi la telefonul lui Yoongi?

Ea: Vai ce irascibila esti. Iubitul tau s-a imbatat iar eu am avut grija de el. Atat. Sau poate nu doar atat. In fine.  Misca si ia-l de aici.

Eu: In primul rand nu este iubitul meu si in al doilea rand controleaza-ti cuvintele. Unde esti?

Ea: De la intrarea principala mergi drept in fata apoi la stanga.. in capat este o usa. Dincolo de ea sunt eu.

Urmez instructiunile si ajung in acea camera. Il vad pe Suga si in bratele lui statea probabil tipa cu care am vorbit. Ma duc si incerc sa il iau insa el ma impinge.

Dragostea nu da gres niciodataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum