Sa pretuiesti timpul, oamenii si insasi viata este un lucru aparent banal si totusi absent din rutina noastra zilnica. Momentele critice te aduc insa mai aproape de adevar, de dorinta de a reavea aceste lucrui, de a trai.
Apas frana dar drumul devine brusc alunecos si ne izbim de un copac.Persp Suga
-Ariana! Ariana,opreste! La naiba!
Masina in care Ariana se afla incetineste dar se izbeste destul de puternic de un pom. Imi era teama sa mai inaintez. Plutesc intre vis si realitate. Alerg spre masina si o scot pe Ariana. O intind pe pamant si incerc sa-i opresc sangerarea de la cap.
- Ariana, te rog ramai cu mine! Te rog.
- Suga!?
- Da, eu sunt! Sunt aici. Vei primi ajutor imediat. Te rog mai rezista. Imi pare rau ca nu am fost langa tine!
- Nu. Mie imi pare rau ca nu te-am lasat sa fii langa mine, spune cu ultimile puteri inainte sa-si piarda cunostinta.
- Ariana, uita-te la mine! Nu ma parasi! Baieti, faceti ceva. Vrea sa ma lase singur. Va rog opriti-o! Jungkook, fa ceva!
-Hyung, ambulanta e pe drum. Ariana, spune printre lacrimi, mai rezista putin!Ambulanta soseste dupa scurt timp si nici nu am realizat cand am ajuns la spital. Asteptam de 3 ore in fata sali de operatii. Doctorul iese din sala iar Jin se duce sa vorbeasca cu el.
- Domnule doctor, cum este?
- Baieti, imi pare rau! Este o fata atat de frumoasa si tanara. Se spune ca operatiile decurg si dupa dorinta pacientilor de a se trezi, insa ea nu da semne ca vrea asta. Se afla inca in stare critica. Are un picior fracturat iar lovitura de la cap ii ingreuneaza situatia. Va fi monotorizata in permanenta insa daca nu-si va reveni pana maine dimineata , sansele ei...
- Gata! Este de ajuns. Unde este nenorocitul ala. O sa-l omor! Cu mainile mele.
-Suga, calmeaza-te! Toti vrem sa-l vedem mort dar ar scapa prea usor. Mai intai sa avem grija de Ariana apoi de el.
- Namjoon, daca.. daca..
- Se va trezi, Suga! O sa vezi! Ariana este puternica.
- Doctorul a spus ca nu vrea sa se trezeasca. E din vina mea, nu? E numai vina mea.
- Nu, nu este. Intra tu in salon. Cred ca de tine are nevoie acum.Intru incet in salon. Linistea infernala este tulburata din cand in cand de sunetele aparatelor. Imi este teama sa ma uit la ea. Sa o vad fara viata intr-un pat de spital. Ma asez pe scaun si ii iau mana. Nu imi pot stapani lacrimile si le las sa se scurga rapid pe obraji. Imi ridic privirea si raman un las pana in ultimul moment. Mi as fi dorit sa-i pot lua toata durerea. Eu ar fi trebuit sa stau aici in locul ei.
- Lasa-ma sa fiu egoist pana in ultimul moment. Te rog nu ma lasa singur. Ce o sa ma fac fara tine? Eu cum o sa traiesc? Umm? Intoarcezte! Am atat de multe sa ti spun. Esti suparata pe mine? De ce esti asa incruntata? Imi place zambetul tau. Pot sa-l vad? Vreau sa ma pierd la infinit in ochii tai. Ii deschizi pentru mine? Poti sa ma certi, sa ma bati dar te rog, intoarce te. Te iubesc!
Ii sarut usor mana si fruntea si ies din camera. Ma urasc pentru tot ce i-am facut.
- Hyung! Esti bine?
- Nu, Jungkook! Cum as putea?
- Trebuie sa speram ca se va trezi pana maine. Am incredere ca se va intoarce.Persp Ariana
As fi vrut sa i spun ca il iubesc si sa nu-si faca griji dar nu am apucat sa zic asta. Ma trezesc intr-o camera de spital. Chiar m-am trezit. Abia astept sa-l revad pe Suga. In jurul patului sunt multi doctori. Oare nu au observat ca m-am trezit? Incerc sa ma misc si vad ca pot fara nicio problema. Ma ridic in fund apoi ma dau jos din pat dar nimeni nu se uita la mine. Privirile lor sunt pe.. mine. De ce ma vad pe mine? Am murit? Imposibil! Impactul nu a fost asa mare. Nu vreau sa mor.
- Ajutati-ma! Ma auziti? Heeei!
Nimeni nu ma aude, vede sau simte. Dupa putin timp camera este goala iar pe usa intra Suga.- El sigur ma va auzi. Suga! Sunt eu. Ariana. Nu o sa mi accept sfarsitul. Nu asa.
Se aseaza pe scaun si incepe sa planga. Ma apropi de el si vreau sa il strang in brate dar nu pot.- Lasa-ma sa fiu egoist pana in ultimul moment.
- Serios? Sunt pe patul de moarte iar tu tot la tine te gandeti? Suga..
- Te rog nu ma lasa singur.
- Bine, imi retrag cuvintele.
- Ce o sa ma fac fara tine? Eu cum o sa traiesc? Umm? Intoarce te! Am atat de multe sa ti spun.
- Si eu vreau sa ma intorc dar nu stiu cum. Si eu am atat de multe lucruri sa ti spun.
-Esti suparata pe mine? De ce esti asa incruntata?
- Nu, nu sunt!
-Imi place zambetul tau. Pot sa-l vad?
- Zambetul tau este mai frumos. Si eu vreau sa-l vad, spun si incep sa plang.
- Vreau sa ma pierd la infinit in ochii tai. Ii deschizi pentru mine? Poti sa ma certi, sa ma bati dar te rog, intoarce te. Te iubesc!
- Si eu te iubesc! Ajuta-ma sa ma intorc. Fa ceva. Orice. Vreau sa stiu ce te face sa te comporti atat de rece cu persoanele la care ti.Ma saruta usor pe frunte si pleaca. Sunt din nou singura in camera. Nu stiu ce sa fac sa ma intorc. Mai devreme doctorul spunea ca trebuie sa mi doresc sa ma intorc. Dar eu chiar vreau asta. Poate la inceput nu voiam sa ma intorc. Dar acum vreau. Pentru Suga. Pentru noi. Ma simt molesita si ma prabusesc pe podea.
Persp Suga
Nu pot sa stau prea mult timp in camera cu ea. Dar nu voi pleca de aici. Vad asistenta ca se duce sa o controleze din nou.- Doctore, repede! Tensiunea arteriala scade rapid.
Cuvintele mi-au rasunat ca un ecou in cap.
- Pregateste sala de operatii!
Simt cum pamantul imi fuge de sub picioare iar toata lumea se prabuseste in jurul meu pentru a doua oara in cateva ore.
Va multumesc ca imi citit cartea 😍❤.
Imi cer scuze ca uneori postez mai tarziu decat promit dar am inceput sesiunea si am timp sa scriu doar noaptea. O sa incerc sa postez cat de des pot. 😆
Sa aveti o zi minunata! 😘😘😘
CITEȘTI
Dragostea nu da gres niciodata
FanfictionIubeste, zambeste, viseaza! Viata nu este vesinca asa ca traieste fiecare zi ca si cum ar fi ultima. Cat de magnifica este iubirea vesnica dintre noapte si zi, Soare si Luna. El se stinge intr-un apus sangeriu doar pentru ca ea sa rasara pe cerul i...