Adierea vantului patrunde usor in camera. Mi-as fi dorit sa ma trezesc din nou langa el. Sa pot da timpul doar cu 3 zile inapoi. Imi pot pacali inima si sa o fac sa ierte ce s-a intamplat aseara dar mintea nu poate fi atat de usor dusa de nas. Secvente din seara trecuta imi revin in cap. Jimin mi-a explicat ca Suga are o personalitate agresiva cand bea si ca ar trebui sa fiu atenta sa nu ma las afectata de ceea ce spune. Dar a spus ca ma uraste. Tânjesc dupa iubirea si atentia lui la fel cum florile cer mangaierea razelor de soare dar primesc doar vant si ploaie. Vreau sa il strang in brate si vreau sa tip la el in acelasi timp. M-am trezit de 5 minute si deja am mintea plina de el. Cum se presupune ca as putea sa traiesc fara?
Ma ridic putin ametita din pat si merg sa-mi fac rutina. La dus am vazut ca am incheietura putin vanta asa ca mi am luat o bluza cu maneca lunga sa nu se observe.
Nu voiam sa cobor. Nu voiam sa mai ies din camera aia pana nu plecam acasa dar V si-a facut aparitia in camera si mi-a propus sa mergem sa ne plimbam. Suna bine. De ce nu?
Persp Suga
Ma trezesc din nou cu durere de cap. Incerc sa ma ridic dar nu reusesc. Imi intorc capul si vad ca Min Ah dormea in bratele mele. Cateva secvente de seara trecuta imi revin in minte si un sentiment de neliniste a aparut cand mi-am adus aminte ca am baut. Sar din pat cand imi amintesc ca ne-am sarutat si ca m-am certat cu Ariana.- Namjoon, unde este? Unde este Ariana?
- Daca nu era Jin si Jungkook probabil ar fi fost la spital acum? Frate, ce este in capul tau? Acum 3 zile parea ca era totul pentru tine si ieri ai lasat o in ploaie pe margi ea drumului?
Amintirile imi reveneau pe parcurs ce Namjoon imi vorbea. Un val de emotii mi-au facut picioarele sa se inamoaie. Eram socat, nedumerit, dezamăgit, speriat de tot ce am facut aseara.
-Unde .. unde.. este?
- Nu stiu. A iesit mai devreme cu V. Nu cred ca este momentul sa o vezi.
- Este bine? Adica, stii tu, nu este ranita, nu?
Nu spune nimic dar prin asta a spus totul. Chiar daca nu era ranita fizic, inima ei era bucatele.
Ies din cabana. Lumina puternica ma face sa inchid ochii iar cand ii deschid vad doua siluete. Nu mai stau pe ganduri si incep sa alerg spre ea. Aveam sa fac orice sa ma ierte.
Avea cearcane, fata palida si obosita. Cand m-a vazut a incercat sa-si tina lacrimile dar nu a reusit. Se intoarce cu spatele si vrea sa plece dar nu si de data asta.Persp Ariana
Plimbarea cu V m-a mai linistit si chiar inveselit. Chiar daca zambeam trist V era fericit ca reusea sa scoata asta de la mine. Cand ne intorceam spre cabana am fost intampinati de Yoongi. Nu eram pregatita sa vorbesc cu el si am vrut sa plec dar ma prinde de mana.
- Au, imi scapa un scancet de durere si trag mana din instinct.
- Ce este? Te-am lovit? Da-mi sa vad mana.
Incerc sa plec iar dar ma prinde in brate. Cateva lacrimi imi curg incet pe obraji.
- Imi pare rau, iarta-ma! Imi pare rau. imi sopteste la ureche cu regret in glas.
- Si mie imi pare rau ca discutiile noastre incep doar din parere de rau. Pentru tine ranile mele sunt doar amintiri revenite cu greu in minte, regretate sau nu. Nu poti sa spargi un geam si sa il repari doar cu un "imi pare rau". Oh, dar era sa uit. Un geam inseamna mai mult pentru tine decat insemn eu, un nimic, o fana.
De data asta nu il mai ascult. Trec rapid pe langa el si nu privesc inapoi pana nu ajung in camera. Inima imi bate puternic. Stau intinsa pe pat iar in urmatoarea secunda realizez ca Teo si linistea sunt invers proportionale. Atata timp cat ea isi face aparitia linistea dispare.
- Aaarianaaa! Iar dormi pe tine?
- Teo, sunt obosita.
- Pai da, altfel doar nu dormi pe tine de energica ce esti.
- Glumele astea le-ai invatat de la Jin?
- De unde ai stiut, spune ironica. Ariana, stii ca te iubesc nu-i asa? Esti prietena mea cea mai buna si intregul meu univers.
-Teo, ma uit suspicioasa la ea, ce doresti?
- Haide, daca imi mai spun din cand in cand sentimentele nu inseamna ca am nevoie de ceva...
- Sigur?
-Bine, fie! Stii, eu si Jimin avem o rugaminte la tine.
- Cum ar fi?
-Vrem sa stam in aceeasi camera. Stii tu, peste o luna vom pleca si asta ne intristeaza foarte rau. Vrem sa petrecem mai mult timp impreuna. Te rooog.
- Si eu se presupune ca o sa dorm pe presul de la intrare?
- Nu, cu Jungkook.
- Bine! Totul doar pentru tine. Jungkook ce a spus?
- A fost de acrod.
- Bun! Inseamna ca a fost de acord sa doarma pe jos. Mie imi convine. Noapte buna! zic si ma indrept spre camera lui Jungkook ca sa fac schimb de locuri cu jimin.
Dupa cam jumatate de ora Jungkook s a obisnuit cu ideea ca va dormi jos si si-a pus o patura si perna. M-a furat somnul imediat.
Ma trezesc brusc si ma ridic in fund pe marginea patului. Imi duc mana la cap si vad ca aveam fruntea plina de sudoare. Ma duc la baie si imi dau cu apa rece pe fata. Am avut un cosmar dar nu-mi aduc aminte nimic. Ma duc inapoi in camera si observ ca si Jungkook s-a trezit probabil din cauza mea.
- Imi cer scuze. Probabil te-am trezit.
-Nu-i nimic. Ai avut un cosmar?
- Da. Dar nu sunt sigura despre ce.
- Sunt doar vise. Crezi ca poti sa adormi inapoi?
- Dupa cum ma simt nu cred ca o sa ma ia somnul prea devreme.
- Vrei sa ne uitam la un film? Poate te ajuta.
- Nu, te rog sa dormi. Deja ma simt prost ca te-am trezit.
- Deci ce film vrei sa vezi?Si-a adus laptopul si s-a asezat langa mine in pat. Stateam rau pe perna si mi-a propus sa stau cu capul pe umarul lui. Nu am rezistat pana la final, adormind in aceeasi pozitie.
Imi aud alarma de la telefon si ma ridic sa o inchid. Jungkook inca dormea dar l-am trezit stiind ca azi aveau un interviu pentru o revista. Dau sa ies din camera dar dau peste Suga. Incep ziua in forta.
- Ce faci aici?
- Veneam sa il trezesc pe Jungkook dar mai bine spus ce faci tu aici?
- Incerc sa ies din camera dar cineva imi blocheaza iesirea. Acum, te rog sa te dai.
- Si daca nu vreau? Ariana, nu te comporta asa cu mine. Nu suport sa te stiu suparata.
- Dar ai suportat sa ma vezi plangand si implorand acum o zi.Nu mai astept sa mai spuna ceva si plec spre bucatarie. Imi pun un pahar de suc de piersici si ma asez pe canapeaua din living. Jhope si Jin erau si ei tot acolo facandu-si planuri pentru azi.
- Neata, baieti! Ce faceti?
- Neata, Ariana, spune Jhope zambind. Mult mai bine dupa ce te-am vazut pe tine. si ma ciupeste usor de obraz.
- Jhope, uite! Este si mai dragalasa cand roseste.
- Ba nu am rosit! Asa sunt eu.
-Desigur! spune jin si incep amabdoi sa rada.Urc inapoi in camera si il gasesc pe Jungkook doar cu pantalonii pe el
-Heeei, puneti ceva pe tine mai repede!spun intorcandu-ma cu spatele. Scuze ca am intrat fara sa bat la usa.
- De fapt, ai asteptat la usa pana ai vazut ca m-am dezbracat. Asta a foat planul tau nu te mai scuza. spune razand.
- Da, sigur. Daca voiam sa vad bebelusi cautam cateva poze pe internet.
- Haha, amuzant! spune ironic.
- Cat timp o sa fii plecat azi?
- Depinde cat dureaza interviul. De ce?
- Pot sa vin cu tine, te rog?
- Dar o sa dureze aproape toata ziua. Baietii isi faceau planuri sa vizitati cateva locuri azi.
- Teo isi petrece timpul mai mult cu Jimin si nu o sa fie prea confortabil fara tine si cu Min Ah prin preajma.
- Esti sigura ca din cauza ei nu vrei sa ramai?
- Da, spun evitandu-i privirea.
- Mai aveti o luna de stat cu noi. Este imposibil sa il eviti in tot acest timp. De ce nu vrei sa ti pui gandurile si sentimentele la punct?
- Nu vreau acum. Imi este frica. Frica de sentimentele pentru el.
- Of, Ariana! spune si ma strange in brate.Usa se aude deschizandu-se si il vad pe Suga uitandu-se uimit la noi.
- Te gasesc din nou aici. Destinul ma face sa tot dau peste tine azi.
- Ariana sta cu mine de ieri pentru ca Teo si Jimin sa stea in aceeasi camera.
Persp Suga
Nu voiam sa par prea gelos in fata ei dar trebuia sa recunosc ca fierbeam in acele momente. Nu am avut ocazia sa ii spun ce simt si nu vreau sa o pierd inainte sa incerc. Aveam un singur obstacol care imi statea in calea spre fericire si acela eram eu. Dar acum se pare ca sunt doua.
- Poti sa iesi, te rog? Vreau sa ma schimb!
-Jungkook, Ariana a spus sa iesi.
- Fii serios Suga. Ma refeream la amandoi.
Ies din camera cu Jungkook si ne indreptam spre living. Jos era managerul asteptandu-l pe JK sa mearga la interviu.
-Kookie, esti gata?
- Sigur. Dar Ariana o sa vina si ea. Mai asteapta putin.
Credeam ca daca Jungkook pleaca o sa pot vorbi im sfarsit cu Ariana. Dar se duce cu el. Ziua asta nu poate sa fie mai buna de atat.A fost o zi foarte lunga fara Ariana prin preajma si cu Min Ah pe cap.
Persp Ariana
Interviul nu a durat atat de mult dar am mai pierdut vremea prin mall cu Jungkook.In drum spre cabana vad ecranul telefonului ca se apinde si primesc un mesaj de la un nr necunoscut.
Necunoscut: Imi lipsesti!
Eu: Cine esti?
Trec cateva minute dar nu primesc niciun raspuns
Eu: Raspunde! Cine esti?
N: Un admirator secret.
Eu: Ai face bine sa nu mai fii secret si apune cine esti?Jungkook ma vede ca sunt agitata si ma intreaba ce s- a intamplat. Ii explic si imi spune sa il las in pace.
Ecranul telefonului se aprinde din nou si tresar cand vad de la cine este.Suga: Unde esti?
Eu: Coreea. Tu?
Suga: Amuzant. Cand ajungeti acasa?
Eu: Te intereseaza?
Suga: Da
Eu: De ce?
S: Imi este dor de tine.
Eu: Amuzant.
Suga: vin o la mine in camera cand ajungi. Trebuie sa ti spun ceva.
EU: Nu vreau sa aud nimic.
Suga: Te rog...Nu ii mai raspund iar drumul pana la cabana mi se parea infinit. Odata ajunsi am realizat ca si eu vreau sa il vad. Nu pot sa il urasc oricat de mult am incercat toata ziua sa o fac. Jungkook are dreptate. Daca este ceva de lamurit o sa lamuresc acum.
CITEȘTI
Dragostea nu da gres niciodata
FanfictionIubeste, zambeste, viseaza! Viata nu este vesinca asa ca traieste fiecare zi ca si cum ar fi ultima. Cat de magnifica este iubirea vesnica dintre noapte si zi, Soare si Luna. El se stinge intr-un apus sangeriu doar pentru ca ea sa rasara pe cerul i...